Gå til innhold

Anal på massasje sted

Gjest

Anbefalte innlegg

1 time siden, Aksel Hennie skrev:

Dette er fra ett hotell besøk i Oslo. Anal forsøk på runde 2 men siden vi ikke hadde noe glidemiddel ble det bom stopp!  

I en annen tråd, i en annen tid, ble det skrevet noe om hva vi horekunder bør ha med oss når vi besøker gledespikene.  Glidekrem smyger seg pent inn i kofferten :-)  Jeg har med tannkrem og -børste, samt egne, store og deilige kondomer 😂

I høst skal jeg oxo gå til innkjøp av en rød silkepute til å ha med under enkelte besøk.  Det er for at prinsessene skal ha noe godt under knærne når de gir BJ.

1 time siden, Ox1 skrev:

Virker som vår "fellow mate" @Aksel Hennie veldig gjerne vil beholde et par hemmeligheter for seg selv 😏 Kjenner meg litt igjen og klandrer ham absolutt ikke for det.

De gangene ting blir det så er det WK her som informerer jenta om forumet og hva som blir fortalt. Jeg orker ikke stresset med hissige damer som leser om seg selv. 

Videre er jeg forundret over at medlemer her ikke forstår at eskorter ikke tilbyr tjenester som står i annonsen eller tilbyr langt mer en annonsert! 

RE er ikke Elkjøp. 

2 timer siden, Aksel Hennie skrev:

Videre er jeg forundret over at medlemer her ikke forstår at eskorter ikke tilbyr tjenester som står i annonsen eller tilbyr langt mer en annonsert! 

RE er ikke Elkjøp. 

Dette har jeg også lagt merke til. Og om en eskorte står under NS eller ikke på RE er i de aller fleste tilfellene helt tilfeldig. Ja da, noen få er bevisste dette. 

• Like 1
2 timer siden, Aksel Hennie skrev:

De gangene ting blir det så er det WK her som informerer jenta om forumet og hva som blir fortalt. Jeg orker ikke stresset med hissige damer som leser om seg selv. 

Men hva er da vitsen med å legge ut bilder av damer resten av oss ikke kan treffe? For å skryte?

• Like 1