Gjest Skrevet September 11, 2024 Share Skrevet September 11, 2024 1 time siden, draugen skrev: Som er blakke og som bytter seksuelle tjenester mot penger. Hm, hva kaller man folk, oftest kvinner som gjør en sånn jobb ? Prostituerte 😉 Siter Lenke til kommentar
høy Skrevet September 11, 2024 Share Skrevet September 11, 2024 2 timer siden, Joshua skrev: Jeg har nå truffet 3 forskjellige damer i Oslo-området etter kontakt via Snapchat. Snittpris på treff er 1500kr for en times tid med sug/slikk/knull uten gummi. Snittalder 38 år, passer meg utmerket. To av damene med sprutorgasmer og alle med sprut i ansikt eller mus. Alle tre vil møtes igjen. Herlige damer! Hvordan fikk du snappen til disse damene? 1 Siter Lenke til kommentar
RegularDude Skrevet September 11, 2024 Share Skrevet September 11, 2024 15 minutter siden, Savitar skrev: Prostituerte 😉 Foretaksomme 1 Siter Lenke til kommentar
Jan Moen Skrevet September 11, 2024 Share Skrevet September 11, 2024 På 20.7.2024 den 1.27, Rafael skrev: Hvordan går du frem mot at du kan kjøpe sex av dem? Hva slags hints er det som får deg til å tro at du kan tilby penger uten at de tar screenshot og legger ut på sosiale medier med navn og bildet Litt i fra de virkelige gamle dager. Det var ikke uvanlig at studenter i Oslo solgte godsakene sine den gang jeg var for ung til å gi meg ut på slike kostbare eventyr. Vi visste om de men hovedplassen var ved Norges Bank for de som ønsket seg et knull. Så kom jo alle narkomane, Øst Europeere og svarte og da kom loven. 1 Siter Lenke til kommentar
Joshua Skrevet September 12, 2024 Share Skrevet September 12, 2024 På 11.9.2024 den 16.47, høy skrev: Hvordan fikk du snappen til disse damene? De fant meg i quickadd eller jeg fant dem. Over tid skjønner Snapchat hvilken type brukere du vil ha kontakt med, så etterhvert har jeg fått en liste på ca. 20 navn som jeg har kontakt med. 3 av dem har jeg altså møtt og flere står for tur. Genial løsning! To av damene har ligger nakne i senga hjemme og gitt meg beskrivelse om adresse og vei inn i huset. Når jeg kommer inn, har de bind før øynene og er klare som bare det. Er man høflig og byr på noen bilder og litt chatting, er det nesten utrolig hva mange blir med på. Jeg har i hvert fall funnet masse spennende damer på denne måten. 1 3 Siter Lenke til kommentar
Lasse6969 Skrevet September 12, 2024 Share Skrevet September 12, 2024 5 minutter siden, Joshua skrev: De fant meg i quickadd eller jeg fant dem. Over tid skjønner Snapchat hvilken type brukere du vil ha kontakt med, så etterhvert har jeg fått en liste på ca. 20 navn som jeg har kontakt med. 3 av dem har jeg altså møtt og flere står for tur. Genial løsning! To av damene har ligger nakne i senga hjemme og gitt meg beskrivelse om adresse og vei inn i huset. Når jeg kommer inn, har de bind før øynene og er klare som bare det. Er man høflig og byr på noen bilder og litt chatting, er det nesten utrolig hva mange blir med på. Jeg har i hvert fall funnet masse spennende damer på denne måten. Hva søker du på quickadd? 1 Siter Lenke til kommentar
Tukleren Skrevet September 13, 2024 Share Skrevet September 13, 2024 11 timer siden, Joshua skrev: De fant meg i quickadd eller jeg fant dem Bare pass på at du ikke ender opp med de som kun selger bilder. Jeg har havnet der, SC anbefaler mange av disse til meg hele tiden. Jenter som vil ha møter ser jeg ikke noe til... 1 Siter Lenke til kommentar
Joshua Skrevet September 13, 2024 Share Skrevet September 13, 2024 12 timer siden, Lasse6969 skrev: Hva søker du på quickadd? Du kan ikke «søke på noe» i quickadd. Quickadd er jo noe Snapchat foreslår basert på hvem du er venn med, hvem du abonnerer på osv. Etterhvert som man legger til personer, blir quickadd ganske nøyaktig. 1 Siter Lenke til kommentar
Joshua Skrevet September 13, 2024 Share Skrevet September 13, 2024 19 minutter siden, Tukleren skrev: Bare pass på at du ikke ender opp med de som kun selger bilder. Jeg har havnet der, SC anbefaler mange av disse til meg hele tiden. Jenter som vil ha møter ser jeg ikke noe til... Da må du se nøyere etter… Nevner du i tillegg hva du er ute etter i snapnavnet ditt, kommer det etterhvert henvendelser fra villige damer. Jeg har som sagt prøvd tre så langt og har avtale med flere. Utrolig mange kåte og villige damer der ute. 3 Siter Lenke til kommentar
Pwhite Skrevet September 13, 2024 Share Skrevet September 13, 2024 1 time siden, Joshua skrev: Da må du se nøyere etter… Nevner du i tillegg hva du er ute etter i snapnavnet ditt, kommer det etterhvert henvendelser fra villige damer. Jeg har som sagt prøvd tre så langt og har avtale med flere. Utrolig mange kåte og villige damer der ute. Kan dele noen søkeord som funker? 3 Siter Lenke til kommentar
sex42 Skrevet Oktober 7, 2024 Share Skrevet Oktober 7, 2024 På 11.9.2024 den 15.35, draugen skrev: Som er blakke og som bytter seksuelle tjenester mot penger. Hm, hva kaller man folk, oftest kvinner som gjør en sånn jobb ? Løsningsorienterte er et ord i tiden og passer meg bra 😘 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg