Gå til innhold

Anal på massasje sted

Gjest

Anbefalte innlegg

Fått anal flere ganger hos thaiene. Men det er lenge siden(4-5 år siden), og flere av de bare én gang. Var en periode de jeg traff var tøffe i trynet og sa ja til alt. Akkurat anal skjedde bare én gang hos de fleste (og nei, jeg har ingen enorm kuk, er nok helt på det jevne). Var ei som var sjef på en sjappe i Sandefjord for ti år siden, ho digga å bli knulla i rumpa. Men ho flyttet dessverre til Køben.

Av nylige(siste to åra) opplevelser er det ei litt lubben dame som har vært innom salongen i Larvik(Enjoy) litt sporadisk, hun tok den uten protester rett inn i analen bb, men hun var ikke spesielt fin, så ble med et par ganger. Har aldri sett noen annonse med bilder av henne.

• Like 2

Har heller aldri fått anal hos thaier i Norge.  Det er kanskje det, samt et par andre ting som thaiene ser ut til å hva noen forbehold mot å utføre av tjenester.  Alle steder tilbyr de HJ (runkejobb).  Så får du b2b-massasje om du betaler litt til.  Samleie er ofte tilgjengelig, men så skjer det at de ikke gjør sugejobb uten kondom, eller kanskje ikke BJ i det hele tatt.  Og kyssing kan du da skyte en lang pil etter (dette er ikke pga. meg, tror jeg, for ser ok ut og pusser tennene før jeg tar treff).  Så på et thaisted får du massasje i tillegg til HJ, b2b og vaginalt samleie.  Flere er heller ikke glade for å bli slikket nedentil.  Det har kanskje å gjøre med at de tar spruten inni seg og ikke har tid til å vaske seg før neste kunde?

Ja anal er ikke vanlig på Thai steder. Men som sagt Noi er «fleksibel», med meg hvert fall😉 Tror ikke du kan avtale dette på forhånd med Noi, men etter litt vaginalsex pleier jeg flytte ned et hakk og hun er med på det som regel.

Reisende Sonya som ble omtalt sist hun og Nancy var på salong i Oslo tok den også i stumpen.

Husker jeg møtte en petit svensk Thai ved Alexander Kjellands plass for sånn 10 år siden som jeg fikk ta analt siden hun angivelig hadde mensen. Musen var off limit men rumpa var yes yes😉

Endret av Oslo_bukken
  • Like 3
20 minutter siden, Oslo_bukken skrev:

Ja anal er ikke vanlig på Thai steder. Men som sagt Noi er «fleksibel», med meg hvert fall😉 Tror ikke du kan avtale dette på forhånd med Noi, men etter litt vaginalsex pleier jeg flytte ned et hakk og hun er med på det som regel.

Reisende Sonya som ble omtalt sist hun og Nancy var på salong i Oslo tok den også i stumpen.

Husker jeg møtte en petit svensk Thai ved Alexander Kjellands plass for sånn 10 år siden som jeg fikk ta analt siden hun angivelig hadde mensen. Musen var off limit men rumpa var yes yes😉

Hm, den lille lekre baken hennes må jo være et funn. Får du sex med eller uten kondom?

• Like 2
2 minutter siden, jegern skrev:

Det vet du bedre enn meg 🙂

Jeg er jo ikke den som sier nei!  Men så har det kanskje oxo blitt sånn at jeg ikke spør om det så ofte lenger siden det er så deprimerende for selvfølelsen å bli avvist så ofte, selv hos kjøpedamer.

Men fra analsex på henne til det omvendte, at de pirrer kunden.  Der er mange thaier svært fliinke, og noe har oxo gode leketøy som de finner fram om du spør.  Husk kondom!