misty Skrevet September 26, 2024 Share Skrevet September 26, 2024 1 time siden, misty skrev: Jaa🥰🥰🥰 og dra hjem ubrukt og lomma full av cash😂😂😂 gjerne 2 i musa samtidig Meeen forresten der løy jeg litt. Krever at kroppen har en viss fysikk🥰 1 Siter Lenke til kommentar
misty Skrevet September 26, 2024 Share Skrevet September 26, 2024 40 minutter siden, Oslomann77 skrev: Du er såpass løs i musa etter å ha blitt brukt som spermbøtte over tid at du får plass til flere kukker opp i horehølet samtidig? Dette høres helt oppsiktsvekkende motbydelig ut! 😆 Jeg får faktisk høre at jeg er trang❤️ men du har kanskje ikke så mye erfaring med mus siden du ikke vet den er tøybar og strekker seg inn igjen.? Se muskler der også man må trene vettu😘 bruker alltid kondom så noen andre kan du kalle for spermbøtte. Og om du ikke liker gang bang ? Hvorfor komentere her ? Alle har sin greie ❤️ ha respekt for det. 2 Siter Lenke til kommentar
misty Skrevet September 26, 2024 Share Skrevet September 26, 2024 46 minutter siden, Oslomann77 skrev: Du er såpass løs i musa etter å ha blitt brukt som spermbøtte over tid at du får plass til flere kukker opp i horehølet samtidig? Dette høres helt oppsiktsvekkende motbydelig ut! 😆 Så etter man har født barn da er alt håp ute 😛🫣 lær deg litt om anatomi da. Bruker fortsatt mini tampong;) 2 Siter Lenke til kommentar
misty Skrevet September 26, 2024 Share Skrevet September 26, 2024 44 minutter siden, jegern skrev: Kom opp til leiligheten vår på Veitvet så skal jeg og @SolanGundersen stå klar 🙂 De kjekkeste horebukkene på forumet, 2000 kr depositum da. Sikker dere vil? Blir totalt K.O på dere begge🤣🤣🥰 disse skoa er brutale. 5 1 1 Siter Lenke til kommentar
willu Ding Skrevet September 27, 2024 Share Skrevet September 27, 2024 13 timer siden, misty skrev: Sikker dere vil? Blir totalt K.O på dere begge🤣🤣🥰 disse skoa er brutale. Altså... hmm... liker 2 2 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet September 27, 2024 Share Skrevet September 27, 2024 14 timer siden, misty skrev: Jeg får faktisk høre at jeg er trang❤️ 😘 ❤️ Alle damer jeg har møtt har vært trange. Oxo de som har hatt to pikker i fitta samtidig flere ganger. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet September 27, 2024 Share Skrevet September 27, 2024 Altså 2 eller 3 køller, hva er vel det? Prøv med en baby.. mange trange milfs der ute, just saying 🥰 Siter Lenke til kommentar
misty Skrevet September 28, 2024 Share Skrevet September 28, 2024 På 27.9.2024 den 10.35, willu Ding skrev: Altså... hmm... liker Vil du bli sparket litt på?😜❤️ har matchende boksehansker i rosa 😍😍😍 2 Siter Lenke til kommentar
misty Skrevet September 28, 2024 Share Skrevet September 28, 2024 @Oslomann77 må enten være veldig dårlig i anatomi. Eller ha alt for liten tiss. Siter Lenke til kommentar
Oslomann77 Skrevet September 28, 2024 Share Skrevet September 28, 2024 (endret) 1 time siden, misty skrev: @Oslomann77 må enten være veldig dårlig i anatomi. Eller ha alt for liten tiss. Min er såpass stor at normale jenter ofte sliter med å ta den vaginalt selv når de er gode og våte. Men så knuller jeg da heller ikke motbydelige felleshøl som har hatt hundre menn i rasshølet. At det er anatomisk mulig for ei dame å stappe en hel fot inn i fitta er jeg selvsagt klar over. Det jeg ble fascinert av er hvordan du klarer å gjennomføre noe så motbydelig, rent psykisk. Men å diskutere med en ynkelig og verdiløs hore som i tillegg ser ut som en sliten narkis akter jeg ikke å bruke lørdagen min på. Endret September 28, 2024 av Oslomann77 1 1 Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet September 28, 2024 Share Skrevet September 28, 2024 Min er også kjempe stor! Men jeg har ikke tid til å diskutere penis når det er en prinsesse som må reddes! @Tototre Jeg liker ikke hvordan du kritiserer denne unge piken. Å kalle henne verdiløs, ynkelig og ser ut som en narkis burde du holde deg for god til. Du skal jo være et forbilde for unge hore bukker, du må huske hvilken innflytelse du har over dem. Hun sier jo også hun gjør alt med kondom, å kalle henne skitten blir bare feil. Jeg tror på @misty når hun sier at hun er trang. Jeg vil gjerne besøke @misty, hun virker som ei søt jente. Bare stå på, og ikke bry deg om de patetiske forum brukerne som ikke forstår at du er en diamant. Da har jeg reddet nok en pike.🏇 3 Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet September 28, 2024 Share Skrevet September 28, 2024 (endret) Haha, jeg må rette på meg selv her. Beklager jeg forvekslet @Tototre og @Oslomann77 på grunn av deres grønne profil bilde. Det at jeg bare antar at det er @Tototre burde jeg holde meg for god for. Dere kan ta alt jeg skrev og skifte ut @Tototre med @Oslomann77 så blir det riktig. @Tototre burde ta dette som en oppfordring til å skaffe seg et ordentlig profil bilde. Endret September 28, 2024 av JoeRoganJosh Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet September 28, 2024 Share Skrevet September 28, 2024 @JoeRoganJosh nå skal du ikke ta så lett feil, om det ikke blir en gjeng som skal kopiere profilbildet igjen. Siter Lenke til kommentar
misty Skrevet September 28, 2024 Share Skrevet September 28, 2024 12 timer siden, Oslomann77 skrev: Min er såpass stor at normale jenter ofte sliter med å ta den vaginalt selv når de er gode og våte. Men så knuller jeg da heller ikke motbydelige felleshøl som har hatt hundre menn i rasshølet. At det er anatomisk mulig for ei dame å stappe en hel fot inn i fitta er jeg selvsagt klar over. Det jeg ble fascinert av er hvordan du klarer å gjennomføre noe så motbydelig, rent psykisk. Men å diskutere med en ynkelig og verdiløs hore som i tillegg ser ut som en sliten narkis akter jeg ikke å bruke lørdagen min på. Jenter? 😵Ja men da skjønner jeg. 🤢 begynner å mistenke at du er min eks som bare er bitter for at du ikke får knulle meg mer. Siter Lenke til kommentar
misty Skrevet September 28, 2024 Share Skrevet September 28, 2024 11 timer siden, JoeRoganJosh skrev: Min er også kjempe stor! Men jeg har ikke tid til å diskutere penis når det er en prinsesse som må reddes! @Tototre Jeg liker ikke hvordan du kritiserer denne unge piken. Å kalle henne verdiløs, ynkelig og ser ut som en narkis burde du holde deg for god til. Du skal jo være et forbilde for unge hore bukker, du må huske hvilken innflytelse du har over dem. Hun sier jo også hun gjør alt med kondom, å kalle henne skitten blir bare feil. Jeg tror på @misty når hun sier at hun er trang. Jeg vil gjerne besøke @misty, hun virker som ei søt jente. Bare stå på, og ikke bry deg om de patetiske forum brukerne som ikke forstår at du er en diamant. Da har jeg reddet nok en pike.🏇 Gleder meg til å treffe deg min reddende prins 🥰🥰🥰 deilig at du er stor da🥵🥵 1 Siter Lenke til kommentar
misty Skrevet September 28, 2024 Share Skrevet September 28, 2024 12 timer siden, Oslomann77 skrev: Min er såpass stor at normale jenter ofte sliter med å ta den vaginalt selv når de er gode og våte. Men så knuller jeg da heller ikke motbydelige felleshøl som har hatt hundre menn i rasshølet. At det er anatomisk mulig for ei dame å stappe en hel fot inn i fitta er jeg selvsagt klar over. Det jeg ble fascinert av er hvordan du klarer å gjennomføre noe så motbydelig, rent psykisk. Men å diskutere med en ynkelig og verdiløs hore som i tillegg ser ut som en sliten narkis akter jeg ikke å bruke lørdagen min på. Btw. Begynte først med anal i år. Så det er helt nytt for meg 🤭🫣 syns ikke det er motbydelig. Syns det er deilig at mange menn er kåte på meg og vil ha meg 🥰 er litt sliten om dagen ja, men det er pga stor pågang. Burde hatt sekretær og personlig assistent osv😂😂😂😂 Siter Lenke til kommentar
Oslomann77 Skrevet September 29, 2024 Share Skrevet September 29, 2024 1 time siden, misty skrev: Btw. Begynte først med anal i år. Så det er helt nytt for meg 🤭🫣 syns ikke det er motbydelig. Syns det er deilig at mange menn er kåte på meg og vil ha meg 🥰 er litt sliten om dagen ja, men det er pga stor pågang. Burde hatt sekretær og personlig assistent osv😂😂😂😂 Alle damer kan få pikk fra 10 menn om dagen. Dette er fordi 90% av menn aldri får seg noe overhodet og knuller hva som helst. Videre er 90% av alle menn svært lite attraktive, så å bli begjært av menn som ikke er bra nok til at noen vil ha dem, er ikke noe å trakte etter. Det er en grunn til at de fleste damer heller vil gå i årevis uten sex enn å ligge med ordinære menn. 2 1 Siter Lenke til kommentar
misty Skrevet September 29, 2024 Share Skrevet September 29, 2024 2 timer siden, Oslomann77 skrev: Alle damer kan få pikk fra 10 menn om dagen. Dette er fordi 90% av menn aldri får seg noe overhodet og knuller hva som helst. Videre er 90% av alle menn svært lite attraktive, så å bli begjært av menn som ikke er bra nok til at noen vil ha dem, er ikke noe å trakte etter. Det er en grunn til at de fleste damer heller vil gå i årevis uten sex enn å ligge med ordinære menn. Det der gidder jeg ikke svare ordentlig på en gang. Menn fått bakoversveis mange ganger jeg av kjekke hunker🥵 tror jeg vet litt mer om det der enn deg;) er vanligere enn du tror. Å ikke bare desperate griser som ikke får seg noe. De går også gjerne på billigere steder som thaisjappper å sånn. Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet September 29, 2024 Share Skrevet September 29, 2024 3 timer siden, Oslomann77 skrev: Alle damer kan få pikk fra 10 menn om dagen. Dette er fordi 90% av menn aldri får seg noe overhodet og knuller hva som helst. Videre er 90% av alle menn svært lite attraktive, så å bli begjært av menn som ikke er bra nok til at noen vil ha dem, er ikke noe å trakte etter. Det er en grunn til at de fleste damer heller vil gå i årevis uten sex enn å ligge med ordinære menn. Er du i familie med @sølvpilen? 4 Siter Lenke til kommentar
GOpro Skrevet September 29, 2024 Share Skrevet September 29, 2024 21 timer siden, Oslomann77 skrev: Min er såpass stor at normale jenter ofte sliter med å ta den vaginalt selv når de er gode og våte. Men så knuller jeg da heller ikke motbydelige felleshøl som har hatt hundre menn i rasshølet. At det er anatomisk mulig for ei dame å stappe en hel fot inn i fitta er jeg selvsagt klar over. Det jeg ble fascinert av er hvordan du klarer å gjennomføre noe så motbydelig, rent psykisk. Men å diskutere med en ynkelig og verdiløs hore som i tillegg ser ut som en sliten narkis akter jeg ikke å bruke lørdagen min på. Hvorfor er du her egentlig?!!!? 2 Siter Lenke til kommentar
Oslomann77 Skrevet September 29, 2024 Share Skrevet September 29, 2024 56 minutter siden, GOpro skrev: Hvorfor er du her egentlig?!!!? Jeg dater en del veldig pene damer. Til tider mistenker jeg at noen av dem finansierer livsstilen de viser frem på sosiale medier ved sugar dating etc. Har skjedd flere ganger at jeg har knullet noen som viser seg å være eskorter. Æsj! Så det er praktisk å sjekke litt rundt for å beskytte meg selv mot den type damer. 1 3 Siter Lenke til kommentar
Smurfen Skrevet September 29, 2024 Share Skrevet September 29, 2024 Slapp av, alle her har hatt sex med eskorter så ikke noe å ta på vei for. 😀 Siter Lenke til kommentar
misty Skrevet September 29, 2024 Share Skrevet September 29, 2024 1 time siden, Oslomann77 skrev: Jeg dater en del veldig pene damer. Til tider mistenker jeg at noen av dem finansierer livsstilen de viser frem på sosiale medier ved sugar dating etc. Har skjedd flere ganger at jeg har knullet noen som viser seg å være eskorter. Æsj! Så det er praktisk å sjekke litt rundt for å beskytte meg selv mot den type damer. Nå er jeg nesten 100 prosent sikker på at du er min ex😂😂 hvorfor skal en eskorte knulle deg gratis når menn står i kø og vil betale ? Jeg har prøvd tinder før det her. Aldri mer. Kjekkeste mennene jeg har truffet har faktisk vært her🥰 er ikke alle som gidder holde på i timesvis på tinder. Her kan man være direkte å alle får det de ønsker 🥰 1 Siter Lenke til kommentar
misty Skrevet September 29, 2024 Share Skrevet September 29, 2024 2 timer siden, GOpro skrev: Hvorfor er du her egentlig?!!!? Jeg begynner å lure på om det er min ex som er bitter for at han ikke får mknulle meg mer. Prøver ødelegge for meg. Isåfall fikk det helt motsatt effekt 😂😂😂😂 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg