Gå til innhold

Øyafestivalen?

Tid for Nytelse

Anbefalte innlegg

Jeg er å treffe mellom Tøyenbadet og Carl Berner frem til og med Mandag formiddag, med glatt og nyvokset nytelses kulp 🫦

I dag føler jeg meg dristig 😉

Normalt møter jeg ingen uten bilde.., men, gjør nå et unntak, hvertfall i dag/ kveld. 

Såfremt jeg ikke må holde 15kg mage oppe for å få til å suge, kan du ta kontakt.

jeg tilbyr en lidenskapelig gfe/ rått knull/ myk sex mm. Innenfor vanlig sex. Ikke bdsm så fremt vi ikke har snakket før om det.

kjappis (15min) er noe jeg normalt ikke tilbyr, men siden jeg nå er til og fra festivalen skal jeg være klar for det å 😏 minstepris blir da 1500,-IMG_1322.thumb.jpeg.579532d7977eb2b7117782c28d0bf352.jpeg

• Like 5
  • Thanks 3

Hmfh, jeg har flere kunder ut mot Nesodden enn jeg har i Oslo.., faktisk.. for mye billig konkurranse her i Oslo som også tilbyr samme pris for uten kondom, noe jeg ikke tilbyr.. så..

hvis jeg ikke plutselig får flere kunder i morgen, reiser jeg hjem i morgen. 2 kunder daglig kan jeg få der å 🤷‍♀️

• Like 3
  • Thanks 1
8 timer siden, Tid for Nytelse skrev:

Hmfh, jeg har flere kunder ut mot Nesodden enn jeg har i Oslo.., faktisk.. for mye billig konkurranse her i Oslo som også tilbyr samme pris for uten kondom, noe jeg ikke tilbyr.. så..

hvis jeg ikke plutselig får flere kunder i morgen, reiser jeg hjem i morgen. 2 kunder daglig kan jeg få der å 🤷‍♀️

De fleste kunder går ekslusivt etter uten kondom dessverre! Dette er knyttet til ren nytelse og nærhet. 

Jeg skjønner at mange ønsker det.., samtidig som ikke, pga risikoen..

spesielt de som er i et ikke helt dødt forhold.. for gudene vet hva de tar med hjem etter slike besøk med epidemi av gonore og chlamydia

1 time siden, Aksel Hennie skrev:

De fleste kunder går ekslusivt etter uten kondom dessverre! Dette er knyttet til ren nytelse og nærhet. 

• Like 3

Fun fact, etter mitt lille stunt hvor jeg delte denne videoen i mine sosiale medier, ser det ut for at jeg slipper å reise hjem 😏 

hjalp tydeligvis å vise ansikt 🫣

Det må jeg jo ta som et stort kompliment ♥️💋

Endret av Tid for Nytelse
  • Like 6
  • Thanks 1
3 timer siden, Tid for Nytelse skrev:

Fun fact, etter mitt lille stunt hvor jeg delte denne videoen i mine sosiale medier, ser det ut for at jeg slipper å reise hjem 😏 

hjalp tydeligvis å vise ansikt 🫣

Det må jeg jo ta som et stort kompliment ♥️💋

Ja, jeg fikk svært lyst på deg selv!! Ikke utenkelig at det kommer en booking i nærmeste fremtid! 

2 minutter siden, Aksel Hennie skrev:

Ja, jeg fikk svært lyst på deg selv!! Ikke utenkelig at det kommer en booking i nærmeste fremtid! 

Jeg finnes ikke barmfager kjære, jeg er nok ikke din type 😉

men takker for hyggelig tilbakemelding 😘

• Haha 2

Hehehe, mange nok til at jeg skjønner at folk har vært redde for at jeg har sett ut som ei kråke 🤪

det er jo alltid en risiko å dele ansiktsbilder når en helst er anonym.., og generelt sett bruker jeg aldri filter.. Men her tenker jeg og har fått bekreftet av de 5 avtalene jeg har tatt i dag at jeg er lik nok til at de absolutt ikke blir skuffet når de møter meg, og ulik nok, til at det ikke er «helt sikkert meg» hvis reaksjonen min er riktig hvis noen venner konfronterer meg med videoen.. altså at det er litt rom for å la tvilen komme meg til gode 😏

hvis jeg kunne duplisert meg, kunne jeg ha pult nesten det femdoble i dag 🫦 men det gjør jeg jo selvfølgelig ikke.

Fikk en pause nå i kveld for mat og drikke, så blir det vel et par til før jeg tar kvelden.

jeg storkoser meg 🫦

og skulle det være noen kjeltringer som tror de kan robbe meg, må jeg skuffe..

en venninne er gjevnlige innom meg og henter penger, jeg oppbevarer aldri pengene der jeg leker 😉

soennende å se om det blir like mange eller fler i morgen 🫦

18 minutter siden, Enjoy_86 skrev:

@Tid for Nytelse. Nyskjerrig på hva du faktisk har fått av henvendelser etter de pirrende innleggene dine de siste par dagene, hvor mange?

Planlegger ihvertfall når det kan passe for meg med et møte😄

• Like 3
  • Thanks 2

Hehe, var faktisk en småkjeltring som prøvde seg en gang.., men, jeg lar meg ikke skremme så lett og kan virke temmelig skremmende selv hvis en går meg på vranga 🤪

men noen behagelig opplevelse var det ikke.

i morgen tar jeg for det meste dropin 😉

• Like 1
  • Thanks 1