Gå til innhold

Definisjonene

Gjest

Anbefalte innlegg

Det dukker noen ganger opp diskusjon om hva f.eks. FP er. Det bør ikke finnes subjektiv synsing om sånt. Definisjonen burde være omforent og allmenn.

Jeg har tenkt at det er slik:

HJ - onani/intimmassasje med utløsning

BJ - suging frem til utløsning (ikke bare litt småsuging - for at det skal være en "jobb" må det ende i orgasme), men ikke OWO eller CIM uten at det presiseres.

OWO - en BJ uten kondom

CIM - utløsning med pikken inne i munnen (men ikke OWO med mindre det presiseres)

FP - betyr samleie/knulling (vaginalt, siden anal må presiseres). Siden CREAMPIE er eget begrep betyr ikke FP knulling uten kondom, kun at det knulles.

CREAMPIE - samleie/knulling med utløsning uten kondom inne i vagina.

Ut ifra dette er altså FP egentlig ikke full pakke, siden mange tillegg mangler. Men jeg har tenkt at begrepet er på overordnet nivå, siden sex kan skje med hånd (laveste nivå), munnen (mellomste nivå), vagina (øverste nivå). Øverste nivå er derfor full pakke, men kan komme med tillegg slik BJ også kan det.

Er dette definisjoner som er vanlige, eller er det uklarheter mellom folks oppfatninger?

Jeg trodde tidligere at CIM var oral uten kondom, som altså er feil. Men forstår at det kan være et tolkingsspørsmål. Men i det øyeblikket du kommer i munnen, så må det uansett være uten kondom for å kunne kalle det CIM. Handlingen trenger heller ikke være et resultat av en oral jobb. Det kan være en HJ som avsluttes med CIM, eller vaginal sex med kondom som avsluttes med sprut i munnen (CIM).

Og så har du jo BKHS som er brystknull med hakesprut, og RKRS som er rompeknull med ryggsprut. 🤣 🤣

• Like 2
  • Haha 1

Jeg har hatt eskorter som har tilbudt creampie, og de har vært hardnakket på at det er å komme i vagina inni kondomet.  Det samme legger noen i cim: du kommer inni kondomet i munnen hennes.  Skal hun svelge må det av.  

FP er vaginal sex på et massasjested.  Ofte uten owo og kyssing, men med b2b. 

Ofte er det jenter fra vesteuropa som har trange definisjoner.  Det er nok enklere å beskrive detaljert hva du har fått når du skriver en anmeldelse.  Bot får du uansett om du blir tatt. 

Endret av Tototre
Ofte... Siste avsnitt
  • 5 weeks later...