Gå til innhold

Åpningsreplikk når man kontakter en eskorte?

MrJoe

Anbefalte innlegg

Jeg er sikker på at mange har en standard replikk de bruker for å få kontakt og få de svarene de ønsker. F.eks. du vil vite om extra, owo, etc.

Care to share?

Helt ærlig så gidder jeg ikke å mase om noe så enkelt som å svare på "tell me about your services, extras, owo etc."

Når jeg har spurt de siste par gangene virker de avvisende, med svar som; "read the ad". Og ikke noe mer.

• Like 1

Skjønner ikke spørsmålet ditt. 

Dersom prisene og tjenestene er oppgitt i annonsen så sier det seg selv at det er tåpelig å spørre om dem. 

Dersom jeg kontakter en eskorte så er det enten for å konkret avtale et møte, for å spørre om tjenester og/eller priser som IKKE er opplyst om i annonsen, eller for å høre om hun eventuelt kommer innom min by i nær fremtid. 

Jeg har bokstavelig talt aldri opplevd å få et avvisende svar fra en eskorte, og det er nok fordi jeg bare kommer med rimelige henvendelser. 

Det skal egentlig godt gjøres å mislykkes i å kontakte en eskorte ...

Jeg skjønner spørsmålet ditt, @MrJoe, uten at jeg dermed skal påstå at jeg er mer intelligent enn @REfan.

Ja, det blir jo som en åpningsreplikk når du gjør smalltalk, eller som en salgspitch, bare at her er det jeg som er kjøperen.  Gidder aldri å fortelle om meg selv, alder, etnisitet etc., selv om noen spør om det.  Går rett på det jeg lurer på som ikke alt står i annonsen.  Spør ofte om incall er til leilighet eller hotell.  De som vil selge sex svarer alltid om de er tilgjengelige.  Selv de som sier at de ikke svarer sms/whatsapp gjør det når de ikke har kunder!

Hi

I saw your ad on RE and wonder if we can meet for 30 minutes today at 19.30.

Solan Gundersen

---

Dette holder hver gang.

Skal jeg kommunisere noe mer tror jeg at jeg må lære meg spansk :-)

Endret av SolanGundersen
La til siste setning
  • Like 5
  • Thanks 1
2 minutter siden, SolanGundersen skrev:

Hi

I saw your ad on RE and wonder if we can meet for 30 minutes today at 19.30.

Solan Gundersen

---

Dette holder hver gang.

Ja, dette holder. 

Min åpning er lenger og mer spesifisert, fordi jeg vet hva jeg vil ha og spør om prisen for akkurat det.  Og får mange nok svar.  De få som ikke svarer er opptatt eller leverer ikke det jeg ønsker.   Så en første utsiling så jeg unngår bomtur. 

Nå jeg har fått pristilbudet avtaler jeg tidspunkt. 

Paranoiaen hindrer meg i å dele exact hva jeg spør eskortene om.  Jenter her på forumet ville kjent meg igjen 😂

17 timer siden, REfan skrev:

Skjønner ikke spørsmålet ditt. 

Dersom prisene og tjenestene er oppgitt i annonsen så sier det seg selv at det er tåpelig å spørre om dem. 

Dersom jeg kontakter en eskorte så er det enten for å konkret avtale et møte, for å spørre om tjenester og/eller priser som IKKE er opplyst om i annonsen, eller for å høre om hun eventuelt kommer innom min by i nær fremtid. 

Jeg har bokstavelig talt aldri opplevd å få et avvisende svar fra en eskorte, og det er nok fordi jeg bare kommer med rimelige henvendelser. 

Det skal egentlig godt gjøres å mislykkes i å kontakte en eskorte ...

Nå skriver du i sirkel og misforstår med vilje. Jeg sier rett ut at jeg har blitt avspist med "read the ad" når jeg spurte om ting som IKKE stod i annonsen.

• Like 2

@MrJoe det er flere som ikke får svar, så gjør det enkelt og unngå stavefeil om mulig!

Har snakket med eskorter som er dritt lei av timewasters.  Forsøk å komme til en avtale med minst mulig utenomsnakk. 

Når det gjelder svaret som @REfan ga deg kan jeg jo ha vært inne på noe med intelligens.  Det skal ikke så mye til før du får høre det her. 

2 timer siden, MrJoe skrev:

Nå skriver du i sirkel og misforstår med vilje. Jeg sier rett ut at jeg har blitt avspist med "read the ad" når jeg spurte om ting som IKKE stod i annonsen.

Vis det ikke stå i annonsen,betyr av jenta ikke gjør den tjeneste.Det er helt absurd spør om dominasjon bare fordi jenta har en latex/lakk kjøler på seg..

Les annonsen.Også trenger ikke sør om pris igjen og igjen,vis de er en pris tabell med forklaring av tjeneste/pris.

• Thanks 2

Beste åpningen er vell og fortelle litt om seg selv "Hey, Frank Løke from norway here, im 44 years old. do you have time to see me today at 19:30?"
Får som regel alltid svar. Spørsmålene om  servicene hun tilbyr spør jeg om når jeg treffer henne.

Vis det er noe spesifikt jeg lurer på så spør jeg om jeg kan ringe henne.

13 minutter siden, ShamanDureX skrev:

Beste åpningen er vell og fortelle litt om seg selv "Hey, Frank Løke from norway here, im 44 years old. do you have time to see me today at 19:30?"
Får som regel alltid svar. Spørsmålene om  servicene hun tilbyr spør jeg om når jeg treffer henne.

Vis det er noe spesifikt jeg lurer på så spør jeg om jeg kan ringe henne.

On point!❤️👍🏻

• Like 2
  • Thanks 1

Og jeg fortsetter å spørre om ting de ikke annnonserer :-)   Og får priser på ting som de ikke har oppgitt.  Og får derfor flere tilbud å velge blant enn dere som kun forholder dere til oppgitt prislite (om de har dette!).  Har funket som bare det de siste 10 årene.  Før sexkjøpsloven kom var det litt annerledes, men det er jo ikke så mange av dere som var aktive da.  @ShamanDureX jeg sier aldri noe om meg selv.  Faktisk så gir jeg vel inntrykk av å være en annen enn jeg egentlig er ved at jeg oxo kontakter norske jenter på engelsk.

Det er mange eskorter som gjør owo om du spør, selv om de ikke annonserer det.  Om jeg maser litt og sier at jeg vanligvis får det inkludert i prisen, så slipper jeg oxo ofte å betale 500 kr extra for tjenesten.  Alt dreier seg om forhandlingsteknikk og det å kjenne på motpartens grenser.

For de av dere horekunder som lurer på hvordan dere skal få mer sex for pengene: Bli flinkere til å forhandle og unngå bomturer!  Faste eskorter er oxo et must for å leve et godt horekundeliv 😂  Da får du storkjøpsfordeler.

PS

Ingen av eskortene liker oss og tjenestene de utfører.  Det er som @Revenger en gang skrev: en fortryllelse.. For en kort stund så opplever vi nærhet, sex og utløsning!  Derfor er det bra om du snarest mulig oxo innser at det er en økonomisk transaksjon som skjer.  Og vanligvis er hun langt mer proff enn deg.  Så du må lære deg hvordan du skal få det du betaler for.  Alle dere som er ute etter halve tida dere har betalt for skal vite at dette er det vanlige hos eskortene.  De som blir hele tida de har betalt for er unntakene!

Endret av Tototre
PS
3 minutter siden, Thei skrev:

Om eskorten spør hvor gammel jeg er, trekker jeg bestandig fra ca 10 år. Føler vi kommer mer på bølgelengde på den måten😅😂

Liker tankegangen!  Og har selv klart å lure minst to eskorter som har sagt at jeg hørtes mye yngre ut på telefonen 🤣 Mangler vel den typiske, ru, whiskyrøsten til den alminnelige horekunden?  Kanskje den kommer med årene???

1 time siden, Tototre skrev:

Ingen av eskortene liker oss og tjenestene de utfører.

Det er tull.Jeg elsker hav jeg driver med.Problemer er RE er apent til alle,og hvem som helst kan ta kontakt.Det stressende å jobbe i REHvis loven var annerledes og mindre diskriminering av sexarbeidere, ville det å suge pikk være min første inntektskilde..mange tidskastere som ringer hele dager.Det er noe av det verste med den yrke .Men noen jenter liker sex og liker kundene. Men på et profesjonelt nivå. Å krysse denne grensen er ikke sunt for noen av partene

• Thanks 4
9 timer siden, ZezeeRealBack skrev:

Problemer er RE er apent til alle,og hvem som helst kan ta kontakt

Det er mulig du mener det er et problem men hvis RE begynner å ta betalt for at vi skal se tlf nummer så forsvinner 95% av kundene.

9 timer siden, ZezeeRealBack skrev:

mange tidskastere som ringer hele dager

Blokkere? Tar vel et par sekunder av din tid...

• Like 1

Dette er en morsom tråd. Metadiskusjoner er noen ganger gøyale.

Jeg har noen ganger hatt denne dialogen:

Jeg: Har du ledig tid på dagtid i dag?

Hun: Når kan du komme?

Jeg: Klokken 12?

Hun: Er opptatt da

Og så videre i samme duren, gjerne med emn omvei om kvelden da jeg allerede har sagt at jeg ikke er interessert. I stedet for å få beskjed i første omgang. Jeg har vel skjønt at mitt første spørsmål er feil, at jeg skal spørre direkte om ett konkret klokkeslett.

Ellers er jeg generelt nysgjerrig på hvor mye kundens alder og kroppsfasong har å si. Hvor mye betyr alder/utseende vs. "attitude", eller - har det betydning overhodet? Hvis hele møtet er transaksjonelt burde det ikke ha noe å si (selv om oppførsel og hygiene trolig alltid gjelder). Men hvor mye styres f.eks. en erotisk massøse av hvem du er?

På 5.8.2024 den 23.48, Tototre skrev:

Det er mange eskorter som gjør owo om du spør, selv om de ikke annonserer det.  Om jeg maser litt og sier at jeg vanligvis får det inkludert i prisen, så slipper jeg oxo ofte å betale 500 kr extra for tjenesten.  Alt dreier seg om forhandlingsteknikk og det å kjenne på motpartens grenser.

For de av dere horekunder som lurer på hvordan dere skal få mer sex for pengene: Bli flinkere til å forhandle og unngå bomturer!  Faste eskorter er oxo et must for å leve et godt horekundeliv 😂  Da får du storkjøpsfordeler.

PS

Ingen av eskortene liker oss og tjenestene de utfører.  Det er som @Revenger en gang skrev: en fortryllelse.. For en kort stund så opplever vi nærhet, sex og utløsning!  Derfor er det bra om du snarest mulig oxo innser at det er en økonomisk transaksjon som skjer.  Og vanligvis er hun langt mer proff enn deg.  Så du må lære deg hvordan du skal få det du betaler for.  Alle dere som er ute etter halve tida dere har betalt for skal vite at dette er det vanlige hos eskortene.  De som blir hele tida de har betalt for er unntakene!

Hvafforno??

Altså, det er helt greit å spørre om hva som helst, også owo, selv om det ikke står på listen. 
hos meg får de nei, og maser de, og prøver seg med jeg får det hos andre, da sier jeg kos deg hos de andre 🤷‍♀️

når de får det hos andre, ville jeg ikke vurdert å gi owo selv om kunden ble stamkunde, for muligheten for at de faktisk da er smittet med noe, øker jo for enhver annen de har fått owo av..

men, det er meg da. 
De fleste gir seg på det da, (og er veldig fornøyd med slikk og sug på selve staken og ballene og enten godtar at kondomet kommer på når også hodet skal inn i munnen, ellers går til de andre.
jeg bruker Esx kondomer og de er veldig tynne og gir mye mer følelse enn de «tynne» gratis kondomene.

For meg er det ikke et tap om kunden da heller går til noen andre, fordi for meg er dette en deilig hobby, ikke en jobb. 

Etter et par tilfeller i våres hvor jeg hadde et par uheldige hendelser med menn som først argumenterte opp og i mente om owo og bb, og så sa det var greit med.., som kom og tvang seg inn i meg uten, er jeg også blitt veldig skeptisk til å gi andre som oppfører seg lik de til treff.. det ble tilsammen 4,5 uke hvor jeg var redd for at jeg måtte ta ut resept på kjønnssykdom for første gang i hele mitt liv..

heldigvis slapp jeg med skrekken, men det gjorde meg veldig skeptisk på owo «masere»

Jeg nyter ellers denne hobbyen til det fulle, og møter kun menn jeg kan innfri til. Og det jeg gjør på treffene, liker jeg 🫦

jeg syns også sex er best uten dong 😏 men greit å spare det til en evt kjærlighet i fremtiden istedenfor å risikere helsen sin.

Men ja, jeg er vel en utenom det vanlige sær eskorte som faktisk både nyter hobbyen og står fast på at owo kan vurderes for 1. million 😏

Nå blir det Oslo neste for meg en liten uke, og siden jeg går på prednisolon (pga betennelse i skuldre mmIMG_1299.thumb.png.67b0177ce57d8e14f8ec7438473d5301.png) for tiden, som tar mesteparten av søvnen min 🤪 kan det hende «åpningstiden» blir utvidet 🫦

• Thanks 3
På 6.8.2024 den 10.21, Tukleren skrev:

Det er mulig du mener det er et problem men hvis RE begynner å ta betalt for at vi skal se tlf nummer så forsvinner 95% av kundene.

Blokkere? Tar vel et par sekunder av din tid...

Ikke 95% av kunder,men 100% av folk som ikke har noen bedre en plage og mass?Jaaa!😊

Jeg blokkere disse med engang.Det ta 2 sekunder og er veldig efektiv!👍🏻

• Like 1
På 6.8.2024 den 10.57, Aksel Hennie skrev:

Dette er min standard sms!

Dear « navn på eksorte, massaje etc»

My name is Mr Hennie, I’m 48 years old and was born and raised in Oslo; Norway Do you do 30min/2000 without condom and finish in mouth ?

Hope to see you today.

Take care and big kisses.

En Pro!👍🏻

• Like 1
På 6.8.2024 den 11.00, Griffelen skrev:

Hun: Når kan du komme?

Jeg: Klokken 12?

Det er en velkjent mystisk fenomen at vi eskorte har en periode helt fri  og er ganske kjedelig i dagen,plutselig begynner alle å ringe og ha avtalen sin samtidig.3 til 4 gutta vil har tid kl 15,fks,og den en som bestille først ikke kommer.Tipisk!

• Like 4