Gå til innhold

Sove med eskorter

Gjest

Overnatting og sex  

48 stemmer

1. 1. Har du hatt, eller vært på betalt overnattingsbesøk?

• Nei, og skal heller ikke
      15
    • Nei, men kan tenke meg det
      14
    • Ja, en gang
      2
    • Ja, 2x
      1
    • Ja, 3x
      5
    • Ja, 4x eller mer
      11
  2. 2. Hva syns du er vanskelig med overnatting? (kan krysse av for alle)

• snorking
      10
    • lufting/varme (vindu åpent/stengt)
      12
    • uvant pusterytme
      4
    • urolig i senga
      12
    • musikk/film/SoMe
      4
    • opp på do
      2
    • spiser eller drikker
      1
    • vekker deg for mer sex
      2
    • tisser på seg
      0
    • annet
      26
  3. 3. Har du planlagt en overnatting med en eskorte i nær framtid?

• ja
      5
    • ja, men ikke før vinteren
      2
    • nei
      34
    • vet ikke
      7

Anbefalte innlegg

58 minutter siden, Aksel Hennie skrev:

Første natt på ferie med en eskorte! Ikke noe sex første natten. Ting fungerer bra. Hun har med 16 par sko. 

IMG_2705.jpeg

Og så ligger hun barbeint?  LOL

Jeg hjalp en eskorte med flytting etter korona.  Hun hadde over 60 par sko.  Fikk forklart at det var sko som passet perfekt til forskjellige kjoler og andre outfits.  Noen par hadde hun kun brukt en gang!

18 minutter siden, Tototre skrev:

Og så ligger hun barbeint?  LOL

Jeg hjalp en eskorte med flytting etter korona.  Hun hadde over 60 par sko.  Fikk forklart at det var sko som passet perfekt til forskjellige kjoler og andre outfits.  Noen par hadde hun kun brukt en gang!

Ang. flyttingen: Var det flere av dere som hjalp henne fra Drammen til Oslo?  Hun sa det kun var meg, men med så mange WK der ute begynner jeg nå å bli usikker....

På 15.8.2024 den 22.35, Tototre skrev:

ANNET.  Ingenting du syns er vanskelig med overnattingsbesøk?  Flere svarer dette.

En gang jeg hadde overnatting ble jeg dårlig i magen etter middag. Skikkelig magesjau med mye lyd og flytende materie. Ikke akuratt ønskesituasjonen på hotellrommet med en eskorte. Det var heldigvis over etter 30 min med  utblåsning. Hendelsen vil nok sortere under "Annet".

• Haha 1
5 timer siden, Tukleren skrev:

Mange eskorter som har outcall 2-5 om kvelden, enten så er de på oppdrag eller sitter å venter.

Akkurat hun her har nok en snudd døgnrytme. Hun tar som regel "kvelden" ved 6-7tiden på morgenkvisten. Altså rundt den tiden jeg står opp (også i helgene). 

På 15.8.2024 den 22.35, Tototre skrev:

ANNET.  Ingenting du syns er vanskelig med overnattingsbesøk?  Flere svarer dette. 

Har vondt for å tro dere.  Er du så ruset at du er slått ut?  Da fatter jeg ikke at du betaler en eskorte for nærhet. 

Aldri vært rusa utover å ha delt noen få glass sammen med damen. Bortkasta penger å drikke seg drita under besøk. Nå har ikke jeg all verdens erfaring og overnatter utelukkende med jenter jeg har besøkt flere ganger før og vet jeg kommer godt overens med, men jeg lyger altså ikke når jeg sier jeg har opplevd null problemer. Sover godt med en varm og vakker kvinne som slynger seg rundt meg :-)

Takk for bilde @Aksel Hennie Det der ser ikke feil ut. Får vi se noen av skoene?

• Like 1
11 minutter siden, HerrSerr skrev:

Hvis jeg kunne velge ville jeg helst ikke sovet med kjærester heller. Den verste delen av ONS er å sove med dama. Folk som betaler for å sove med vilt ukjente eskorter må være rimelig fjerne under topplokket.

"I don't pay them for sex, I pay them to leave.." –Charlie Sheen

Vel, skal jo ikke disse alle de som gjør seg slike erfaringer for første gang, som å sove med vilt fremmede eskorter.  Jeg har aldri gjort det, men hadde tilbudet vært godt ville jeg garantert vurdert det.

Når jeg har overnatting så setter jeg opp en timeplan på forhånd som jeg presenterer for henne.  Det setter damene pris på.  Vel, så er jo dette bare et utgangspunkt, og det blir mange og lange avvik, men det virker som det gir dem trygghet at jeg kan være litt forutsigbar.

3 timer siden, HerrSerr skrev:

Folk som betaler for å sove med vilt ukjente eskorter må være rimelig fjerne under topplokket.

Som selvutnevnt idiot har jeg ingen problemer med å stå frem som talsmann for alle oss som er fjerne under(?) topplokket. Jeg vil anta at de fleste som overnatter ikke anser damen som "vilt ukjent" og ei heller betaler (mye) for det. Vi får det med på kjøpet hos noen vi er relativt godt kjent med.  Selv horekunder er skrudd sammen litt forskjellig og noen av oss setter faktisk pris på å tilbringe natten med noen av damene vi besøker. -Mens andre åpenbart setter mest pris på at de forlater deg :-)

• Haha 1
14 timer siden, Idioten skrev:

Aldri vært rusa utover å ha delt noen få glass sammen med damen. Bortkasta penger å drikke seg drita under besøk. Nå har ikke jeg all verdens erfaring og overnatter utelukkende med jenter jeg har besøkt flere ganger før og vet jeg kommer godt overens med, men jeg lyger altså ikke når jeg sier jeg har opplevd null problemer. Sover godt med en varm og vakker kvinne som slynger seg rundt meg :-)

Takk for bilde @Aksel Hennie Det der ser ikke feil ut. Får vi se noen av skoene?

Med så mye WK som er her er det best å poste så lite som mulig!! 

1 time siden, ShamanDureX skrev:

Kjedelig på ferie når mann begynner å ta bilde av øl og solbriller?
fine hender forresten..

Jeg må sitte i skyggen å jobbe! Ser ikke emails i solen.

Det har vært en utrolig bra ferie. Mye drikke, mye mat og 3 runder med sex! Da jeg ikke betaler for sex så lar jeg kun komme med føringene. Funker fint. 
Fri bar og døgnåpent basseng er også ett pluss. 

Jag har haft 2 övernattningar i alla år jag har använt av deras tjänster. Ena betalde jag för 2 timmars outcall som slutade upp i övernattning och sex genom natten och på morgonen innan jag skulle åka iväg till jobbet. Andra var på hotell under, henne hade jag bara så god kemi med så det var på hennes förslag. Jag betalde bara för hotellrummet. Jag har inga problem att sova med en eskort, då är jag en som sover tungt när jag väl sover. Älskar också att bli väckt av att en vacker kvinna ger mig en bj och sätter sig på min kuk

• Like 3
På 13.8.2024 den 22.59, Tototre skrev:

Har med interesse lest @PeerGynt skrive om overnatting med Zen Tantra Godesse 19 juli d.å.  Der skriver han bla. "Hun får altså heller ikke sove uten musikk på. "

Min erfaring med flere overnattinger med forskjellige gledespiker i inn- og utland er at det er mange av dem som har helt andre sovevaner enn meg.  Selv med overnatting så prøver jeg å sove minst 6 timer, og dette avtaler jeg alltid på forhånd.  Med noen er det mer.  Men så er det dette med å sove da: Mange jenter skal ha på noe lyd for å sovne inn, og den står gjerne på helt til de skal våkne igjen.  Noe annet er at enkelte vil ha det varmt på rommet, mens jeg sover med vinduet oppe.  Ja, ja, noen alvorlige i-landsproblemer på slutten av dagen, dette her.

... også er det da viktig å påpeke at det @Tototre her fremhever må leses i sammenheng med hele teksten jeg skrev. Det handler jo om mer enn at hun trenger musikk for å sove. Cluet er hvorfor hun må ha musikken.

Skal ta meg råd til en sove over i løpet av høsten med verdens beste BJ. Da blir det rapport.

På 22.8.2024 den 20.51, PeerGynt skrev:

... også er det da viktig å påpeke at det @Tototre her fremhever må leses i sammenheng med hele teksten jeg skrev. Det handler jo om mer enn at hun trenger musikk for å sove. Cluet er hvorfor hun må ha musikken.

Skal ta meg råd til en sove over i løpet av høsten med verdens beste BJ. Da blir det rapport.

Hvem det du snakker om da?

• Like 1