Gjest Skrevet September 15, 2024 Share Skrevet September 15, 2024 (endret) 5 minutter siden, slutmaker skrev: Leit å høre at flere av de har scammet deg, hvilke type scams fikk de deg til å gå på? Sånn at andre kan passe seg for de. Hahahha spar meg for pisset ditt din innavla kloakk rotte. Alle de du nevner her er scammere, selvfølgelig oppgir jeg ikke hvilke type scam, da kan det spores opp til meg. Skulle ønske den jævla sexkjøpsloven kunne endres slik at man kunne anmelde dere avskum av mennesker. Ps ikke kast bort tiden din, ingen tar deg seriøst. Helt åpenbart hva du driver med. Du er nå puttet på ignore list. Edit: de fleste av de du nevner er også nevnt her på forumet og de som er aktive på sd kjenner til dem, så hva du holder på med er underlig Endret September 15, 2024 av Savitar Siter Lenke til kommentar
slutmaker Skrevet September 15, 2024 Forfatter Share Skrevet September 15, 2024 Akkurat nå, Savitar skrev: Hahahha spar meg for pisset ditt din innavla kloakk rotte. Alle de du nevner her er scammere, selvfølgelig oppgir jeg ikke hvilke type scam, da kan det spores opp til meg. Skulle ønske den jævla sexkjøpsloven kunne endres slik at man kunne anmelde dere avskum av mennesker. Ps ikke kast bort tiden din, ingen tar deg seriøst. Helt åpenbart hva du driver med. Du er nå puttet på ignore list Det var da voldsomt, håper du får den hjelpen du trenger. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet September 15, 2024 Share Skrevet September 15, 2024 7 minutter siden, slutmaker skrev: Det var da voldsomt, håper du får den hjelpen du trenger. Du kan spare meg for sarkasmen, din blakke rotte. Andre brukeren til denne fjotten heter @Msdsd Til dere uerfarne der ute, alle brukerne han nevner er godt kjente scammere, hvis dere tviler så bare søk opp navnene eller ta kontakt med dem selv, kast bort pengene deres og bli utsatt for scamming. Hva denne rotta prøver på vet jeg ikke. Siter Lenke til kommentar
GeorgeClooney Skrevet September 27, 2024 Share Skrevet September 27, 2024 Usikker hvem man skal stole på her 😅 Er det SD jenter som lager falske profiler her for å snakke varmt om scammere? 1 Siter Lenke til kommentar
elmann43 Skrevet September 28, 2024 Share Skrevet September 28, 2024 15 timer siden, GeorgeClooney skrev: Usikker hvem man skal stole på her 😅 Er det SD jenter som lager falske profiler her for å snakke varmt om scammere? Jeg tipper at det er menn og ikke damer som har scam profilene. De er ofte keene på å sexte, har sted å treffes og ikke så dyre. Men av ulike grunner kan de ikke treffes før om en uke eller noe. 1 Siter Lenke til kommentar
Lukas666 Skrevet Oktober 12, 2024 Share Skrevet Oktober 12, 2024 Har hatt en del kontakt med Nabojentaa de siste ukene. Vanskelig å få til avtale. Men kanskje like greit. Hun forteller at hun allerede har 3-4 faste hun møter og en del ONS mellom disse møtene. Og alt uten kondom. Det blir risikosport å involvere seg her. Null kontroll. Kanskje noen av de faste leser her. Ikke ta med dritt hjem til fruene deres. Ja for dere faste er alle gift forteller hun. 2 Siter Lenke til kommentar
Suliet Skrevet Oktober 12, 2024 Share Skrevet Oktober 12, 2024 Hvilken Nabojenta snakker dere om, hun fra Oslo, eller hun fra Tromsø? 1 Siter Lenke til kommentar
Por mi Skrevet Oktober 12, 2024 Share Skrevet Oktober 12, 2024 Hun sugarfit ser ut som et skikkelig bra knuld. Noen som kan bekrefte eller avkrefte dette? 1 Siter Lenke til kommentar
Lukas666 Skrevet Oktober 12, 2024 Share Skrevet Oktober 12, 2024 Nabojentaa er navnet. I Oslo. Skriv med dobbel a 1 Siter Lenke til kommentar
sex42 Skrevet Oktober 12, 2024 Share Skrevet Oktober 12, 2024 3 timer siden, Por mi skrev: Hun sugarfit ser ut som et skikkelig bra knuld. Noen som kan bekrefte eller avkrefte dette? Jeg har pratet med henne, og det virker som ar det kan hun. Mye vas, lite konkret... 1 Siter Lenke til kommentar
Por mi Skrevet Oktober 12, 2024 Share Skrevet Oktober 12, 2024 Ja virker totalt useriøs hu der bare å styre unna karær 1 Siter Lenke til kommentar
Brennpunkt Skrevet Oktober 14, 2024 Share Skrevet Oktober 14, 2024 Sugarfit er nok bare en mann som er kink fiksert for anal og size. "Hun" prøver alltid å dra samtaler inn på noe sexting rundt de temaene, og ingen ønsker om å møte deg. 1 Siter Lenke til kommentar
Por mi Skrevet Oktober 14, 2024 Share Skrevet Oktober 14, 2024 Mye mulig sugarsweet virker meget spennende! Noen med verdifull erfaring med henne som vil stå frem😅 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg