Gå til innhold

Gangbang!

brucew

Anbefalte innlegg

40 minutter siden, Oslomann77 skrev:

Du er såpass løs i musa etter å ha blitt brukt som spermbøtte over tid at du får plass til flere kukker opp i horehølet samtidig?

Dette høres helt oppsiktsvekkende motbydelig ut! 😆

Jeg får faktisk høre at jeg er trang❤️ men du har kanskje ikke så mye erfaring med mus siden du ikke vet den er tøybar og strekker seg inn igjen.? Se muskler der også man må trene vettu😘 bruker alltid kondom så noen andre kan du kalle for spermbøtte. Og om du ikke liker gang bang ? Hvorfor komentere her ? Alle har sin greie ❤️ ha respekt for det.

• Like 2
Lenke til kommentar
46 minutter siden, Oslomann77 skrev:

Du er såpass løs i musa etter å ha blitt brukt som spermbøtte over tid at du får plass til flere kukker opp i horehølet samtidig?

Dette høres helt oppsiktsvekkende motbydelig ut! 😆

Så etter man har født barn da er alt håp ute 😛🫣 lær deg litt om anatomi da. Bruker fortsatt mini tampong;)

• Like 2
Lenke til kommentar
1 time siden, misty skrev:

@Oslomann77 må enten være veldig dårlig i anatomi. Eller ha alt for liten tiss. 

Min er såpass stor at normale jenter ofte sliter med å ta den vaginalt selv når de er gode og våte. 

Men så knuller jeg da heller ikke motbydelige felleshøl som har hatt hundre menn i rasshølet. At det er anatomisk mulig for ei dame å stappe en hel fot inn i fitta er jeg selvsagt klar over. Det jeg ble fascinert av er hvordan du klarer å gjennomføre noe så motbydelig, rent psykisk.

Men å diskutere med en ynkelig og verdiløs hore som i tillegg ser ut som en sliten narkis akter jeg ikke å bruke lørdagen min på. :)

Endret av Oslomann77
  • Confused 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar

Min er også kjempe stor!
Men jeg har ikke tid til å diskutere penis når det er en prinsesse som må reddes!

@Tototre Jeg liker ikke hvordan du kritiserer denne unge piken.
Å kalle henne verdiløs, ynkelig og ser ut som en narkis burde du holde deg for god til.
Du skal jo være et forbilde for unge hore bukker, du må huske hvilken innflytelse du har over dem.

Hun sier jo også hun gjør alt med kondom, å kalle henne skitten blir bare feil.

Jeg tror på @misty når hun sier at hun er trang.
Jeg vil gjerne besøke @misty, hun virker som ei søt jente.
Bare stå på, og ikke bry deg om de patetiske forum brukerne som ikke forstår at du er en diamant.

Da har jeg reddet nok en pike.🏇

• Like 3
Lenke til kommentar

Haha, jeg må rette på meg selv her.
Beklager jeg forvekslet @Tototre og @Oslomann77 på grunn av deres grønne profil bilde.
Det at jeg bare antar at det er @Tototre burde jeg holde meg for god for.
Dere kan ta alt jeg skrev og skifte ut @Tototre med @Oslomann77 så blir det riktig.

@Tototre burde ta dette som en oppfordring til å skaffe seg et ordentlig profil bilde.

Endret av JoeRoganJosh
Lenke til kommentar
12 timer siden, Oslomann77 skrev:

Min er såpass stor at normale jenter ofte sliter med å ta den vaginalt selv når de er gode og våte. 

Men så knuller jeg da heller ikke motbydelige felleshøl som har hatt hundre menn i rasshølet. At det er anatomisk mulig for ei dame å stappe en hel fot inn i fitta er jeg selvsagt klar over. Det jeg ble fascinert av er hvordan du klarer å gjennomføre noe så motbydelig, rent psykisk.

Men å diskutere med en ynkelig og verdiløs hore som i tillegg ser ut som en sliten narkis akter jeg ikke å bruke lørdagen min på. :)

Jenter? 😵Ja men da skjønner jeg. 🤢 begynner å mistenke at du er min eks som bare er bitter for at du ikke får knulle meg mer. 

Lenke til kommentar
11 timer siden, JoeRoganJosh skrev:

Min er også kjempe stor!
Men jeg har ikke tid til å diskutere penis når det er en prinsesse som må reddes!

@Tototre Jeg liker ikke hvordan du kritiserer denne unge piken.
Å kalle henne verdiløs, ynkelig og ser ut som en narkis burde du holde deg for god til.
Du skal jo være et forbilde for unge hore bukker, du må huske hvilken innflytelse du har over dem.

Hun sier jo også hun gjør alt med kondom, å kalle henne skitten blir bare feil.

Jeg tror på @misty når hun sier at hun er trang.
Jeg vil gjerne besøke @misty, hun virker som ei søt jente.
Bare stå på, og ikke bry deg om de patetiske forum brukerne som ikke forstår at du er en diamant.

Da har jeg reddet nok en pike.🏇

Gleder meg til å treffe deg min reddende prins 🥰🥰🥰 deilig at du er stor da🥵🥵

• Thanks 1
Lenke til kommentar
12 timer siden, Oslomann77 skrev:

Btw. Begynte først med anal i år. Så det er helt nytt for meg 🤭🫣  syns ikke det er motbydelig. Syns det er deilig at mange menn er kåte på meg og vil ha meg 🥰 er litt sliten om dagen ja, men det er pga stor pågang. Burde hatt sekretær og personlig assistent osv😂😂😂😂

Lenke til kommentar
1 time siden, misty skrev:

Btw. Begynte først med anal i år. Så det er helt nytt for meg 🤭🫣  syns ikke det er motbydelig. Syns det er deilig at mange menn er kåte på meg og vil ha meg 🥰 er litt sliten om dagen ja, men det er pga stor pågang. Burde hatt sekretær og personlig assistent osv😂😂😂😂

Alle damer kan få pikk fra 10 menn om dagen. Dette er fordi 90% av menn aldri får seg noe overhodet og knuller hva som helst. 

Videre er 90% av alle menn svært lite attraktive, så å bli begjært av menn som ikke er bra nok til at noen vil ha dem, er ikke noe å trakte etter. 

Det er en grunn til at de fleste damer heller vil gå i årevis uten sex enn å ligge med ordinære menn.

• Haha 2
  • Confused 1
Lenke til kommentar
2 timer siden, Oslomann77 skrev:

Alle damer kan få pikk fra 10 menn om dagen. Dette er fordi 90% av menn aldri får seg noe overhodet og knuller hva som helst. 

Videre er 90% av alle menn svært lite attraktive, så å bli begjært av menn som ikke er bra nok til at noen vil ha dem, er ikke noe å trakte etter. 

Det er en grunn til at de fleste damer heller vil gå i årevis uten sex enn å ligge med ordinære menn.

Det der gidder jeg ikke svare ordentlig på en gang. Menn fått bakoversveis mange ganger jeg av kjekke hunker🥵 tror jeg vet litt mer om det der enn deg;) er vanligere enn du tror. Å ikke bare desperate griser som ikke får seg noe. De går også gjerne på billigere steder ;) som thaisjappper å sånn.

Lenke til kommentar
3 timer siden, Oslomann77 skrev:

Er du i familie med @sølvpilen?

• Haha 4
Lenke til kommentar
21 timer siden, Oslomann77 skrev:

Hvorfor er du her egentlig?!!!?

• Like 2
Lenke til kommentar
56 minutter siden, GOpro skrev:

Hvorfor er du her egentlig?!!!?

Jeg dater en del veldig pene damer. Til tider mistenker jeg at noen av dem finansierer livsstilen de viser frem på sosiale medier ved sugar dating etc. Har skjedd flere ganger at jeg har knullet noen som viser seg å være eskorter. Æsj!

Så det er praktisk å sjekke litt rundt for å beskytte meg selv mot den type damer. 

• Like 1
  • Haha 3
Lenke til kommentar
1 time siden, Oslomann77 skrev:

Jeg dater en del veldig pene damer. Til tider mistenker jeg at noen av dem finansierer livsstilen de viser frem på sosiale medier ved sugar dating etc. Har skjedd flere ganger at jeg har knullet noen som viser seg å være eskorter. Æsj!

Så det er praktisk å sjekke litt rundt for å beskytte meg selv mot den type damer. 

Nå er jeg nesten 100 prosent sikker på at du er min ex😂😂  hvorfor skal en eskorte knulle deg gratis når menn står i kø og vil betale ? Jeg har prøvd tinder før det her. Aldri mer. Kjekkeste mennene jeg har truffet har faktisk vært her🥰 er ikke alle som gidder holde på i timesvis på tinder. Her kan man være direkte å alle får det de ønsker 🥰

• Thanks 1
Lenke til kommentar