GÃ¥ til innhold

🦋_Sophie_🦋 (tidligere Sofiia) – Rapport

Gjest

Anbefalte innlegg

Oi oi oi oi oi oi oi oi ...
Det er overskriften på rapporten etter treff med Sophie.

For de som elsker å følge mitt utrolige spennende sexliv (😜) så vet man at jeg foretrekker tantra over eskorte, og en av grunnene til det er fordi jeg ikke elsker settingen og hvordan BJ blir litt masete, pluss at jeg ikke akkurat overpresterer når kondom er med i spill. 

Men først og fremst.

Det har vært litt murring rundt væremåten og kontakten med Sophie på WA, blant annet. Hun løper ikke ned mobilen sin, absolutt ikke, men jeg opplevde at når hun skjønte at det var seriøst så var hun litt mer med. Svarene og meldingene er korte, men det er fordi hun ikke er veldig trygg på engelsk.
Samtidig henger det nok sammen med at hun er en såkalt «bratgirl», for alle som er kule og henger med på trendene. En bratgirl er ei som ikke bryr seg, og som gir litt sånn faen. Det er en type energi jeg kan like, men som mange kan synes er litt irriterende. Vi kunder forventer jo at eskortene skal lyde hver ordre, men sånn er ikke Sophie. She takes no prisoners, og sier tydelig i fra om det er noe. For min del ble det tydelig da jeg misforstod henne dagen før treffet, og vi snakket forbi hverandre. Da ble hun veldig irritert, men lukket aldri døra. Jeg beklaget og vi fant et nytt tidspunkt. Jeg liker damer som ikke lar seg pille på nesen, og jeg liker tjenesteleverandører som ikke blindt kjøper mantraet om at kunden alltid har rett.

Det ble avtalt 2 timer, med deep throat og svelging. For å fikse på inntrykket kjøpte jeg med en liten gave fra Pascal.

Da hun åpnet døra måtte jeg bare flire. Sophie er altså så ekstremt pen, sexy og vakker. Ja. alle tre. Det er ikke noe alle damer har, og for meg ganske sjeldent. Liten, nett, men med en gang så man at hun er en selvsikker dame som er trygg på seg selv. Ravnesvart hår, store øyne, og former som jeg ikke helt skjønte på bildene. Hun ser nesten litt anime-aktig ut. Hun sa ikke mye, brukte øynene sine til å kommunisere, med små håndbevegelser. Hun er fra Ukraina, og som mange østeuropeiske damer så er hun litt arrogant også. Men alt dette passer meg veldig godt.
Jeg ga henne pengene, og Pascal-gaven, som hun lo over og smilte. Jeg skjønte da at flørten og leken var i gang, og jeg eeeeeeelsker det her. Som nevnt klarer jeg ikke maskinleveranse av fysiske tjenester. Jeg må ha leken, flørten, og the game med i dette. Da jeg sa I'm happy your not angry for yesterday since you smile so much, svarte hun at jeg ikke var på trygg side enda. Elsker det!!

Hoppet i dusjen, smilte for meg selv, og gikk ut igjen.

Vi la oss i senga, hun i den svarte nattkjolen og jeg naken. Og helt naturlig begynte vi bare å prate. Mye om at jeg synes tantra er bedre enn eskorte, og at jeg ikke egentlig elsker sånne treff. Hun lå der og smilte, og så på meg, mens jeg tok på brystene og hoftene, og vi ertet og flørtet. Inntrykket av at hun er en luring, flørt, og en som ikke lar seg pille på nesen bare vokste. Jeg ertet og sa at selv om hun har masse tatoveringer og fremstår litt BDSM, så tror jeg egentlig at du liker slow, tender, nær sex. Da smilte hun og lente seg frem og kysset meg. Så da måtte jeg kjapt påpeke at det har du sagt at du ikke liker, og da lo hun. Vi komplimenterte hverandre og lå bare å så hverandre i øynene, med lure smil.

Så sa jeg, ok, la meg få slikke deg. Uten å blunke la hun seg til rette, og en gode 20-25 minutter senere lå hun og ristet og pustet hardt mens hun kom med noen deilige stønnelyder. Det var hardt arbeid folkens. Hun kommer ikke lett, men jeg visste at hvis jeg holdt ut det her så har vi å gjøre med ei som virkelig svarer ut klisjeen «får du ei dame til å komme, eier du henne for resten av livet». Fordi jeg også hadde snakket om at jeg ikke liker maset med sånne treff så ville jeg vise at jeg holdt ut. Det lønte seg ...

For når hun insisterte på å suge meg så gikk alt i svart.
Teknisk heeeeeelt i særklasse. Hun kan alle triksene, men det viktigste, hun stirrer deg ned med smilenede øyne. Deepthroat. Hele faens veien ned. Uten å blunke. Hun stuper ned. Men hun kan alle de andre triksene i boka også. Og hun holder det heeeelt perfekt med spytt. Ikke for mye, ikke for lite, men perfekt for at det fortsatt er friksjon, men at hånda glir over hele lengden. Tunga rundt tuppen, tunga langsetter lengden på DT. Suge, slikke, smatte, i det hele tatt ... 

Hvis Ine sin BJ var en sinnsyk BJ fordi hun rett og slett er litt «horete» i sugestilen (... kanskje litt overdrevet med spytt), så er Sophie luksusversjonen. Jeg har aldri sett et mer sexy syn mens jeg har blitt sugd. 

Jeg bestemte meg for å ikke komme for jeg måtte nyte mer. Jeg tok kontroll på hodet og brukte munnen som jeg ville, før hun satte seg over meg og vi kjørte en supersexy 69 i hvert fall 20 min. Pikken var dunkende hard, og da jeg trodde jeg gjorde en justeringsbevegelse, så tok hun kanskje det som om at jeg ville knulle.

Og folkens, jeg sliter med kondom. Men ikke nå. Her kastet hun kondomet på, spredde beina, tok tak i nakken på meg og holdt hodet mitt mens hun holdt blikket og smilte for hvert harde støt hun fikk inni seg. Jeg smilte tilbake og sa at det var synd hun hatet å kysse, for å erte, hvorpå hun presset rumpa mi ned så pikken var helt inni henne og klinte rått med meg. Med andre ord: Luksusknulling av ei perfekt nett liten dame, med sinnsyke hofter, svart hår, store øyne, og en selvsikkerhet som er uimotståelig.

Da jeg skulle ta henne bakfra så viste det seg at kondomet hadde glidd helt oppunder kanten på tuppen. Hun lurte på hvor kondomet var, og jeg sa at jeg nok hadde knullet henne for dypt og for hardt. Med et skjevt smil sa hun at det hadde hun merket seg ...

Så da reiste jeg meg bare opp. Tok tak i hodet og bunnet halsen hennes flere ganger. Hun dyttet seg ut, tok tak i pikken og så rett på meg og minte meg på at jeg hadde betalt for svelging. Det hadde jeg selvfølgelig ikke glemt, men for en sexy måte å minne meg på det.

Sakte. Sakte. Sakte. Bare for å bygge opp spruten mest mulig. Med henne sittende på kne foran meg, med spredde bein og fingring. Tunga sexy halveis ute, med store lysende øyne. Jeg var fast bestemt på å gi henne mest mulig å svelge så jeg roet helt ned og la pikken på tunga mens jeg sprutet. Hun holdt øyekontakt hele veien, og seriøst, det var uten å blunke så var sæden borte. Rått! Mange ser du jo må ta en ekstra svelg og med litt sånn usexy gulping. Ikke her. Rett ned, for å suge ut de siste dråpene.

«Good boy» sa hun ertende, og da spurte jeg om hun mente for å ha kommet eller for å ha holdt ut slikkejobben. Da lo hun, og la seg inntil meg og kysset meg.

Vi lå der og snakket om fantasier og om at vi skal treffes for å leke mer, ikke for å ha sex. Hun gned rumpa inntil meg, løftet hoftene og ba meg slikke henne litt til bakfra før jeg fikk dusje.

SÃ¥.
Terningkastet skjønner dere hva er. 6.

Her var jeg rett og slett heldig med å treffe ei som passer min personlighet og seksuelle preferanser maks. Hun er som nevnt i starten ikke en som du tuller med, og jeg kan godt se for meg det noen har skrevet om at hun kan virke uinteressert etc. Men det er nok noe hun avgjør når hun får bedømt deg. Jeg personlig elsker sånn innstilling. Bare fordi vi betaler penger så tror vi at vi kan gjøre og kreve som vi vil. Ikke med Sophie.

Det beste med dette treffet er at nå trenger jeg ikke lete etter «min» eskorte lenger. Hun er nailed down, akkurat som de beste tantramassøsene mine.

Med andre ord. Life goals!
Livet er jævlig deilig.

Endret av PeerGynt
Lenke til kommentar
26 minutter siden, shawty lo skrev:

takk for rapport, keep them coming.

Vi får se da. Nå som jeg har funnet eskorten jeg skal holde meg til så spørs det hvor utforskende jeg blir. 😜
Men jeg kan absolutt dele fremtidige treff. Tenker at her er det muligheter til å bli varm i trøya med henne og kunne spørre om mer etterhvert.

Lenke til kommentar
14 minutter siden, tutti skrev:

Vi må vel ha en kåring av de beste anmeldelsene i 2024 etterhvert. Får lagre denne! 

Hehe, jo, takk!

Men da må deler også gå til Sophie, som gjorde jobben veldig lett. 😉

Lenke til kommentar
3 timer siden, SolanGundersen skrev:

Terning kast 6 for beskrivelsen av treffet også :-)

Herlig å lese!

SÃ¥ bra!

Det var gøy å delta på det også. 😂
Da blir det lett å beskrive.

Lenke til kommentar
27 minutter siden, jegern skrev:

Les og lær, veldig bra jobba @PeerGynt

Takker!

Jeg møtte ei som er mer opptatt av kvalitet enn kvantitet. Er alltid spennende å prøve å matche jentenes forventninger. Denne gangen gikk det heldigvis dritbra.

Endret av PeerGynt
Lenke til kommentar
  • 1 month later...

Alltid deilig å besøke Sophie, for å slikke henne til hun kommer, og se alle cm forsvinne ned halsen hennes, med et søtt kåt smil som svelger spruten.

Kom akkurat tilbake nå fra to timer med heftig slikking og munnknulling.

Fornøyd nå for noen timer. 😜

Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...

Ja Sophie er lett vanedannende. Mange her som beskriver hennes suging som best, ikke helt enig der. Joda hun er flink å suge, men ikke like flink som f eks Vari. Synes det er den petite perfekte kroppen hennes når hun rir og i doggy er det beste med henne😊 

Også hunden hennes da😉

• Like 2
Lenke til kommentar

Hun har 15min treff for 1700 inkl deepthroat. Opp til deg om du kun vil ha suging eller suging + sex. Jeg gikk for 30 min, da jeg synes 15 min blir stress. 30 min er egt i korteste laget det også, men med Sophie er det ikke stress.

Endret av Oslo_bukken
  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
19 timer siden, Oslo_bukken skrev:

Hun har 15min treff for 1700 inkl deepthroat. Opp til deg om du kun vil ha suging eller suging + sex. Jeg gikk for 30 min, da jeg synes 15 min blir stress. 30 min er egt i korteste laget det også, men med Sophie er det ikke stress.

De e najs!

Forstår jeg det riktig at for 1 time så betaler man da 2000 og deep throat er innkludert?

• Like 2
Lenke til kommentar
9 timer siden, Okay skrev:

De e najs!

Forstår jeg det riktig at for 1 time så betaler man da 2000 og deep throat er innkludert?

Nei.

1 time er 2000. DT er 500 ekstra. Svelging er 1000 ekstra.

Full pakke for 1 time, altså 3500. 

Lenke til kommentar
2 timer siden, Okay skrev:

Takker for svarer. Må bare få tid til å treffe henne nå. høres ut som hun er den beste i Oslo om dagen.

Hun kan måle seg med hvem som helst, absolutt. Når man er ansiktspen, ung, har en helt fantastisk kropp, og klarer å levere uten "overacting" så er det vanskelig å slå. 

Hun er veldig selvsikker, på en behagelig og betryggende måte. Hun er avslappet og prøver ikke å late som hun er keen på deg. Hun kan styre, og/eller du kan si hva du vil. Hun er likefrem på en 

Jeg har møtt henne to ganger, og har fått det møtet jeg ønsket begge gangene.

Lenke til kommentar

Og for meg noe av det viktigste. Det du ser på bildene er det du får.

Jeg synes alt for mange har retusjerte, eller gamle bilder. Men det verste er kanskje når man møter noen som man tro er oppegående, også viser det seg at de har et eller annet med seg som man ikke kan forutsi på bildene. Møkkete tenner, ekstrem botox-fyll, skitne, sløve, etc.

Sophie er hu du ser og hu du får.

Lenke til kommentar