Gå til innhold

Gangbang!

brucew

Anbefalte innlegg

37 minutter siden, Tototre skrev:

Er det ikke litt seint å spise kveldsmat nå?  Men skal ikke dømme deg ut fra det.  Syns det er morsomt hvilken retning og form denne tråden om GB har tatt.  Det er ikke ofte vi har slike som deg som diskuterer her inne.  De fleste andre av oss er jo nederst på samfunnets rangstige.  Så hyggelig at du har tatt turen ned til oss og forteller om det herlige livet som vi aldri har, eller vil komme til, å få oppleve.

Jeg føler at min suksess forplikter og jeg liker å gi noe tilbake til samfunnet. Hvis jeg kan inspirere pakket til å ta seg sammen og kanskje foreta en aldri så liten klassereise, så er det verdt det. Kvalme og traumer til tross! #MorTeresa 

Lenke til kommentar
5 timer siden, Taylor skrev:

Synes du skal holde deg for god til å gjøre narr. Jeg er sikker på at dette er sant.

Jeg sliter med det samme!

Jeg dater for tiden 20-30 supermodeller. Det er i tillegg til disse flere titalls smellvakre kvinner som vil date meg, men disse er bare vanlige modeller, så de er satt på venteliste.

Uansett, jeg har mistanke om at ikke alle supermodellene jeg dater er jomfruer. Derfor er jeg mye inne på dette forumet for å etterforske.

Jeg vil ikke ha løse kvinner i mitt harem!

Jeg ler så jeg griner 😂😂😂😂😂

• Haha 1
Lenke til kommentar
2 timer siden, Oslomann77 skrev:

Klokka er nå 21.54, skjermbilde tatt for tre minutter siden. Er nå 57 matcher og 41 likes. På Happn er det 77 likes og rundt 30 matcher. Har ikke hatt den appen så lenge. 

Så gratis fitte blir det nå. Har et par hundre å velge mellom. :)

Screenshot_20240929_215126_Tinder.jpg

Screenshot_20240929_215149_Tinder.jpg

Screenshot_20240929_215226_happn.jpg

Er ikke så vanskelig å få match på tinder. Sveipet bare 1 vei jeg også for morro skyld. Å få svar derimot er værre😂😂😂 (for menn altså ) 

Lenke til kommentar
5 timer siden, Tototre skrev:

Jeg vet at jeg får knulle noen eskorter gratis noen ganger.  Men den enkle forklaringen er ikke at jeg er guds gave til kvinnen, men en whale customer.  Dvs at det er så mange gledespiker som får så mye penger av meg så mange ganger at de kommer helt ut av det og glemmer å ta betalt, eller så tenker de kanskje at jeg fortjener det siden jeg er så generøs overfor dem.

Jeg skriver jo allerede utkast til en bok om dette og andre horekundeting, så du trenger ikke minne meg på det, @JoeRoganJosh

I motsetning til @Oslomann77 syns jeg det er deilig at kvinner selger seg.  Da vet jeg hvor jeg har dem og hva jeg kan få.

Jaa. Netopp sånn det fungerer 😍 

Lenke til kommentar

Nettopp! Og det vil jeg gjerne ha avklart, så jeg ikke ender opp med å knulle henne! :o

Selv om jeg slipper å betale så er det ganske ekkelt å tenke på at tunga mi kan ende opp med å slikke en fitte som ynkelige tapere har hatt kukken sin i. Fy og fysj! 

Jo flere menn ei dame har ligget med, jo mindre verdt er hun. Videre er ikke en kvinne mer verdt enn den dårligste mannen hun har latt seg bli knullet av. 

Du får reise å hente deg ei jomfru som blir giftet bort tror jeg.. for ett kvinnesyn🤮 (mente som en spøk, unner ingen kvinner ditt selskap) med eller uten betaling. 

• Thanks 1
Lenke til kommentar

Nettopp! Og det vil jeg gjerne ha avklart, så jeg ikke ender opp med å knulle henne! :o

Selv om jeg slipper å betale så er det ganske ekkelt å tenke på at tunga mi kan ende opp med å slikke en fitte som ynkelige tapere har hatt kukken sin i. Fy og fysj! 

Jo flere menn ei dame har ligget med, jo mindre verdt er hun. Videre er ikke en kvinne mer verdt enn den dårligste mannen hun har latt seg bli knullet av. 

Å en ting å tenke på er att de fleste gledespiker er flinke til å bruke kondom å tenke på helsa si. De som ligger random gjør ikke det, fordi sex uten kondom er best. Så i mange tilfeller er det tryggere å renere å betale for det. 

• Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
6 timer siden, Taylor skrev:

Synes du skal holde deg for god til å gjøre narr. Jeg er sikker på at dette er sant.

Jeg sliter med det samme!

Jeg dater for tiden 20-30 supermodeller. Det er i tillegg til disse flere titalls smellvakre kvinner som vil date meg, men disse er bare vanlige modeller, så de er satt på venteliste.

Uansett, jeg har mistanke om at ikke alle supermodellene jeg dater er jomfruer. Derfor er jeg mye inne på dette forumet for å etterforske.

Jeg vil ikke ha løse kvinner i mitt harem!

Faen. Så det er ikke noe håp for meg da 😅

Lenke til kommentar

Nja, er få norske damer i dette horemiljøet har jeg inntrykk av. Og de jeg har mistenkt har vel vært ganske diskret. Tipper sde får tilbud om ferie på yacht fra gamle, arabiske menn via Tinder og tar med puppestellet på tur uten at man kan spore det så lett. 

Er det få nå plutselig? Er det ikke du som har knullet så mange som du fant ut var horer etterpå?

Lenke til kommentar

Dette er Andrew Tate oppgulp, ikke la deg radikalisere. Hvorfor er du på Tinder eller her på Noresk hvis du skal ha en jomfru? 

• Like 5
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
På 26.9.2024 den 3.48, misty skrev:

Nei min gangbang var ikke scam. Men dukket opp 2 stk så kan ikke kalle det det akkurat. Masse jobb for å organisere å mange feiger ut. Om noen andre arrangerer møter jeg gjerne 🤭

Har aldri deltatt på gb men hva med å forsøke flere menn i serie om du ønsker gb og flere menn. Det har jeg opplevd. En på tur ut døra, en i dusjen ferdig pult - en ligger å koser seg og en står i gangen og venter. Selvklart BB for den damen hatet gummi. ( hun sa hun ble sår for hun hadde allergisk reaksjon etter slike dingser) At det ble slik var ikke for at hun arrangerte et slikt treff men vi kom 4 omtrent samtidig. Årsaken var at hun senket prisen den timen. Melding jeg fikk på sms. Kom kl xxxx til kl yyyy, døra er åpen. Du kan møte flere menn. Så det ble som hos skoletannlegen en gang i tiden - Neste værse god. 

• Haha 1
Lenke til kommentar
2 timer siden, Jan Moen skrev:

flere menn i serie

Er gøy! Jeg var med og kjørte tog på gamle Vip Room, swingersklubben. En småstrøken dame på snaut 30 år stilte seg på alle fire, og så laget syv-åtte menn tog bak henne. Opp i doggy, komme raskest mulig, deretter overlate plassen til nestemann. Så en pause i baren og ny runde. Alt med kondom og selvsagt gratis. Dette var et sted der sexglade vanket.

Lenke til kommentar
9 timer siden, misty skrev:

Er det få nå plutselig? Er det ikke du som har knullet så mange som du fant ut var horer etterpå?

Jeg har aldri sagt det var mange av damene jeg har pult som var eskorter, men noen. Og de få vil jeg altså unngå. Eller i det minste ikke bli sett med offentlige på en restaurant eller lignende.

Det er vel under 1% av damene her i verden som er så ødelagte at de ligger med hundrevis av menn. 

Lenke til kommentar
20 minutter siden, Oslomann77 skrev:

Jeg har aldri sagt det var mange av damene jeg har pult som var eskorter, men noen. Og de få vil jeg altså unngå. Eller i det minste ikke bli sett med offentlige på en restaurant eller lignende.

Det er vel under 1% av damene her i verden som er så ødelagte at de ligger med hundrevis av menn. 

Hvorfor er du så respektløs ovenfor prostituerte?
Hvordan har dem skadet deg?
Er ikke noe galt i å bli sett sammen med ei prostituert,
de er mennesker de også.
Ikke alle har fått prinsesse titler ved fødselen,
mange av dem strever med å få endene til å møtes.

Det er heller ikke noe galt i at ei dame ligger med hundrevis av menn,
enten det er for penger eller moro skyld.
De damene som har en høy body count finner menn med høy body count.
Ekte menn bryr seg ikke om body count.

Hva gjør du her inne vis du har så forakt for prostituere og "lette" damen?

Lenke til kommentar
19 minutter siden, ShamanDureX skrev:

Hvorfor er du så respektløs ovenfor prostituerte?
Hvordan har dem skadet deg?
Er ikke noe galt i å bli sett sammen med ei prostituert,
de er mennesker de også.
Ikke alle har fått prinsesse titler ved fødselen,
mange av dem strever med å få endene til å møtes.

Det er heller ikke noe galt i at ei dame ligger med hundrevis av menn,
enten det er for penger eller moro skyld.
De damene som har en høy body count finner menn med høy body count.
Ekte menn bryr seg ikke om body count.

Hva gjør du her inne vis du har så forakt for prostituere og "lette" damen?

En som hadde besøkt Kan Jim skreiv vel noe slikt om henne - Måtte Gud velsigne deg og bevare deg - . Han roste henne og alle prostituerte opp i skyene og takket Gud for at de var til. For alle som var gift med Burugler og Tørrfitter var slike damer en velsignelse. Jeg greier ikke å se ned på damer som selger sex og jeg vet at 1000 menn har tømt seg i henne før meg. Da er det bare å stikke fingeren i jorda. Hvor mange damer av samme slaget har en selv vært inne i ? Vi er ikke et kløvd kusehår bedre. For de damene dekker det behovet mange hundre tusen menn i Norge ikke får andre steder så jeg sier som han som skreiv om Kan Jim. Gud Velsigne de Damen. Slutt å forakt dem de som gjør det, enten de går til dem eller bare driver å drar skinnet.

• Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
8 timer siden, Jan Moen skrev:

Har aldri deltatt på gb men hva med å forsøke flere menn i serie om du ønsker gb og flere menn. Det har jeg opplevd. En på tur ut døra, en i dusjen ferdig pult - en ligger å koser seg og en står i gangen og venter. Selvklart BB for den damen hatet gummi. ( hun sa hun ble sår for hun hadde allergisk reaksjon etter slike dingser) At det ble slik var ikke for at hun arrangerte et slikt treff men vi kom 4 omtrent samtidig. Årsaken var at hun senket prisen den timen. Melding jeg fikk på sms. Kom kl xxxx til kl yyyy, døra er åpen. Du kan møte flere menn. Så det ble som hos skoletannlegen en gang i tiden - Neste værse god. 

Poenget var liksom 2 i musa samtidig. 1 i Rompa. 1 i munnen osv😆

• Like 1
Lenke til kommentar

Mulig jeg har misforstått, men det virker som om det er flere her inne som kjenner hverandre. Kunne en eller flere av dere tatt ansvar for å arrangere et GB med Misty? Ta kontakt med henne på PM, bli enige om hvilket opplegg som fungerer, så kan dere legge det ut her og invitere flere. Om en slik kontakt ble gjort i forkant, så tipper jeg det blir lettere for flere å stole på opplegget. 

• Like 3
Lenke til kommentar
45 minutter siden, Suliet skrev:

Jeg har jo kontakt med Misty på snap, og vi har snakket om å arrangere gb. Problemet er å få tak i seriøse folk som møter opp.

Stemmer. Ble med den ene gangen for min del. Alt for tidkrevende og ikke verdt det for min del. Om en guttegjeng inviterer meg kommer jeg gjerne. 

• Like 1
Lenke til kommentar
9 timer siden, Suliet skrev:

Jeg har jo kontakt med Misty på snap, og vi har snakket om å arrangere gb. Problemet er å få tak i seriøse folk som møter opp.

Hvis man hører litt rundt på forumet om hva folk anser som normal pris, normal tid på døgnet, dato og ca område tror jeg det skal være mulig å få nok som det passer for. Det er jo en kabal som skal gå opp for alle interesserte...

• Like 1
Lenke til kommentar
38 minutter siden, daxi skrev:

Hvis man hører litt rundt på forumet om hva folk anser som normal pris, normal tid på døgnet, dato og ca område tror jeg det skal være mulig å få nok som det passer for. Det er jo en kabal som skal gå opp for alle interesserte...

Tanker rundt dette, så får du si om du er enig eller uenig:

• TID: I weekenden, max tre timer, og avsluning i god tid før midnatt.
  • ANTALL: 3-5 menn på en kvinne.
  • STED: Hotell eller Airbnb i Oslo.
  • PRIS: Max 3k per deltaker, inkl husleie og betaling til eskorten.  Ingen forskuddsbetaling.
  • REGLER: Alle får vite og må godta hva som er lov og ikke på forhånd.  Ingen film/bilder.

To forumbrukere går sammen og arrangerer (de er hallikene, husk at straffen kan bli streng!) De finner et sted og betaler for det.  Gjør avtale med eskorten.  Hun vil sikkert ha et minimumsbeløp, så de må garantere for det.  Det vil alltid være påmeldte som ikke møter opp når det ikke er økonomiske konsekvenser og de er ukjente for arrangørene.  Kommer det flere enn de to som arrangerer så får de dekket husleiekostnaden, pluss at eskorten får mer jobb og tjener mer penger.  

Hva tenker du, @misty ?

Lenke til kommentar