jazmin Skrevet August 14 Share Skrevet August 14 Gratis sex dating I Norge - https://vipurl.pro/hotlady Tilgjengelig etter registrering via e-post på siden Siter Lenke til kommentar
REfan Skrevet August 15 Share Skrevet August 15 1 time siden, Satyr skrev: Scam -- virus! Hæ? Virkelig? Jeg trodde at åpenbar spamdritt er trygge og bra greier. Jeg kan ikke si annet enn at om noen blir lurt av slikt som dette så unner jeg dem det. Da er man så tilbakestående at man enten må skremmes bort fra internett eller umyndiggjøres av familien. 1 Siter Lenke til kommentar
Satyr Skrevet August 15 Share Skrevet August 15 2 timer siden, REfan skrev: Hæ? Virkelig? Jeg trodde at åpenbar spamdritt er trygge og bra greier. Jeg kan ikke si annet enn at om noen blir lurt av slikt som dette så unner jeg dem det. Da er man så tilbakestående at man enten må skremmes bort fra internett eller umyndiggjøres av familien. Ja. Rapporterte du? 1 Siter Lenke til kommentar
Jeff Pezos Skrevet August 21 Share Skrevet August 21 Det blir liksom ikke det samme hvis vi ikke får betale for det. ❤️ 2 1 Siter Lenke til kommentar
Exitmann Skrevet August 23 Share Skrevet August 23 På 21.8.2024 den 19.29, Jeff Pezos skrev: Det blir liksom ikke det samme hvis vi ikke får betale for det. ❤️ Nei, da må man kanskje følge opp med samtaler i ettertid og holde veske utenfor butikk og den slags. Herregud så mye enklere det er betale for akten å bare trekke på seg buksa å leve livet videre etterpå😇😅 3 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg