Gå til innhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Noresk.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Arendalsuka

Featured Replies

Skrevet

Med tanke på alle næringslivstopper og politikere som samles i Arendal neste uke, er det særdeles dårlig utvalg på SD og RE i området for tiden. Virker ikke markedskreftene lengre?

Endret av Mhaal903

Skrevet
På 5.8.2024 den 14.27, Mhaal903 skrev:

Med tanke på alle næringslivstopper og politikere som samles i Arendal neste uke, er det særdeles dårlig utvalg på SD og RE i området for tiden. Virker ikke markedskreftene lengre?

Alle er forhåndsbooket hele uken, så de trenger ikke å annonsere.  ;) 

Skrevet
3 timer siden, Jeff Pezos skrev:

Alle er forhåndsbooket hele uken, så de trenger ikke å annonsere.  ;) 

Og de som er mest paranoide har medbrakte gledespiker som ingem andre får låne, unntatt om det skal bestikkes. 

Skrevet
1 time siden, Tototre skrev:

Og de som er mest paranoide har medbrakte gledespiker som ingem andre får låne, unntatt om det skal bestikkes. 

Du er så James Bond!
Kjenner jeg deg riktig så deler du gjerne gledes pikene uten honorar.

Skrevet
1 time siden, ShamanDureX skrev:

Du er så James Bond!
Kjenner jeg deg riktig så deler du gjerne gledes pikene uten honorar.

Riktig det!  Skulle jeg tatt honorar ville jeg jo vært hallik, og det er jeg ikke.  @Mhaal903 markedskreftene fungerer denne uka og dette stedet oxo, men det er nok langt mer subtilt enn til vanlig.  Ikke som i Lofoten når det er vm-fiske der!  Husk at dette er Sørlandet.

Skrevet
1 time siden, Tototre skrev:

Ikke som i Lofoten når det er vm-fiske der!

Skal jeg begynne med fisking altså?

Skrevet

Eskortene har visst gjennomskuet det, det står i Nettavisen at Arendalsuka er Norges største ronkering.

"Vanlige folk er nok på jobb. Jobber i barnehager, sykehjem og fabrikker for at samfunnet skal gå rundt.

Imens skal fiffen prate med hverandre på Norges største runkering og drikke øl sponset av kanskje akkurat din arbeidsplass."

Arendalsuka, Statsstøtte | Arendalsuka: – Det blir et stygt tall (nettavisen.no)

Endret av nelson2

• 11 months later...
Skrevet

Det årlige ronketreffet er vel forestående, og mange reisende gledespiker legger turen innom for sengehygge og gratis bobler, vi betaler.

Skrevet
Sitat

I  fjor gikk butikken tom for kondomer og smertestillende.

Ifølge tall fra butikken var det kamp om smertestillende og kondomer under uka i fjor. Salget økte med 160 prosent.

– I fjor gikk butikken dessverre tom for både smertestillende og kondomer. I år har vi derfor bestilt ekstra mye, så kundene skal få det de trenger, uansett behov, sier Mosvald.

https://e24.no/naeringsliv/i/xmqxRn/arendalsukas-mest-populaere-varer-tema-og-travleste-mennesker

Endret av Tukleren

Skrevet

Overraskende lite damer på RE. Kanskje ikke så lett å få skaffe rom?

Skrevet

Mulig de har medbrakt eller bestiller langveis fra. Sikkert mange SVere som sprer beina en gang i året der nede også...