Gå til innhold

Sove med eskorter

Gjest

Overnatting og sex  

48 stemmer

1. 1. Har du hatt, eller vært på betalt overnattingsbesøk?

• Nei, og skal heller ikke
      15
    • Nei, men kan tenke meg det
      14
    • Ja, en gang
      2
    • Ja, 2x
      1
    • Ja, 3x
      5
    • Ja, 4x eller mer
      11
  2. 2. Hva syns du er vanskelig med overnatting? (kan krysse av for alle)

• snorking
      10
    • lufting/varme (vindu åpent/stengt)
      12
    • uvant pusterytme
      4
    • urolig i senga
      12
    • musikk/film/SoMe
      4
    • opp på do
      2
    • spiser eller drikker
      1
    • vekker deg for mer sex
      2
    • tisser på seg
      0
    • annet
      26
  3. 3. Har du planlagt en overnatting med en eskorte i nær framtid?

• ja
      5
    • ja, men ikke før vinteren
      2
    • nei
      34
    • vet ikke
      7

Anbefalte innlegg

Har med interesse lest @PeerGynt skrive om overnatting med Zen Tantra Godesse 19 juli d.å.  Der skriver han bla. "Hun får altså heller ikke sove uten musikk på. "

Min erfaring med flere overnattinger med forskjellige gledespiker i inn- og utland er at det er mange av dem som har helt andre sovevaner enn meg.  Selv med overnatting så prøver jeg å sove minst 6 timer, og dette avtaler jeg alltid på forhånd.  Med noen er det mer.  Men så er det dette med å sove da: Mange jenter skal ha på noe lyd for å sovne inn, og den står gjerne på helt til de skal våkne igjen.  Noe annet er at enkelte vil ha det varmt på rommet, mens jeg sover med vinduet oppe.  Ja, ja, noen alvorlige i-landsproblemer på slutten av dagen, dette her.

Jeg er ugift og sover vanligvis alene. Når en eskorte ikke ønsker å være der sover vi begge dårlig. Når jeg er på besøk hos en kvinne og vi har sex og det er forventet at jeg sover over kan jeg sove dårlig. Dette da jeg trolig har mest lyst til å hjem å ta en øl. 

Videre om det er en bra symbiose mellom oss kan nattesøvnen bli bra. Ting er hit and miss. Er vi begge fulle går det bedre. Det kan kan være digg å våkne opp med en kåt eskorte som vil ha seg. Våt høne som du presser inn i uten mye kraft. Øynene hennes ruller bak i hode fordi nun nærmer seg klimaks.  Hun holder deg tilbake, inne, når seden spruter. Dette funker.

Digg med frokost på terrassen sammen med en eskorte, med silikon bryster,  som drikker kaffe og juice i solen , i en av mine hvite jobb skjorter. Vi gikk fra frokost til mimosa veldig raskt. Hun ble utover dagen og vi var på dags fylla. Hjem på kvelden med en Uber Black. 

Jeg kan helt klart ønske å ha en eskorte som overnatter regulært, men det må være litt GFE. Deilig å kjenne på hvordan det er ha ha en kjæreste. 

Siden jeg har holdt på med dette i noen år, i alle fall i fantasien, det er det jeg sier til alle som spør om dette er virkelig og sant, så har jeg funnet ut hva som passer best for meg: Sørge for at jeg alltid har mulighet til å trekke meg tilbake og sove i en annen seng i et annet rom.  Privat er det rom for det.  Ved reise og hotell, så er det enten å leie et stort sted med to soverom, eller at jeg har et dobbeltrom til henne og sexen, og så sover jeg på et enkeltrom når jeg har behov for å slappe av.

15 minutter siden, Tototre skrev:

Siden jeg har holdt på med dette i noen år, i alle fall i fantasien, det er det jeg sier til alle som spør om dette er virkelig og sant, så har jeg funnet ut hva som passer best for meg: Sørge for at jeg alltid har mulighet til å trekke meg tilbake og sove i en annen seng i et annet rom.  Privat er det rom for det.  Ved reise og hotell, så er det enten å leie et stort sted med to soverom, eller at jeg har et dobbeltrom til henne og sexen, og så sover jeg på et enkeltrom når jeg har behov for å slappe av.

Jeg har plassert meg selv i en slik situasjon nå. Jeg reiser til Spania med en eskorte på lørdag - torsdag. Vi har ikke avtalt noen pris og reiser som venner. Jeg betaler self fly & hotell, middag og shopping, men vi sover på samme rom. Blir spennende så sen hvordan dette går. Worst case får jeg bare kjøpe til nytt rom til henne. Best case kan dette bli sexy. Jeg skal poste noen bilder. 

Svarer fra andre siden jeg da 😉

jeg har hatt 3 overnattinger, 1 bra 2 uhm..

vel, jeg er et vanedyr… Så de gangene jeg har sagt ja til slike treff, har emnet søvn blitt tatt opp hver gang. Jeg er en voksen dame som på ingen låte er noen «fest» jente. Tar gjerne glass med vin, men ellers ingen rusmidler.

liker å stå opp og legge meg til samme tid. Kjedelig for mange, men det funker best for min kropp og sjel 🤷‍♀️

ved midnatt er futten ikke den samme, selv om jeg klarer å fungere, blir det ikke like heftig.

kryper klokken nærmere 01.. ouff..! Senere, daaa er det tørt da 😂😂

døgnet kan, relativt lett snus slik at jeg sovner og våkner senere, men jeg sliter i flere dager med å snu det rett vei igjen 😏

opp igjen mellom 09 og 10, så jeg får mine skjønnhetssøvn timer.

uansett, dette har forut alle 3 overnattingene vært avtalt på forhånd at det skulle være minimum 6t søvn.., og ca klokkeslett..

men alle som én vekket meg, flere ganger i løpet av natten for mer… den mest intense vekte meg flere ganger per time for «bare én runde til da..» endte til slutt opp med å bli sur.., nå da gå an å få sove mer enn toppen 15 minutter her og der? Den andre kjipe overnattingen var ikke så intens, men ble vekket x antall ganger med ham å, en av gangene uten kondom å 🤬 i halvsvime er det ikke greit å følge med på slike «trivielle» ting..
Uansett, det er visst ikke mulig å ligge ved siden av meg uten konstant ståkuk 😏 lite som slår et hardt morrabrød 🔥🔥

tok betalt som en middagsdate, for å få betalt for å sove blir for dumt.

DET savner jeg ♥️ Men.., jeg verner om mine skjønnhetssøvn timer og frykten for å ikke huske kondom i ørska når en blir vekket med deilig pulserende kuk 🫦 så overnatting er jeg helt ferdig med. Vel, til neste gang en god kunde jeg tar sjansen og stoler på hvertfall 😂😂

53 minutter siden, Aksel Hennie skrev:

Det kan kan være digg å våkne opp med en kåt eskorte som vil ha seg. Våt høne som du presser inn i uten mye kraft. Øynene hennes ruller bak i hode fordi nun nærmer seg klimaks.  Hun holder deg tilbake, inne, når seden spruter. Dette funker.

Mmmm!! Der fikk du meg kåt 🔥

• Like 1
  • Thanks 2
7 timer siden, Aksel Hennie skrev:

Digg med frokost på terrassen sammen med en eskorte

Som om jeg skulle sagt det selv. Jeg har utelukkende hatt positive opplevelser med overnattinger. Kan bli litt varmt, men har ellers ikke opplevd noen av problemene som er listet opp. Selv ikke den gangen det var i enkeltseng :-)

6 timer siden, Tid for Nytelse skrev:

men alle som én vekket meg, flere ganger i løpet av natten for mer…

Wtf?!? -Og du kastet de ikke på dør? @Tototre Husker du det jeg sa om mer eller mindre plagsomme kunder?

• Like 2
  • Haha 1

Har gjort dette 3 ganger. Alle gangene har jeg gledet meg til det er over. Helt ok eskorter, men det blir for lenge for meg å henge rundt med dem.

Jeg pleier å legge meg tidlig, så det blir også for dyrt å betale masse penger for bare å sove.

Det som passer bedre er en middagsdate på 4-6 timer en kveld hvor det kan være åpning for overnatting hvis lysten kommer.

Endret av daxi
  • Like 5

Har gjort noe lignende to ganger. Begge ganger var det som ledsager på reise. Har skrevet om den ene på forumet før.

1. Jobbreise til Sør-Frankrike. en ukes tid, var det vel. Tilbød flybillett, opphold og måltider + egentid til lesing, trening og annet (jeg skulle jo jobbe). Motytelse var full GFE, sex så ofte det passet, overraskelses-BJer, ikke kondom, og generell nakenhet og kontinuerlig tilgjengelighet. Soving i samme seng. Vi bodde i et romslig leid hus med bassengterrasse og uten innsyn. Dette ble avtalt med en jente på SD, student. Hun brukte dagtid til å lese, mens jeg jobbet. Litt hygge i pausene. Fungerte fint, ikke noe drama. Så mye tid til alt mulig at det ikke var behov for å stresse, og det ble mye sex.

2. Mange år siden, og kanskje utenfor grensen av hva som er "kjøpesex". Men jeg og kompis var unge, leide båt i Middelhavet og ville ha selskap. Så vi tilbød to søte halv-venninner av oss gratis ferie og all forpleining dekket mot å være "skipskatter". Dresscode var naken, regelen var at nærmeste ereksjon måtte fikses, og om nettene byttet jentene på hvem de lå hos. To uker i Egeerhavet. Men altså lenge siden. Maaaange år.

Har vært noen overnattinger, men alltid vært med jenter hvor vi har blitt venner utenom kjøp og salg-delen. Flere av de har vært treff på kvelden hvor hun har sagt at det er for ille at jeg må ut å farte på kveldstid for å komme meg hjem. Da har det blitt invitasjon til overnatting uten å måtte betale noe ekstra, men har alltid bestilt frokost på døra til oss dagen etter. Har også fått besøk av ei som spurte om hun kunne bo hos meg om hun kom til Trondheim på jobbtur. Så hun bodde hos meg over flere netter med betaling i natura og krav om at hun ikke tok incall hjemme hos meg. Hun hadde noen få turer, men mesteparten av tiden tilbrakte hun med meg. 

• Like 4
3 timer siden, Tototre skrev:

Det er mange som svarer på spørsmålene i denne tråden (vanligvis er det bare de 5-6 faste).  Og på spørsmål 2 om hva du syns er vanskelig med overnatting så har de fleste oxo krysset av for ANNET.  Hva er dette ANNET?  Takker for svar.

Jeg snorker noe inni granskauen, så jeg må bruke noe så usexy som en cpap maskin. Dessuten har jeg tinnitus, og bruker å ha svak lyd i ørepropper for å maskere det bort. Da maskerer jeg jo bort de som er i nærheten også 😂 

Bortsett fra dette hadde jeg da gjerne gjort det.

Endret av Chubbybear
Tilleggsinformasjon
5 timer siden, Tototre skrev:

Det er mange som svarer på spørsmålene i denne tråden (vanligvis er det bare de 5-6 faste).  Og på spørsmål 2 om hva du syns er vanskelig med overnatting så har de fleste oxo krysset av for ANNET.  Hva er dette ANNET?  Takker for svar.

Jeg har ikke svart. Bl.a fordi jeg ikke vet hva jeg skal svare på spørsmål 2. Det mangler et alternativ for "ingenting". Vurderte å krysse av for annet som det nærmeste korrekte. Også, overnattingsbesøkene har ikke nødvendigvis vært betalte 😛

• Like 2
8 timer siden, Mr.E skrev:

Kan jo være litt ubehagelig å sove hos noen, som du ikke kjenner mer enn ett par timer for at man har betalt for å ha sex med dem.
Om det er hos noen andre så kan jo hvem som helst dukke opp da du ikke vet om personen bor alene. 

Jeg mener forutsetningen er at eskorte / kunde bør ha noen runder før overnattingen finner sted! Sove over cold turkey kan være litt kleint. 

5 timer siden, Chubbybear skrev:

Jeg snorker noe inni granskauen, så jeg må bruke noe så usexy som en cpap maskin. Dessuten har jeg tinnitus, og bruker å ha svak lyd i ørepropper for å maskere det bort. Da maskerer jeg jo bort de som er i nærheten også 😂 

Bortsett fra dette hadde jeg da gjerne gjort det.

Book en time på volvat! Få rensket litt opp i halsen og gå åpnet luft gangene! Livet er for kort til å sove dårlig. 

Har svart annet fordi det ikke er ett alternativ for ingenting. Jeg vet at damene har hatt noe de ville satt som vanskelighet, men det har ikke hindret de å be meg om å overnatte når det har skjedd. Er en snorker jeg også og har fått høre det dagen. Det har ikke stoppet de fra å be meg om å bli flere ganger.

• Like 1
  • Haha 1
16 timer siden, Tototre skrev:

Siden du ikke får sendt inn svar uten at minst ett felt er krysset av så måtte jeg trykke på ANNET.

Ingen av alternativene over plager meg. Jeg sovner når jeg er trøtt uansett hva eller hvem som ligger i nærheten.

Eneste unntaket her er den gangen jeg sov på rommet hvor marekattene er avbildet på hotellrommet i Dyreparken i Kristiansand. Prøv å sove med fire-fem marekatter stirrende på deg fra et stort bilde på veggen 🥶

• Like 1
  • Haha 1

Skjønner vi har forskjellig døgnrytme her og forskjellig preferanser.

Prøver å ordne avtaler så tidlig som mulig på dagen. Ja, det inkluderer en del venting fra melding sendt til svar er mottatt.

Har opplevd å få tilbud om frokost etter avtalen... Klokka 16.00 på ettermiddagen. Nystekte rundstykker!

Eller som sist lørdag hos den samme; fikk en litt grøtete lydmelding om at hun nettopp hadde våknet... Klokken 14.30...

Da skjønner jeg at overnattingsbesøk er utelukket. Det måtte eventuelt være om jeg tok morgenkaffe hjemme for deretter å reise innover på besøk på morgenkvisten. Og være med på en formiddagshvil :-)

• Like 1
18 minutter siden, SolanGundersen skrev:

Skjønner vi har forskjellig døgnrytme her og forskjellig preferanser.

Prøver å ordne avtaler så tidlig som mulig på dagen. Ja, det inkluderer en del venting fra melding sendt til svar er mottatt.

Har opplevd å få tilbud om frokost etter avtalen... Klokka 16.00 på ettermiddagen. Nystekte rundstykker!

Eller som sist lørdag hos den samme; fikk en litt grøtete lydmelding om at hun nettopp hadde våknet... Klokken 14.30...

Da skjønner jeg at overnattingsbesøk er utelukket. Det måtte eventuelt være om jeg tok morgenkaffe hjemme for deretter å reise innover på besøk på morgenkvisten. Og være med på en formiddagshvil :-)

Forskjeller i døgnrytme jevnes ut med å fly med tidligfly til utlandet.  Da får du henne trøtt til kl 22😂