Gå til innhold

Horny Big boobie blondie 🥵💋💦😏😍

Lillybloomy

Anbefalte innlegg

🔥 Utforsk dine ville fantasier💕
Hva jeg tilbyr:

• OnlyFans😏
  • Live Cam: Se meg live, bare for deg.😏
  • Telefonsex🥵💦💕
    Foto- og Videopakker💦💋
  • Tips for suprise😏
    -Truser til Salgs💋
  • Utfordringer til Salgs💦
    -Live cam🥵
    -Telefon sex😏💦
    Kontakt meg nå for å komme i gang. 🔥💋
    Onlyfans📷 Lillybloomy
    Snapchat👻 Fantasyangelx
  • Sad 1
Lenke til kommentar
5 timer siden, Lillybloomy skrev:

🔥 Utforsk dine ville fantasier💕
Hva jeg tilbyr:

• OnlyFans😏
  • Live Cam: Se meg live, bare for deg.😏
  • Telefonsex🥵💦💕
    Foto- og Videopakker💦💋
  • Tips for suprise😏
    -Truser til Salgs💋
  • Utfordringer til Salgs💦
    -Live cam🥵
    -Telefon sex😏💦
    Kontakt meg nå for å komme i gang. 🔥💋
    Onlyfans📷 Lillybloomy
    Snapchat👻 Fantasyangelx

Hvor mye tar du for bareback anal og ass to mouth?

Det jeg er ute etter er analsex uten kondom, komme inni rompa di, og så suger og slikker du av griseriet når jeg tar pikken ut. 

Jeg byr 1500,-

Lenke til kommentar

gjør du a2f (ass to face)? f2a (face to ass)? ass to ass? du mååå bare se requiem for a dream - FANTASTISK film. fbf (full body fisting)? bareback dnp (double nostril penetration) med hicirt (HIV infected cum in respiratory tract)?
kontakt meg på pm

• Haha 2
Lenke til kommentar
5 timer siden, Aksel Hennie skrev:

Tilbyr du sex uten kondom og munn eller høne sprut ? 

Mange kvinner liker å kjenne varm sed spurte inni dem. 

De føler de kommer nærmere kunden på denne måten. 

Var det fra onsdag du er klamydiafri? :-) 

• Like 1
  • Haha 4
Lenke til kommentar
2 timer siden, SolanGundersen skrev:

Var det fra onsdag du er klamydiafri? :-) 

Ja i morgen! Jeg er fin nå, men lar det gå fulle 8 dager får jeg kjører på igjen. Jeg er såpass raus. 

Lenke til kommentar
1 time siden, Lillybloomy skrev:

Usja meg, men jeg tilbyr INGEN møter. Så la være med slike kommentarer👍 dette er ingen eskorte profil. 

Det er et par menn her inne som liker scat – altså bæsj. Jeg synes det er ekstremt ekkelt, men noe sier meg at du liker det.

Hvor mye tar du for å bli bæsjet på? Ingen sex involvert, bare masse bæsj.

Lenke til kommentar
3 timer siden, REfan skrev:

Det er et par menn her inne som liker scat – altså bæsj. Jeg synes det er ekstremt ekkelt, men noe sier meg at du liker det.

Hvor mye tar du for å bli bæsjet på? Ingen sex involvert, bare masse bæsj.

Kjære, kan du skru tilbake tiden å gi din mor angrepille før hun gikk på smellen med å presse deg ut? 💕 

• Haha 3
Lenke til kommentar
3 timer siden, Lillybloomy skrev:

Kjære, kan du skru tilbake tiden å gi din mor angrepille før hun gikk på smellen med å presse deg ut? 💕 

Du kaster gjerne stein i glasshus når du snakker om mødre 😂

Dersom moren din hadde visst at du er en slags mislykka* nesten-hore, så hadde hun nok ønsket seg en tidsmaskin og en angrepille hun også 😘

*(du hadde ikke spammet et knøttlite forum som dette dersom du ikke var desperat etter abonnenter)

Lenke til kommentar
7 minutter siden, REfan skrev:

Du kaster gjerne stein i glasshus når du snakker om mødre 😂

Dersom moren din hadde visst at du er en slags mislykka* nesten-hore, så hadde hun nok ønsket seg en tidsmaskin og en angrepille hun også 😘

*(du hadde ikke spammet et knøttlite forum som dette dersom du ikke var desperat etter abonnenter)

Wow, det er imponerende hvor mye tid du bruker på å tenke på meg og min mor. Kanskje du skulle finne deg en hobby?🥰 Hvis jeg er en "mislykket nesten-hore", hva sier det om deg som bruker tid på å stalke meg på et "knøttlite forum"? Kanskje problemet ikke ligger hos meg, men hos deg som tydeligvis ikke har noe bedre å gjøre enn å spre hat og usikkerhet. Kos deg i din egen lille boble av bitterhet og sjalusi. 👋 💋

Lenke til kommentar
På 30.7.2024 den 9.48, Lillybloomy skrev:

Usja meg, men jeg tilbyr INGEN møter. Så la være med slike kommentarer👍 dette er ingen eskorte profil. 

Du har jo solgt sex før, og er ikke lenge siden jeg så at du tilbød treff igjen, så dette er bare ikke sant

Lenke til kommentar