Gå til innhold

Arendalsuka

Anbefalte innlegg

1 time siden, ShamanDureX skrev:

Du er så James Bond!
Kjenner jeg deg riktig så deler du gjerne gledes pikene uten honorar.

Riktig det!  Skulle jeg tatt honorar ville jeg jo vært hallik, og det er jeg ikke.  @Mhaal903 markedskreftene fungerer denne uka og dette stedet oxo, men det er nok langt mer subtilt enn til vanlig.  Ikke som i Lofoten når det er vm-fiske der!  Husk at dette er Sørlandet.

Eskortene har visst gjennomskuet det, det står i Nettavisen at Arendalsuka er Norges største ronkering.

"Vanlige folk er nok på jobb. Jobber i barnehager, sykehjem og fabrikker for at samfunnet skal gå rundt.

Imens skal fiffen prate med hverandre på Norges største runkering og drikke øl sponset av kanskje akkurat din arbeidsplass."

Arendalsuka, Statsstøtte | Arendalsuka: – Det blir et stygt tall (nettavisen.no)

Endret av nelson2
  • Like 2
  • Haha 4
  • 11 months later...
Sitat

I  fjor gikk butikken tom for kondomer og smertestillende.

Ifølge tall fra butikken var det kamp om smertestillende og kondomer under uka i fjor. Salget økte med 160 prosent.

– I fjor gikk butikken dessverre tom for både smertestillende og kondomer. I år har vi derfor bestilt ekstra mye, så kundene skal få det de trenger, uansett behov, sier Mosvald.

https://e24.no/naeringsliv/i/xmqxRn/arendalsukas-mest-populaere-varer-tema-og-travleste-mennesker

Endret av Tukleren
  • Like 4
  • 4 weeks later...