Gå til innhold

amandaa

Featured Replies

Skrevet

Bare holde seg unna, rumenere , dama virka ung.

Lukta sterkt fra underlivet og jeg valgte avslutte i løpet av maks 10 uferdig. 

Dama er veldig veldig pen, sikkelig ung pike kropp, alt ellers var suspekt og noe man nok burde holde seg unna. Tror ikke traffiking, men når sjansen for det er der så burde man droppe det.

Jeg fikk en dårlig magefølelse når jeg møtte opp etter parkert bilen , men diverse ting gjorde at den gikk , men angrer på jeg ikke bare snudde når magefølelsen sa ifra første gang, hadde spart mye på det.

Skrevet

Hun ligner veldig på en tidligere annonse i Lillestrøm som kun tok outcall, ble kjørt rundt av rumenere. Mulig hun er samme jente eller styrt av samme folka.Takk for anmeldelse, da dropper jeg henne.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

Viktig informasjon

Vi bruker informasjonskapsler for å huske innstillingene dine og forbedre opplevelsen din på siden. Klikk på «Godta» for å samtykke. Du kan når som helst trekke tilbake samtykket eller endre innstillingene for informasjonskapsler her. Vi har plassert informasjonskapsler på enheten din for å gjøre denne nettsiden bedre. Du kan justere innstillingene, ellers antar vi at du godtar dette.

Account

Navigation

Søk

Søk

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.