Gå til innhold

Gangbang i morgen 09/08

Suliet

Anbefalte innlegg

Fortsatt to ledige plasser folkens. Dette er to deilige damer som er med på alt. Hotell i Oslo sentrum, og 4-5 timer med vill og deilig knulling. Ikke vær redde og skeptiske, dette er en nydelig opplevelse. 

• Like 1
Lenke til kommentar

Vi er fire stk her nå, tre som måtte melde forfall pga forpliktelser hjemme🤣😅.

Men dette er seriøst, og for de som tviler, så kan jeg sende livesnaps av jentene som stripper.

Vi starter 22:30.

• Like 1
Lenke til kommentar
Akkurat nå, Duracell skrev:

Ingen knullevideo? Bare tre kvinner som kjører ganske aggressivt på snap? Ingen bekreftelse fra medlemer med flere meldinger?

Veldig legit 😅

Du er jo helt idiot. Fire andre her inne som bekreftet opplegget

• Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Suliet skrev:

Synsvansker og lesevansker?

Jeg ser to damer og en mørkhudet kar med noe som ser ut som en skinnjakke på seg når 2 damer ligger nesten nakne.

Ikke et eneste forum medlem har skrevet at de er der.

• Like 2
Lenke til kommentar
1 time siden, Bikkuriv3 skrev:

Jeg ser to damer og en mørkhudet kar med noe som ser ut som en skinnjakke på seg når 2 damer ligger nesten nakne.

Ikke et eneste forum medlem har skrevet at de er der.

Endret av Savitar
Lenke til kommentar

Slutt å være så negative til @Suliet og dette som han setter i gang.  Syns i alle fall at det har vært bilder og filmklipp av deilige damer han har delt.  Har du ikke noe positivt å komme med kan du holde kjeft nå som det er for seint. 

Lenke til kommentar