Gå til innhold

Mine erfaringer med div jenter fra sd og rmb.

slutmaker

Anbefalte innlegg

Ser det er mye spørsmål om forskjellige jenter fra SD, har brukt SD og RMB aktivt siden 2017 og drevet med sugardating siden 2010, både high end dating i Marbella, Dubai, St.Tropez og mange hobbybabes i Oslo, Bergen og Trondheim. 

Legger ved en liste over de jeg har prøvd fra SD som jeg husker, hvis noen lurer på noe kan dere sende PM eller stille spørsmål i tråden.

melaniz, tojispet, wildepixy, andrine00, sugarjenta, sugarbby_k, sugarfit, sugardoll98, nabojentaa, sexysugargirl og pradababy

-slutmaker 

• Thanks 4
Lenke til kommentar
3 timer siden, FFrank skrev:

Hmm,  de fleste du nevner her er jo notoriske tøysekontoer.

Eneste av de som trengte litt overtaling var sugarbby_k og nabojenta, resten gikk ganske enkelt. 

• Like 2
Lenke til kommentar
14 timer siden, guruen skrev:

Interessant utvalg.

For meg virker nabojentaa mest fristende.

Ser veldig slank ut, som jeg liker.

Jeg fikk aldri noe svar fra hun.

Hvordan var hun?

Hun var bra, spesielt for alderen sin. Submissive og villig, ganske høy smerteterskel om du er into sånt. 

• Like 1
Lenke til kommentar
2 minutter siden, 123456 skrev:

Hun har bare det ene bildet. Pratet med henne og virker seriøs. Kan gjerne ta en for laget, men hvis noen har gått på en smell før så hvorfor ikke lære av andre sine feil ;)

Hvor gammel er hun?

Lenke til kommentar

Har aldri fått svar fra pradababy. Høres ut som scam. Har ikke prøvd ut andre ennå. Men jeg har ganske dårlig erfaring med SD. Stortsett alle jeg snakket med er OF. Hva er vitsen med SD da? 🤷🏻

Lenke til kommentar
20 timer siden, Suliet skrev:

Stort sett scamkontoer du nevner. Nabojentaa har jeg dog enda ikke fått snakket med, ser hun ikeke har vært pålogget på flere uker.

Hva for en type scam kjører de? Jeg har ikke hatt noe problemer med noen av de.

Lenke til kommentar
25 minutter siden, slutmaker skrev:

Hva for en type scam kjører de? Jeg har ikke hatt noe problemer med noen av de.

Jeg har møtt andrine00, bra jente det. Ingen problemer med hun.

Sikter mer til sugardoll, sugarjenta, pradababy og sugarfit. De er kun ute etter å sexte og drive med online-opplegg.

Lenke til kommentar
3 timer siden, Suliet skrev:

Jeg har møtt andrine00, bra jente det. Ingen problemer med hun.

Sikter mer til sugardoll, sugarjenta, pradababy og sugarfit. De er kun ute etter å sexte og drive med online-opplegg.

Ja hun er fin, submissive og villig.

Kjenner meg ikke igjen i det, er jo noen jenter som trenger mer bearbeiding eller mer motivasjon til å møtes enn andre. Pene jenter får jo et titalls nye meldinger hver dag, personlig er jeg ikke interessert i å møte noen som takker ja til gud og hvermann - Men så liker jeg jakten nesten like mye som nye damer.  

• Like 2
Lenke til kommentar

Enig i at man ikke vil møte en jente som møter alle. Men f.eks. sugardoll hadde jeg en avtale med, så dukket hun aldri opp og kom med noe rare unnskyldninger på hvorfor. 

• Like 1
Lenke til kommentar
15 timer siden, Suliet skrev:

Enig i at man ikke vil møte en jente som møter alle. Men f.eks. sugardoll hadde jeg en avtale med, så dukket hun aldri opp og kom med noe rare unnskyldninger på hvorfor. 

Ahh, den er jo veldig lei.

• Like 1
Lenke til kommentar
  • 1 month later...
På 6.8.2024 den 15.56, slutmaker skrev:

Ahh, den er jo veldig lei.

Kunne jeg spurt sånn ca hvor gammel du er @slutmaker? Grunnen til at jeg spør er at min opplevelse er at mange av disse damene egentlig ønsker seg noe midt mellom Tinder og RE. Så hvis de tror jeg er i 30 årene er det mer snakk om treff, men hvis de værer at man er 40, nærmere 50, så blir det i stedet tilbud om bilder og videoer. Lurer på om dette er noe av grunnen til så ulike opplevelser av SD-siden her inne.

• Like 2
Lenke til kommentar

Vil ikke ut med nøyaktig alder her, men basert på tilbakemelding fra damer på sd feks så ser jeg ut som jeg er i 30årene. De tror svært sjeldent på den ekte alderen min.

Er ikke noe problem å få til å møte jenter som vil selge bilder/video så lenge de kunne tenkt seg å date en sugardaddy, hvis de ikke ønsker det så er det jo ikke aktuelt uansett.

Jeg tror grunnen til at så mange her inne sliter med å få til møter er at de kan ikke tilby det jentene søker, hvis alt du kan tilby er penger så kjøp deg ei hore. Sugardating handler ikke om bare penger.

@Avenger

(Glemte å trykke på siter.)

Endret av slutmaker
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
På 30.7.2024 den 18.11, slutmaker skrev:

Ser det er mye spørsmål om forskjellige jenter fra SD, har brukt SD og RMB aktivt siden 2017 og drevet med sugardating siden 2010, både high end dating i Marbella, Dubai, St.Tropez og mange hobbybabes i Oslo, Bergen og Trondheim. 

Legger ved en liste over de jeg har prøvd fra SD som jeg husker, hvis noen lurer på noe kan dere sende PM eller stille spørsmål i tråden.

melaniz, tojispet, wildepixy, andrine00, sugarjenta, sugarbby_k, sugarfit, sugardoll98, nabojentaa, sexysugargirl og pradababy

-slutmaker 

Ny og oppdatert liste. 

melaniz

tojispet/hellokitty19

wildepixy

andrine00/belladarling

sugarjenta

sugarbby_k

sugarfit

sugardoll98

nabojentaa

sexysugargirl

pradababy

Madickenn

Icebeauty

Tittiegirl01

Sarahadventure

Vanebabyprincess

Lizababe

Celine.Baby

Sugarbaby0012

Julie454545

Endret av slutmaker
  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
2 timer siden, slutmaker skrev:

Ny og oppdatert liste. 

melaniz

tojispet/hellokitty19

wildepixy

andrine00/belladarling

sugarjenta

sugarbby_k

sugarfit

sugardoll98

nabojentaa

sexysugargirl

pradababy

Madickenn

Icebeauty

Tittiegirl01

Sarahadventure

Vanebabyprincess

Lizababe

Celine.Baby

Sugarbaby0012

Julie454545

De fleste på den lista der er notoriske scammere, usikker på hva agendaen din er. Tidligere anbefalte du og mente en scammer var seriøs. Kom en ny oppretta profil som påsto det samme😂 

Lenke til kommentar
49 minutter siden, Savitar skrev:

De fleste på den lista der er notoriske scammere, usikker på hva agendaen din er. Tidligere anbefalte du og mente en scammer var seriøs. Kom en ny oppretta profil som påsto det samme😂 

Leit å høre at flere av de har scammet deg, hvilke type scams fikk de deg til å gå på? Sånn at andre kan passe seg for de.

Lenke til kommentar