Skrevet August 2, 2024 1 år Ble litt nysgjerrig nå. Så plutselig ei fra Haugalandet som kaller seg latinadream02 på eskortejenter. Ser flott ut, og skriver hun har holdt på i 7 år. Noen som kjenner til henne? https://eskortejenter.net/rogaland/girl-profile/latinadream02-28386.html
Skrevet August 2, 2024 1 år Aldri besøkt, men har vurdert.. 17397 Views på profilen, så noen må da ha prøvd🤔
Skrevet August 2, 2024 1 år Hun skriver dette først. "Jeg er ei Afrikansk, slank og trent jente som har drevet med dette på si i snart 7 år" Lenger ned står dette. "Som brasilianer så har jeg store fyldige lepper og en leken tunge" Hmmmm.
Skrevet August 2, 2024 1 år 3 minutter siden, LoveOWO skrev: Hun skriver dette først. "Jeg er ei Afrikansk, slank og trent jente som har drevet med dette på si i snart 7 år" Lenger ned står dette. "Som brasilianer så har jeg store fyldige lepper og en leken tunge" Hmmmm. Hun er veldig lys i huden til å være afrikaner!
Skrevet August 2, 2024 1 år Forfatter Likevel, virker seriøs. Og er Kamela Harris Indisk eller afrikansk? Betyr lite for meg Endret August 2, 2024 1 år av utepåvift
Skrevet August 2, 2024 1 år Hun het latinagold tidligere. Har vurdert henne selv. Hun posta et bilde av seg der i en veldig liten stund, da av ansikt. Hun er mørk, men ser veldig deilig ut. Sist gang jeg ønsket å treffe henne, var hun syk. Håper en annen vakker dag 👍
Skrevet August 3, 2024 1 år Har prata med for lenge siden, men aldri møtt. Har dere prøvd å søke opp nr..? 😅Et hint: det er veldig lett åfå mer info her
Skrevet August 3, 2024 1 år 22 minutter siden, Por mi skrev: Har prata med for lenge siden, men aldri møtt. Har dere prøvd å søke opp nr..? 😅Et hint: det er veldig lett åfå mer info her Oi ja her fant man en god del. Nydelig jente da, og et funn for noen enkelte med litt sære fetisher kanskje?😉
Skrevet August 3, 2024 1 år Colombia er nok nærmere sannheten. 2200 for «to ganger» med en norsk, pen, oppegående latina som tar hele staken i halsen må jo være et funn!?
Skrevet August 4, 2024 1 år Ble faktisk litt små fristet jeg og nå, faen ta dere 🤣 Får vel ta opp kontakten I guess...
Skrevet August 4, 2024 1 år Men Ingen av dere som har betenkeligheter med at hu vil ha en SMS med info og ikke besvarer anrop...?