Naughtyxy Skrevet Mai 14 Share Skrevet Mai 14 På 19.8.2024 den 0.50, Tid for Nytelse skrev: Hvis jeg ikke hadde vært opptatt av å ha et fullverdig privatliv for å « keep up the appearance” Og sett på denne deilige hobbyen som en jobb istedenfor å være helt på det å innfri, ville jeg gått fra mellom 50 og 100K pr/ mnd til 250 - sky is the limit.! Ja, jeg har gått opp til 3K på første timen. Deretter er 1000,- pr 30 min. Pruting er turnoff så det holder, og jeg kjenner fitta tørker inn bare på tanken. Da får de heller ta mindre tid. Stamkunder som møter meg minst én gang i måneden får egne priser 😏 Men jeg er ikke rigid på tiden. Varer timen kunden har betalt for over tiden, stopper jeg ikke å krever mer.. det er ingen pimp bak meg som også skal ha penger for treffet 🤷♀️ Jeg vet jeg er verd pengene, (de jeg føler jeg ikke kan innfri til, møter jeg heller ikke) og siden jeg ofte chatter mye med kundene mine, blir heller ikke timesprisen min så høy til slutt likevel. Så ja, det er fullt mulig å tjene store penger 💸💵💸 Jeg kunne fint sett for meg det samme – men som profesjonell dominatrix. Ingen sex, og det er heller ikke nødvendig. En ekte pro-domina har ikke samleie med sine slaver – og det er uansett ikke noe jeg er interessert i..... Min kink handler om dominans og kontroll. Jeg ville heller fokusert på de som ikke pruter på pris, men som er der for opplevelsen – generøse kvalitetskunder med leken energi og respekt. Jeg hadde ikke ønsket mange klienter – tvert imot. Målet ville vært å ha noen kvalitets slaver, generøse slaver, der det handler om kvalitet fremfor kvantitet. En god lek krever god kjemi – og det skal være gøy, ikke utmattende. Minimumspris? 4K i timen – enkelt og greit. 2 Siter Lenke til kommentar
borgermestern Skrevet Mai 14 Share Skrevet Mai 14 6 minutter siden, Naughtyxy skrev: Jeg kunne fint sett for meg det samme – men som profesjonell dominatrix. Ingen sex, og det er heller ikke nødvendig. En ekte pro-domina har ikke samleie med sine slaver – og det er uansett ikke noe jeg er interessert i..... Min kink handler om dominans og kontroll. Jeg ville heller fokusert på de som ikke pruter på pris, men som er der for opplevelsen – generøse kvalitetskunder med leken energi og respekt. Jeg hadde ikke ønsket mange klienter – tvert imot. Målet ville vært å ha noen kvalitets slaver, generøse slaver, der det handler om kvalitet fremfor kvantitet. En god lek krever god kjemi – og det skal være gøy, ikke utmattende. Minimumspris? 4K i timen – enkelt og greit. 4k i timen og så får man ikke pule en gang??? Skulle vært uten kondom og sprut i fitta for den prisen! 1 1 Siter Lenke til kommentar
Naughtyxy Skrevet Mai 14 Share Skrevet Mai 14 (endret) På 19.8.2024 den 1.38, Tukleren skrev: 3000 for noen som pusher 50 og ikke gir OWO engang (men skal ha 1000 ekstra for bj!), fatter ikke at det er mulig. Smaken er riktig nok som baken men noen ganger lurer jeg på hva folk tenker. Jeg forstår meg virkelig ikke på menn som klager over hva en eskorte tar betalt. For fem år siden hadde jeg en sugar daddy. Vi møttes 1–2 ganger i uken, og jeg fikk en månedlig allowance på 55K – i tillegg til shopping, utflukter og alt fra PC til mobil dekket. Ærlig talt? 70 % av tiden gikk til samtaler, kos og andre ting. Det var minimalt med sex. Så å klage på 3000 kroner? 😱. Jeg kunne forstått hvis det var snakk om 10K i timen – men 3K? Please. Per i dag har jeg to online slaver. Jeg har aldri møtt dem fysisk, vi leker kun digitalt – og jeg får mellom 5–6K i måneden fra hver av dem. Endret Mai 14 av Naughtyxy 1 Siter Lenke til kommentar
Naughtyxy Skrevet Mai 14 Share Skrevet Mai 14 (endret) 21 minutter siden, borgermestern skrev: 4k i timen og så får man ikke pule en gang??? Skulle vært uten kondom og sprut i fitta for den prisen! Lov å drømme, ja. Puling er helt UAKTUELT – jeg knuller ikke engang privat, faktisk 🤣 Jeg har en vanlig jobb og driver med online salg ved siden av. Inntektene fra pro-domina-lek? De ville gått RETT til sparing, investering, business-oppstart, boligkjøp og fremtidig pensjon. Ikke noe jeg trenger til hverdags, for jeg klarer meg fint med lønn og online inntekter. Dessuten tenner jeg på å ha en slave… 🤗 For meg handler det ikke om sex, men om dominans, kontroll og lek med maktbalanse. Å få betalt for å sette regler og ha noen som adlyder – det gir meg faktisk kick. There's NO amount of money som ville fått meg til å ha sex med noen mot betaling. Men dominasjon er en kink... og jeg ville gått etter de som tenner på nettopp det. Det trenger ikke være for alle. Dessuten, folk har forskjellige kinks – det handler bare om å finne slaver som tenner på nettopp dette. akkurat som nettet er fullt av menn som betaler for cam, bilder, truser og you name it... Endret Mai 14 av Naughtyxy 1 Siter Lenke til kommentar
Rampen Skrevet Mai 14 Share Skrevet Mai 14 1 time siden, Naughtyxy skrev: Jeg forstår meg virkelig ikke på menn som klager over hva en eskorte tar betalt. For fem år siden hadde jeg en sugar daddy. Vi møttes 1–2 ganger i uken, og jeg fikk en månedlig allowance på 55K – i tillegg til shopping, utflukter og alt fra PC til mobil dekket. Ærlig talt? 70 % av tiden gikk til samtaler, kos og andre ting. Det var minimalt med sex. Så å klage på 3000 kroner? 😱. Jeg kunne forstått hvis det var snakk om 10K i timen – men 3K? Please. Per i dag har jeg to online slaver. Jeg har aldri møtt dem fysisk, vi leker kun digitalt – og jeg får mellom 5–6K i måneden fra hver av dem. Jeg slutter aldri å la meg overraske over hvor patetiske enkelte menn er! Tenk å betale ei dame titusenvis av kroner i måneden bare for å late som om man har en kjæreste! 😂 1 1 Siter Lenke til kommentar
Naughtyxy Skrevet Mai 14 Share Skrevet Mai 14 1 time siden, Rampen skrev: Jeg slutter aldri å la meg overraske over hvor patetiske enkelte menn er! Tenk å betale ei dame titusenvis av kroner i måneden bare for å late som om man har en kjæreste! 😂 Jeg synes det er langt mer patetisk med folk som tigger etter sex på datingapper, eller maser om treff på Snap og Instagram. Jeg har faktisk mye mer respekt for en høflig og generøs gentleman som betaler for en god opplevelse – enn for en gnien type som sender meldinger til alt som rører seg, maser om treff eller trygler om et ligg. DET er patetisk. Punktum. 😊 Siter Lenke til kommentar
Naughtyxy Skrevet Mai 14 Share Skrevet Mai 14 1 time siden, Rampen skrev: Jeg slutter aldri å la meg overraske over hvor patetiske enkelte menn er! Tenk å betale ei dame titusenvis av kroner i måneden bare for å late som om man har en kjæreste! 😂 Jeg synes det er langt mer patetisk med folk som tigger etter sex på datingapper, eller maser om treff på Snap og Instagram. Jeg har faktisk mye mer respekt for en høflig og generøs gentleman som betaler for en god opplevelse – enn for en gnien type som sender meldinger til alt som rører seg, maser om treff eller trygler om et ligg. DET er patetisk. Punktum. 🙈 1 Siter Lenke til kommentar
Rampen Skrevet Mai 14 Share Skrevet Mai 14 4 minutter siden, Naughtyxy skrev: Jeg synes det er langt mer patetisk med folk som tigger etter sex på datingapper, eller maser om treff på Snap og Instagram. Jeg har faktisk mye mer respekt for en høflig og generøs gentleman som betaler for en god opplevelse – enn for en gnien type som sender meldinger til alt som rører seg, maser om treff eller trygler om et ligg. DET er patetisk. Punktum. 😊 Han ville jo ikke fått seg noe uten å betale for det, antar jeg. Og det finnes menn som drar damer både her og der uten å verken tigge eller ta til takke med stygge damer. Siter Lenke til kommentar
Tid for Nytelse Skrevet Mai 14 Share Skrevet Mai 14 9 timer siden, Naughtyxy skrev: Jeg kunne fint sett for meg det samme – men som profesjonell dominatrix. Ingen sex, og det er heller ikke nødvendig. En ekte pro-domina har ikke samleie med sine slaver – og det er uansett ikke noe jeg er interessert i..... Min kink handler om dominans og kontroll. Jeg ville heller fokusert på de som ikke pruter på pris, men som er der for opplevelsen – generøse kvalitetskunder med leken energi og respekt. Jeg hadde ikke ønsket mange klienter – tvert imot. Målet ville vært å ha noen kvalitets slaver, generøse slaver, der det handler om kvalitet fremfor kvantitet. En god lek krever god kjemi – og det skal være gøy, ikke utmattende. Minimumspris? 4K i timen – enkelt og greit. Det er ENORM etterspørsel etter nettopp det du skriver her, og de betaler gjerne den prisen, eller høyere.. jeg vet fordi jeg får nesten daglig forespørsel på det.. jeg er for lun til å være domina, så jeg avviser de som ønsker slike opplevelser. Tar inn en og annen som søker en veldig mild form for det, men ellers, nei. så ja, det kan du gjøregode penger på😉 1 Siter Lenke til kommentar
ZezeeRealBack Skrevet Mai 14 Share Skrevet Mai 14 7 timer siden, Naughtyxy skrev: Jeg synes det er langt mer patetisk med folk som tigger etter sex på datingapper, eller maser om treff på Snap og Instagram. Jeg har faktisk mye mer respekt for en høflig og generøs gentleman som betaler for en god opplevelse – enn for en gnien type som sender meldinger til alt som rører seg, maser om treff eller trygler om et ligg. DET er patetisk. Punktum. 🙈 Helt enig. Horekunde er best mann rund.Ikke bare fordi de betale,men oppførselen er eksepsjonell. Og sex er alltid bra ...🥰 4 Siter Lenke til kommentar
Rampen Skrevet Mai 15 Share Skrevet Mai 15 11 timer siden, ZezeeRealBack skrev: Helt enig. Horekunde er best mann rund.Ikke bare fordi de betale,men oppførselen er eksepsjonell. Og sex er alltid bra ...🥰 For å oppsummere: Horekunder er enda bedre enn menn som ikke kjøper sex fra damer. De er bedre i senga og oppfører seg bedre! 😂 Gamle menn med diger feit mage som kjøper sex er veldig attraktive! Det er greit at du ønsker deg flere kunder og går etter et bevisst segment, men dette blir for dumt! 😂 Siter Lenke til kommentar
Donald Trump Skrevet Mai 15 Share Skrevet Mai 15 2 timer siden, Rampen skrev: Horekunder er enda bedre enn menn som ikke kjøper sex fra damer. Selvfølgelig 🤣 dette vet jo alle Dessuten synes damene vi er digg, fordi vi oser ‘gi faen’ holdning lang vei, siden vi vet at vi får pult uansett 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg