Gå til innhold

Advarsel om Smula på SD

Brennpunkt

Anbefalte innlegg

Hei, har nådd et punkt der jeg har blitt lei av scams på SD. Føler kvaliteten på damene der inne har falt, så tenkte jeg skulle bare advare om Smula på SD, da jeg tror hun holder på med utpressingsforsøk. 

Snakket litt sammen med henne på SD, for å se om vi kunne avtale et treff. Jeg foretrekker lengre treff (overnatten) da jeg mener dette er stedet der SD har fordel over andre alternativer da det er men gunstig mtp. lengde på treff, kinks, osv.  Fikk noen snaps av henne og litt bilder ifra henne, helt ekte dame, samme som du ser på SD profilen. Endte opp med å avtale et møte med henne overnatten på hotell i Oslo. Hun var ganske villig til å speile mine ønsker i sengen, kanskje litt mistenkelig hvor enig hun var i ettertiden.  Snappet litt frem og tilbake, og snappene hun sendte var av henne. 

Avtalte å møte på et hotell, og jeg skulle ta med en vinflaske så vi ikke trengte å forlate rommet etter hennes ønske, var ikke behov for noe mat. Dette har vært et standard triks jeg har brukt med andre treff ifra SD med godt hell. Fjerner alltid presset på å forlate rommet for å drikke, eller spise. Så drar du ut tiden du har med dama.  Vi avtalte å møtes rundt kl 18.

Når dagen kom, så snappet vi litt frem og tilbake, men en merket at det var noe som var litt off i snapene. Virket litt distre, og hadde skrudd opp flørtingen til et mye høyere nivå enn tidligere, sikkert for å senke guarden din. 

Jeg har som regel et hotell og et spesielt rom jeg er glad å leie for treff i Oslo, da hele rommet er omringet av vinduer slik at du har oversikt over alle som vandrer i gaten. Jeg bruker alltid dette stedet for å se at damene kommer alene, og de pleier å stoppe et stykke utenfor inngangen for å snape at de er her, så kan du se om de er alene eller ikke, hvis alt ser safe ut, så sier du en etasje under eller over der du bor, også kommer du ned trappen for å møte dem, bare for å forhindre at de ikke helt vet rom nummeret i tilfelle det er noe shady.  Aldri hatt noe problem med dette med damer som har tenkt å levere på hva vi ble enig om. 

Fikk en snap rundt når vi skulle møte at hun ble forsinket, måtte spise og gjøre seg klar. Med engang viste en at sannsynligheten for at en skulle møtes falt ganske mye, men hvis det var reelt så kunne hun være et surrehode, eller dra ut tiden. Vi hadde på forhånd avtalt at hun skulle komme i en kjole. Etter ca en time, etter at hun skulle vært på rommet mitt så fikk jeg en snap av henne der hun sa at hun var klar, og tidligere på dagen hadde jeg fått an snap av der hun bodde (det var veldig mye skog der), og dog var hun ikke i kjole, så hadde litt varsel om at det her kunne være litt fishy, fikk så en snap om at hun var på vei til toget, og var 10 min unna Oslo med tog.  For dere som er kjent med området rundt Oslo, så finnes det ikke noen områder med tog dekning rundt Oslo med mye skog og fjell som er 10 min unna Oslo. Vest for Oslo er det alt for fortettet, og området øst for Oslo rundt banen er helt flatt, så åpenbart at hun ikke bor så nærme Oslo som hun skulle ha det til. Når hun var på toget så ønsket hun at jeg skulle gi henne nummeret mitt slik at hun kunne ringe, men det gidder jeg ikke med noen damer som jeg møter. All kommunikasjon via snap eller Whatsapp (utenlandsk nummer) for å å ha en degree av seperation mellom meg og henne. Spør heller ikke damen om hennes informasjon før på møte 2-3. 

Hun prøver å dra ut tiden litt, med å gjøre seg klar, jeg skal spise, osv. Så begynner hun å snakke om "Liker du astrologi og tror på det gode universet?",  aldri har jeg gått ifra å være kåt. Snapper litt frem og tilbake for å se hva hun mener, og hun begynner å snakke om "I kveld så skjer det noe spesielt. Astrologien skal vise." Jeg vet ikke om astrologi damer er noe for dere, men det er like turn off som folk som tror på spøkelser. Jeg tror ikke at det finnes noen ting annet som signaliserer at du burde ta å bruke noe penger på en psykolog enn når du begynner å snakke om astrologi eller spøkelser. 

Allerede tidligere på kvelden hadde jeg nok innsett at dette ikke kom til å skje, og dama hadde ikke noe respekt for tiden så var noe som skurra. Senere rundt kl 23 så fikk jeg en snap om at hun endelig var i byen og var på vei til banen, snapen viste klærne hun brukte mens hun vandrer ned Karl Johan i mot hotellet. Gangen ifra midten av Karl Johan til hotellet er 5 min hvis du har et astma anfall og veier 200kg, så dette bør gå fort.  Men her tok det lang tid, mistenkelig lang tid, men jeg så litt ut av vinduene da jeg viste at hun måtte være i nærheten av hotellet. Etter ca 20 minutter så ser jeg henne vandre ned gaten, sammen med en venninne og mannlig venn, der de stopper litt i gaten for å diskutere, før de vandrer til puben rett over hotellet for å høre om det er åpent. Det som slo meg var at vennene var kledd som noen ordentlig SP stemmere, her var det ingen fare for at de kom til å stemme MDG ved neste valg eller bytte bort ifra diesel bil med det første, eller er mye inne i byen. Viste med engang at dette var en scam, og mistenker at de ønsker å prøve å holde på med utpressing. Da baren fortalte at de var stengt, så vandrer de videre rundt i gaten for å se om det var noen andre barer åpne, men forsvant ut av mitt synsvinkel. 

Etter ca 20 min, det vil si over 5 timer etter at vi opprinnelig skulle møtes så fikk jeg en snap vid av henne der hun satt med en øl på en ordentlig brun pub i sentrum, et av de få stedene som er åpne innenfor ring 1 så sent, der hun ikke lurte på om jeg ville komme ned for å ta en øl før vi stakk opp til rommet.  Vennene som jeg hadde sett tidligere var ikke med i snappen, så her var det noe som skurra. Som sagt, så viste jeg at dette var en scam, men tenkte at jeg skulle spille med. Svarte at jeg ikke likte øl, og litt etter så fikk jeg en snap der hun spurte hva jeg likte. Svarte vin, med det hadde jeg på rommet, men jeg hadde vært litt tørst på champagne, men jeg er litt kresen, så ba henne bestille en flaske så skulle jeg komme ned etter å ha tatt en dusj.  Gjorde meg klar for å legge meg i mens, og etter ca 20 min, så kom det en snap med en champagne flaske på bordet på den brune puben, jeg var mer sjokket over at de faktisk hadde det, så måtte le. Blokket dama etter det, så får håpe at prisen var nok til å gjøre opp for pengene jeg sløste på hotellrommet den natta. 

Kort fortalt, Smula på SD er nok ikke ekte. Hvis noen andre har møtt henne, så fortell meg gjerne om det, men jeg gadd ikke når hun holdt på slik. Regnet med at det ville være et utpressingsforsøk hvis vi møttes live. 

Takk for at du har fulgt med på denne episoden av Brennpunkt.

• Like 5
  • Thanks 6
Lenke til kommentar
  • 8 months later...

Hun er fortsatt aktiv. Idioten bor utenfor Oslo og smula er faktisk navnet hennes. Dama er ekte og en svindler. Forsøkte seg med samme opplegg på meg! Fikk masse truende meldinger i ettertid. Det som er kvalmende er at kjerringa driver veldedig organisasjon og snylter til seg penger. Regner med det er juks her. Har tipset de rette etatene, faens avskum. 

Lenke til kommentar