Gå til innhold

Rapport og spm


Gjest

Anbefalte innlegg

Gikk en tur innom et massasjested i Løbergsveien.

To jenter der, en mama-san (med litt for mange kilo) og en søt liten dame.

Bestilte massasje. Den søte lille fulgte meg inn i lokalet. Når jeg var klar, så gikk hun ut og mama-san kom inn.

Massasjen var god. Ikke noe å si på det. Men jeg var jo ikke keen på HE med mama-san. Spurte derfor ikke om det. Spurte derimot om den søte lille kunne massere også, men da var hun opptatt med en annen kunde.

Kunne sikkert fått HE om jeg ville, men avstod da.

Noen som vet om et massasjested der en får bra massasje (er ute etter myke/varme hender, ikke nødvendigvis slik hard massasje), samt HE? Helst et sted der damene er under 50 år og 80 kg...

Lenke til kommentar

Siri`s på Laksevåg hadde to unge jenter sist jeg var der. Jeg hadde bare massasje, men vil bli overrasket om de ikke tilbyr noe mer. Jenten var skikkelig søt og nett.

Siri`s i Kong Oscarsgate bør vel også kunne dette, men si hva du liker for et par av de som jobber der kan virkelig ta i både i tøy og bøy.

Janhansa på Nikolaikirkealmenningen hadde også en ung pen jente når jeg prøve de en gang i vår, massasje slik du beskriver, gjerne av hele kroppen, for de som ønsker det. Dette er ikke det jeg først og fremst søker så jeg har ikke vært der mer enn en gang. De to naboene vil jeg ikke anbefale hverken for deg eller meg. Selv om jeg har prøvd de også.

Av de tre på Danmarksplass måtte det i så fal være Mai Thai som kunne passe. De masserer slik du ønsker, men ikke slik jeg foretrekker.

I Løbergsveien traff jeg en liten og nett dame, som ikke var noen ungjente, men det var bare hun på jobb, så jeg hadde ikke samme problem som deg der.

Dette med HE er i de fleste tilfeller mulig om man ønsker det, noen tilbyr også noe mer så om det er ønskelig må man gjerne spørre etter dette.

Det eneste stedet jeg er rimnelig sikker på at ikke tilbyr noe ekstra er TaTa thai ved klostergarasjen, men hun gir en god og hard massasje for oss som er ute etter det.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...