Gå til innhold

Bøtelagt!

Gjest

Extrautgifter som du ikke har forutsett  

20 stemmer

1. 1. Hvilke av disse extrautgiftene har du pådratt deg ved sexkjøp? (mulig å krysse av for flere samtidig)

• fartsbot
      1
    • parkeringsbot
      16
    • tatt for sniking på tog/trikk/buss på vei til/fra
      2
    • bot ilagt pga. sexkjøp
      1
    • bot ilagt pga. hallikvirksomhet
      1
    • annen type bot (fint som du forteller i et innlegg)
      1
  2. 2. Størrelse på bøter (flere alt. kan velges på samme tid)

• opptil 499 kr
      4
    • 500-999 kr
      15
    • 1000-1999 kr
      1
    • 2000-10.000 kr
      0
    • 10.000-20.000 kr
      0
    • 20.001 - 25k
      1
    • over 25k
      1
  3. 3. Hvor mange ganger har du fått bøter når du har vært på tur og kjøpt sex?

• aldri
      6
    • 1x
      7
    • 2x
      4
    • 3x
      2
    • 4x
      0
    • 5x
      0
    • 6x eller mer
      1

Anbefalte innlegg

Når vi besøker eskorter og massasjesteder er det alltid en mulighet for at det vil påløpe extra, uforutsette kostnader.  Det er ennå ingen av forumets medlemmer som har fortalt om hvordan det er å bli bøtelagt for kjøp av sex.  Men kanskje en, eller flere av dere som er anonyme brukere har opplevd det?  Bli forumbruker du oxo og del med oss andre som gjerne vil høre din historie!

Nå, jeg har blitt bøtelagt to ganger.  Dette året flyttet en av mine faste gledespiker til et nytt sted.  Siste besøket hos henne før sommerferien ble litt lenger enn planlagt, men ikke mange minuttene.  Likevel nok til at det ble en parkeringsbot på 600 kroner! 

Ble likevel en OK opplevelse, for da jeg plukker løs den gule lappen fra vindusviskeren så er det en mann som stikker hodet ut av bilen ved siden av og sier: "Jeg snakket med parkeringsvakta for få minutter siden og ba han vente litt til, men han ville ikke.  Du klarte det nesten!"   Det var da jeg fikk lyst til å fortelle han at jeg hadde vært og fått meg kjøpesex, så dette var tross alt bedre enn å bli tatt av onkel.  For alt jeg vet så var han kanskje neste kunden hennes?

Endret av Tototre
endret spørsmål 3
13 timer siden, LoveOWO skrev:

Plenty med bøter, men ikke relatert til hva vi holder på med i dette forumet. 

Har fast trekk fra SISMO på 500 i mnd. 

litt liten egenerfaring: SISMO = statens innkrevingssentral

Som ventet er det mye parkeringsbøter.  Og jeg vet oxo at det er mange som sliter litt med Autopass, ikke fordi det er en bot, men fordi passeringer kan tidfestes og bli sett av andre som kan begynne å lure på hvorfor du passerte der og da.

Noen som vet om det er en sammenheng mellom hallikvirksomhet og bøter på over 25k?  Kan dette handle om utleievirksomhet til eskorter?

12 timer siden, LoveOWO skrev:

Det er stort sett fartsbøter jeg har, men jeg røyk på en smell med mobilen i hånda med maps aktivert. 

Som offer for en mobilfikleri bil, tenker jeg at mobilbloggen er på sin plass.. 

(alle tror at de har full kontroll, fordi det har gått bra så langt.., men det holder med med minimalt med sekunder før ulykken som kan ødelegge liv oppstår. Noe jeg kan skrive under på hvilken dag som helst, til tross for at jeg slapp veldig billig unna enn andre)

• Like 1