misty Skrevet September 29, 2024 Share Skrevet September 29, 2024 1 time siden, Oslomann77 skrev: Jeg dater en del veldig pene damer. Til tider mistenker jeg at noen av dem finansierer livsstilen de viser frem på sosiale medier ved sugar dating etc. Har skjedd flere ganger at jeg har knullet noen som viser seg å være eskorter. Æsj! Så det er praktisk å sjekke litt rundt for å beskytte meg selv mot den type damer. Forresten er nok ikke min ex. (Fordi han er en overkåt mann som gledelig betaler for sex) Sjekket hans side,skriver bare dritt her, Dette er nok en bitter mann som ikke klarer å få til en date med en eskorte en gang. Er som jeg sa til min venninde, når du ikke klarer å få til ett møte med en eskorte engang da er det ikke mye håp😂😂😂😂 2 Siter Lenke til kommentar
Oslomann77 Skrevet September 29, 2024 Share Skrevet September 29, 2024 3 timer siden, misty skrev: Nå er jeg nesten 100 prosent sikker på at du er min ex😂😂 hvorfor skal en eskorte knulle deg gratis når menn står i kø og vil betale ? Jeg har prøvd tinder før det her. Aldri mer. Kjekkeste mennene jeg har truffet har faktisk vært her🥰 er ikke alle som gidder holde på i timesvis på tinder. Her kan man være direkte å alle får det de ønsker 🥰 Eskorte knuller meg gratis fordi jeg er langt mer attraktiv enn de som trenger å betale for det. Men du får jo ikke de mest attraktive mennene, så for deg er jo ikke dette en aktuell problemstilling. 6 Siter Lenke til kommentar
Smurfen Skrevet September 29, 2024 Share Skrevet September 29, 2024 Høres plausibelt ut dette. Men for å være litt nysgjerrig, hvilke eskortejenter er det som knuller deg gratis? Har du litt informasjon, råd og tips du vil dele om de? @Oslomann77 1 1 Siter Lenke til kommentar
Oslo gutten Skrevet September 29, 2024 Share Skrevet September 29, 2024 45 minutter siden, Oslomann77 skrev: Eskorte knuller meg gratis fordi jeg er langt mer attraktiv enn de som trenger å betale for det. Men du får jo ikke de mest attraktive mennene, så for deg er jo ikke dette en aktuell problemstilling. Ha-ha Dette er dagens... 2 Siter Lenke til kommentar
Oslomann77 Skrevet September 29, 2024 Share Skrevet September 29, 2024 1 time siden, Smurfen skrev: Høres plausibelt ut dette. Men for å være litt nysgjerrig, hvilke eskortejenter er det som knuller deg gratis? Har du litt informasjon, råd og tips du vil dele om de? @Oslomann77 Har skjedd ved en håndfull anledninger opp gjennom årene at jeg har møtt damer, ligget med de, og så senere skjønt at de solgte seg. Typisk instagrambabes som driver med suger dating osv. Ei la ut en del tvilsomme ting på my story på snap, og da jeg spurte innrømte hun ar hun solgte seg. Hun ble da raskt blokkert. Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet September 29, 2024 Share Skrevet September 29, 2024 20 minutter siden, Oslomann77 skrev: Har skjedd ved en håndfull anledninger opp gjennom årene at jeg har møtt damer, ligget med de, og så senere skjønt at de solgte seg. Typisk instagrambabes som driver med suger dating osv. Ei la ut en del tvilsomme ting på my story på snap, og da jeg spurte innrømte hun ar hun solgte seg. Hun ble da raskt blokkert. Høres ut som fantasi, prøv å skrive en bok heller. 2 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet September 29, 2024 Share Skrevet September 29, 2024 14 minutter siden, JoeRoganJosh skrev: Høres ut som fantasi, prøv å skrive en bok heller. Synes du skal holde deg for god til å gjøre narr. Jeg er sikker på at dette er sant. Jeg sliter med det samme! Jeg dater for tiden 20-30 supermodeller. Det er i tillegg til disse flere titalls smellvakre kvinner som vil date meg, men disse er bare vanlige modeller, så de er satt på venteliste. Uansett, jeg har mistanke om at ikke alle supermodellene jeg dater er jomfruer. Derfor er jeg mye inne på dette forumet for å etterforske. Jeg vil ikke ha løse kvinner i mitt harem! Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet September 29, 2024 Share Skrevet September 29, 2024 Jeg vet at jeg får knulle noen eskorter gratis noen ganger. Men den enkle forklaringen er ikke at jeg er guds gave til kvinnen, men en whale customer. Dvs at det er så mange gledespiker som får så mye penger av meg så mange ganger at de kommer helt ut av det og glemmer å ta betalt, eller så tenker de kanskje at jeg fortjener det siden jeg er så generøs overfor dem. Jeg skriver jo allerede utkast til en bok om dette og andre horekundeting, så du trenger ikke minne meg på det, @JoeRoganJosh I motsetning til @Oslomann77 syns jeg det er deilig at kvinner selger seg. Da vet jeg hvor jeg har dem og hva jeg kan få. Siter Lenke til kommentar
Oslomann77 Skrevet September 29, 2024 Share Skrevet September 29, 2024 1 time siden, Tototre skrev: Jeg vet at jeg får knulle noen eskorter gratis noen ganger. Men den enkle forklaringen er ikke at jeg er guds gave til kvinnen, men en whale customer. Dvs at det er så mange gledespiker som får så mye penger av meg så mange ganger at de kommer helt ut av det og glemmer å ta betalt, eller så tenker de kanskje at jeg fortjener det siden jeg er så generøs overfor dem. Jeg skriver jo allerede utkast til en bok om dette og andre horekundeting, så du trenger ikke minne meg på det, @JoeRoganJosh I motsetning til @Oslomann77 syns jeg det er deilig at kvinner selger seg. Da vet jeg hvor jeg har dem og hva jeg kan få. Fair nok. Men festlig at enkelte av medlemmene her inne anser det som totalt usannsynlig at det finnes menn der ute som får knulle pene jenter gratis. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet September 29, 2024 Share Skrevet September 29, 2024 18 minutter siden, Oslomann77 skrev: Fair nok. Men festlig at enkelte av medlemmene her inne anser det som totalt usannsynlig at det finnes menn der ute som får knulle pene jenter gratis. Anser ikke det som totalt usannsynlig at det finnes slike menn. Tror bare ikke på det du skriver. To forskjellige ting. Beklager, kjekken. Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet September 29, 2024 Share Skrevet September 29, 2024 Jeg tror de fleste her har innledet et seksuelt forhold til en kvinne som ikke var prostituert, men du er ikke en av dem @Oslomann77. 3 Siter Lenke til kommentar
Oslomann77 Skrevet September 29, 2024 Share Skrevet September 29, 2024 19 minutter siden, JoeRoganJosh skrev: Jeg tror de fleste her har innledet et seksuelt forhold til en kvinne som ikke var prostituert, men du er ikke en av dem @Oslomann77. Som jeg skrev tidligere har det vært en håndfull av damene jeg har møtt som har vist seg å være horer. Dette av anslagsvis 100-150 damer. Jeg tror ikke de fleste her inne har møtt spesielt mange damer uten å betale for det, nei. En liten gruppe menn får uforholdsmessig mange damer, så menn som er middelmådige, eller under, får seg knapt noe. Derav det store markedet for horer. Siter Lenke til kommentar
Oslomann77 Skrevet September 29, 2024 Share Skrevet September 29, 2024 Klokka er nå 21.54, skjermbilde tatt for tre minutter siden. Er nå 57 matcher og 41 likes. På Happn er det 77 likes og rundt 30 matcher. Har ikke hatt den appen så lenge. Så gratis fitte blir det nå. Har et par hundre å velge mellom. Siter Lenke til kommentar
Smurfen Skrevet September 29, 2024 Share Skrevet September 29, 2024 Hvorfor ligger du da med horekunder gratis? Siter Lenke til kommentar
xxxtaur Skrevet September 29, 2024 Share Skrevet September 29, 2024 43 minutter siden, Oslomann77 skrev: Klokka er nå 21.54, skjermbilde tatt for tre minutter siden. Er nå 57 matcher og 41 likes. På Happn er det 77 likes og rundt 30 matcher. Har ikke hatt den appen så lenge. Så gratis fitte blir det nå. Har et par hundre å velge mellom. Sjekk at de ikke er "horer" først da? 😆 Makan til narcissist haha.... 4 Siter Lenke til kommentar
Oslomann77 Skrevet September 29, 2024 Share Skrevet September 29, 2024 Akkurat nå, xxxtaur skrev: Sjekk at de ikke er "horer" først da? 😆 Makan til narcissist haha.... Mange av dem skjuler det godt, skal jeg si deg! Ikke alle annonserer det for hele verden! Har begynt å sjekke om de har feriebilder fra dyre destinasjoner uten bilder av venner, familie eller eks. Hun er der neppe alene, men vil samtidig ikke legge ut bilder av seg selv med en av brukerne her inne! Og hvordan har hun råd til alle disse veskene, skoene og ferieturene hvis hun har en 7% stilling som hundelufter eller noe annet bullshit? Siter Lenke til kommentar
Smurfen Skrevet September 29, 2024 Share Skrevet September 29, 2024 Det er fordi en eller alle her innefra har vært og kost seg med henne før du fikk sjansen. 2 Siter Lenke til kommentar
Oslomann77 Skrevet September 29, 2024 Share Skrevet September 29, 2024 3 minutter siden, Smurfen skrev: Det er fordi en eller alle her innefra har vært og kost seg med henne før du fikk sjansen. Nettopp! Og det vil jeg gjerne ha avklart, så jeg ikke ender opp med å knulle henne! Selv om jeg slipper å betale så er det ganske ekkelt å tenke på at tunga mi kan ende opp med å slikke en fitte som ynkelige tapere har hatt kukken sin i. Fy og fysj! Jo flere menn ei dame har ligget med, jo mindre verdt er hun. Videre er ikke en kvinne mer verdt enn den dårligste mannen hun har latt seg bli knullet av. Siter Lenke til kommentar
Smurfen Skrevet September 29, 2024 Share Skrevet September 29, 2024 Og hvordan føler du at det går? Du finner svarene du søker? Siter Lenke til kommentar
Oslomann77 Skrevet September 29, 2024 Share Skrevet September 29, 2024 1 minutt siden, Smurfen skrev: Og hvordan føler du at det går? Du finner svarene du søker? Nja, er få norske damer i dette horemiljøet har jeg inntrykk av. Og de jeg har mistenkt har vel vært ganske diskret. Tipper sde får tilbud om ferie på yacht fra gamle, arabiske menn via Tinder og tar med puppestellet på tur uten at man kan spore det så lett. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet September 29, 2024 Share Skrevet September 29, 2024 13 minutter siden, Oslomann77 skrev: Nettopp! Og det vil jeg gjerne ha avklart, så jeg ikke ender opp med å knulle henne! Selv om jeg slipper å betale så er det ganske ekkelt å tenke på at tunga mi kan ende opp med å slikke en fitte som ynkelige tapere har hatt kukken sin i. Fy og fysj! Jo flere menn ei dame har ligget med, jo mindre verdt er hun. Videre er ikke en kvinne mer verdt enn den dårligste mannen hun har latt seg bli knullet av. Jeg har endret mening. Ingen grunn til å tvile på at kvinner faller som fluer for en stor sjarmør som dette Siter Lenke til kommentar
Oslomann77 Skrevet September 29, 2024 Share Skrevet September 29, 2024 22 minutter siden, Taylor skrev: Jeg har endret mening. Ingen grunn til å tvile på at kvinner faller som fluer for en stor sjarmør som dette ... den smalt fra rett kjeft, din horebukk! 😂 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet September 29, 2024 Share Skrevet September 29, 2024 7 minutter siden, Oslomann77 skrev: ... den smalt fra rett kjeft, din horebukk! 😂 Kjenner jeg @Taylor rett så har han nok vært med så mange at sannsynligheten er stor for at kjeften hans har slikket ei fitte du har hatt. Og tenk om han oxo har kommet inni en og annen kvinne, fra en av datingappene, uten kondom 😅 Kanskje du oxo har kjent smaken av @Taylor ? Jeg elsker frisk sæd om morgenen, når jeg får den servert i en ung, nydelig modellfitte med ønske om bopel Oslo Vest. Du får si fra om jeg blir for vulgær for deg, men jeg har nok vært her på forumet litt for mye. Pass deg for det! Siter Lenke til kommentar
Oslomann77 Skrevet September 29, 2024 Share Skrevet September 29, 2024 Akkurat nå, Tototre skrev: Kjenner jeg @Taylor rett så har han nok vært med så mange at sannsynligheten er stor for at kjeften hans har slikket ei fitte du har hatt. Og tenk om han oxo har kommet inni en og annen kvinne, fra en av datingappene, uten kondom 😅 Kanskje du oxo har kjent smaken av @Taylor ? Jeg elsker frisk sæd om morgenen, når jeg får den servert i en ung, nydelig modellfitte med ønske om bopel Oslo Vest. Du får si fra om jeg blir for vulgær for deg, men jeg har nok vært her på forumet litt for mye. Pass deg for det! Jeg prøver å spise kveldsmat her!!! 🤮 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet September 29, 2024 Share Skrevet September 29, 2024 Er det ikke litt seint å spise kveldsmat nå? Men skal ikke dømme deg ut fra det. Syns det er morsomt hvilken retning og form denne tråden om GB har tatt. Det er ikke ofte vi har slike som deg som diskuterer her inne. De fleste andre av oss er jo nederst på samfunnets rangstige. Så hyggelig at du har tatt turen ned til oss og forteller om det herlige livet som vi aldri har, eller vil komme til, å få oppleve. Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg