Jonas Skrevet Juli 19, 2024 Share Skrevet Juli 19, 2024 Jeg lurte på hvor det er best å treffe norske jenter i Oslo? Er det sugar dating, re, snap eller andre plattformer som Tinder? Mitt inntrykk er at de få på re krever enten veldig mye, ellers sliter med sitt, og treffer blir så som så. Eskortejenter har de samme hele veien og ingenting skjer egentlig der, mens sugardating osv er det mye svindel, penger på forhånd osv, og man må betale for å hele tatt skal kunne svare. Også mange som er der, for å holde deg varm og fortsette abonnementet. Tar imot tips, også på pm. 2 Siter Lenke til kommentar
Jonas Skrevet Juli 19, 2024 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2024 Ingen som har noen forslag? 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juli 19, 2024 Share Skrevet Juli 19, 2024 Kommer vel an på deg. Ser du bra ut og kan dra på byen er det riktig sted. Ellers er SD ok om du har mye tid og kan legge inn en innsats, problemet er at de fleste av dere har null sosiale antenner og er barbariske kjøtthoder som tror dere kan få alt pga dere har par tusen lapper å bruke. Ellers har jeg god erfaring med tinder og happn. En av mine favoritter møtte jeg via tinder. Siter Lenke til kommentar
Oslomann77 Skrevet Juli 19, 2024 Share Skrevet Juli 19, 2024 20 minutter siden, Savitar skrev: Kommer vel an på deg. Ser du bra ut og kan dra på byen er det riktig sted. Ellers er SD ok om du har mye tid og kan legge inn en innsats, problemet er at de fleste av dere har null sosiale antenner og er barbariske kjøtthoder som tror dere kan få alt pga dere har par tusen lapper å bruke. Ellers har jeg god erfaring med tinder og happn. En av mine favoritter møtte jeg via tinder. Du møter jenter på Tinder og Happn, men snakker vi da prostituerte. Har inntrykk av at det er relativt få som selger seg der. I hvert fall norske. 2 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juli 19, 2024 Share Skrevet Juli 19, 2024 17 minutter siden, Oslomann77 skrev: Du møter jenter på Tinder og Happn, men snakker vi da prostituerte. Har inntrykk av at det er relativt få som selger seg der. I hvert fall norske. Nei, «vanlige folk». Studenter og folk som bare er nysgjerrig. Møtt mange flotte BI studenter som er blakke. Siter Lenke til kommentar
Oslomann77 Skrevet Juli 19, 2024 Share Skrevet Juli 19, 2024 2 minutter siden, Savitar skrev: Nei, «vanlige folk». Studenter og folk som bare er nysgjerrig. Møtt mange flotte BI studenter som er blakke. Og da selger de seg rett og slett? I alle dager! 2 Siter Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet Juli 19, 2024 Share Skrevet Juli 19, 2024 18 minutter siden, Oslomann77 skrev: Og da selger de seg rett og slett? I alle dager! de på RE er vel heller ikke akkurat steinrike vil jeg tro. Da hadde de vel ikke vært der... 1 Siter Lenke til kommentar
Oslomann77 Skrevet Juli 19, 2024 Share Skrevet Juli 19, 2024 23 minutter siden, SolanGundersen skrev: de på RE er vel heller ikke akkurat steinrike vil jeg tro. Da hadde de vel ikke vært der... Det har du nok rett i. Men det er vel i hovedsak jenter fra fattige land med dårlig utviklet velferdsstat. At norske studiner selger sex helt uten videre uten at de i grunn lider noen større nød, forbauser meg. Men for all del - jeg tviler ikke, ble bare forfjamset. 2 Siter Lenke til kommentar
Rafael Skrevet Juli 19, 2024 Share Skrevet Juli 19, 2024 56 minutter siden, Savitar skrev: Nei, «vanlige folk». Studenter og folk som bare er nysgjerrig. Møtt mange flotte BI studenter som er blakke. Hvordan går du frem mot at du kan kjøpe sex av dem? Hva slags hints er det som får deg til å tro at du kan tilby penger uten at de tar screenshot og legger ut på sosiale medier med navn og bildet 2 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juli 19, 2024 Share Skrevet Juli 19, 2024 (endret) 28 minutter siden, Rafael skrev: Hvordan går du frem mot at du kan kjøpe sex av dem? Hva slags hints er det som får deg til å tro at du kan tilby penger uten at de tar screenshot og legger ut på sosiale medier med navn og bildet Vanskelig å svare på. Noen har jeg bare spurt direkte, mens andre har jeg invitert til kaffe og møtt opp i en flott bil som fanger interessen og åpner opp for samtaler. Endret Juli 19, 2024 av Savitar Siter Lenke til kommentar
Joshua Skrevet Juli 20, 2024 Share Skrevet Juli 20, 2024 Prøv Snapchat. Jeg har en egen profil der med et navn som antyder ønske om utveksling av tjenester. Jeg får utrolig mye respons på dette, mye rart selvfølgelig; noen som åpenbart prøver å lure meg, men det oppdager man fort etter litt chatting. Jeg får også respons fra tilsynelatende normale, oppegående, norske og seriøse jenter i alle aldre som er villig til mye. Har en avtale i dag med ei, vil avlegge situasjonsrapport etter treffet, og har flere på «vent». Og dette er en helt gratis måte å finne jenter på i motsetning til f.eks. SD som jeg har dårlig erfaring med. 4 2 Siter Lenke til kommentar
shawty lo Skrevet Juli 20, 2024 Share Skrevet Juli 20, 2024 38 minutter siden, Joshua skrev: Prøv Snapchat. Jeg har en egen profil der med et navn som antyder ønske om utveksling av tjenester. Jeg får utrolig mye respons på dette, mye rart selvfølgelig; noen som åpenbart prøver å lure meg, men det oppdager man fort etter litt chatting. Jeg får også respons fra tilsynelatende normale, oppegående, norske og seriøse jenter i alle aldre som er villig til mye. Har en avtale i dag med ei, vil avlegge situasjonsrapport etter treffet, og har flere på «vent». Og dette er en helt gratis måte å finne jenter på i motsetning til f.eks. SD som jeg har dårlig erfaring med. eneste lille erfaring jeg har med snapchat er at jeg lagde profil for å teste rundt men den jævla appen viste meg mine kontakter sin snapchat, noe jeg synes er grov. 3 Siter Lenke til kommentar
Rafael Skrevet Juli 20, 2024 Share Skrevet Juli 20, 2024 11 minutter siden, shawty lo skrev: eneste lille erfaring jeg har med snapchat er at jeg lagde profil for å teste rundt men den jævla appen viste meg mine kontakter sin snapchat, noe jeg synes er grov. Litt klein at venna dine ser «shawtt lo» har lagd ny snap profil med navnet «iPayForPussy»😂 neida det går ann å slå det av, så ingen av dine kontakter ser deg. 3 Siter Lenke til kommentar
Joshua Skrevet Juli 20, 2024 Share Skrevet Juli 20, 2024 1 time siden, shawty lo skrev: eneste lille erfaring jeg har med snapchat er at jeg lagde profil for å teste rundt men den jævla appen viste meg mine kontakter sin snapchat, noe jeg synes er grov. Det går an å være litt smart 😊 Egen anonym e-post for å opprette SC-bruker, ikke legg inn tlf.nr i SC og blokker alle kontakter. 3 Siter Lenke til kommentar
shawty lo Skrevet Juli 20, 2024 Share Skrevet Juli 20, 2024 11 minutter siden, Joshua skrev: Det går an å være litt smart 😊 Egen anonym e-post for å opprette SC-bruker, ikke legg inn tlf.nr i SC og blokker alle kontakter. altså, planen var ikke å lage horebukk/sugardaddy konto men å bare se hva dette snapchat alle snakker om er. var der i 10 min. 2 Siter Lenke til kommentar
Joshua Skrevet Juli 20, 2024 Share Skrevet Juli 20, 2024 14 timer siden, Joshua skrev: Prøv Snapchat. Jeg har en egen profil der med et navn som antyder ønske om utveksling av tjenester. Jeg får utrolig mye respons på dette, mye rart selvfølgelig; noen som åpenbart prøver å lure meg, men det oppdager man fort etter litt chatting. Jeg får også respons fra tilsynelatende normale, oppegående, norske og seriøse jenter i alle aldre som er villig til mye. Har en avtale i dag med ei, vil avlegge situasjonsrapport etter treffet, og har flere på «vent». Og dette er en helt gratis måte å finne jenter på i motsetning til f.eks. SD som jeg har dårlig erfaring med. Da har jeg vært på besøk hos en søt liten frøken etter kontakt på Snapchat. Trenger ikke gå i detalj om hva vi gjorde, men både owo og musesprut var med og jammen sprutet ikke hun også. Særdeles fornøyd 😊 2 3 Siter Lenke til kommentar
Jonas Skrevet Juli 20, 2024 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2024 21 timer siden, Savitar skrev: Vanskelig å svare på. Noen har jeg bare spurt direkte, mens andre har jeg invitert til kaffe og møtt opp i en flott bil som fanger interessen og åpner opp for samtaler. Spurt direkte, som, kunne du tenke deg å ligge mot penger? 2 Siter Lenke til kommentar
Jonas Skrevet Juli 20, 2024 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2024 15 timer siden, Joshua skrev: Prøv Snapchat. Jeg har en egen profil der med et navn som antyder ønske om utveksling av tjenester. Jeg får utrolig mye respons på dette, mye rart selvfølgelig; noen som åpenbart prøver å lure meg, men det oppdager man fort etter litt chatting. Jeg får også respons fra tilsynelatende normale, oppegående, norske og seriøse jenter i alle aldre som er villig til mye. Har en avtale i dag med ei, vil avlegge situasjonsrapport etter treffet, og har flere på «vent». Og dette er en helt gratis måte å finne jenter på i motsetning til f.eks. SD som jeg har dårlig erfaring med. Tar de kontakt med deg, eller søker du direkte på gitte søkeord, eller legger til random? 3 Siter Lenke til kommentar
dreadnaugth Skrevet Juli 20, 2024 Share Skrevet Juli 20, 2024 Jeg har god erfaring med snapchat, men det er mye jobb. Nå bruker jeg quick add, men det tar en god stund å bygge opp en god "quick add search bubble". Jeg startet med å finne jenter på tiktok, søke etter by og legge til de som ser ut som noen jeg vil pule. Mange har snap navnet rett i profilen på tiktok, mange andre har det ikke men bruker samme navn på snap som på tiktok. Det er en del som prøver å lure deg der, og for guds skyld ikke legg til mobilnummeret ditt. Vær også veldig obs på alder, har hatt noen under 16 jeg har snakket med som har utgitt seg for å være over 18 eller over 16. Vær ekstra forsiktig om en jente ser ung ut. Pleier å gi mellom 1000-1500 per møte, har nå 4 sugarbabes derfra jeg rullerer på. Det har tatt meg lang tid men de er min type jenter. Søte, unge (over 16), hvite, petite og jeg puler to av dem regelmessig uten kondom. Disse to har kjærester og (sier) de bare puler meg og kjæresten. Hvis de ser unge ut spør jeg faktisk om ID før vi møtes 6 2 Siter Lenke til kommentar
shawty lo Skrevet Juli 21, 2024 Share Skrevet Juli 21, 2024 2 timer siden, dreadnaugth skrev: Jeg har god erfaring med snapchat, men det er mye jobb. Nå bruker jeg quick add, men det tar en god stund å bygge opp en god "quick add search bubble". Jeg startet med å finne jenter på tiktok, søke etter by og legge til de som ser ut som noen jeg vil pule. Mange har snap navnet rett i profilen på tiktok, mange andre har det ikke men bruker samme navn på snap som på tiktok. Det er en del som prøver å lure deg der, og for guds skyld ikke legg til mobilnummeret ditt. Vær også veldig obs på alder, har hatt noen under 16 jeg har snakket med som har utgitt seg for å være over 18 eller over 16. Vær ekstra forsiktig om en jente ser ung ut. Pleier å gi mellom 1000-1500 per møte, har nå 4 sugarbabes derfra jeg rullerer på. Det har tatt meg lang tid men de er min type jenter. Søte, unge (over 16), hvite, petite og jeg puler to av dem regelmessig uten kondom. Disse to har kjærester og (sier) de bare puler meg og kjæresten. Hvis de ser unge ut spør jeg faktisk om ID før vi møtes takk for at du deler dette, hadde tragisk opplevelse med ukrainsk hore i går og dette ser ut som "light at the end of tunnel". jeg er villig til å jobbe mer for dette. jeg skal kommentere tilbake til dette innlegget når jeg har hatt erfaringer . 2 Siter Lenke til kommentar
Joshua Skrevet Juli 29, 2024 Share Skrevet Juli 29, 2024 På 20.7.2024 den 23.40, Jonas skrev: Tar de kontakt med deg, eller søker du direkte på gitte søkeord, eller legger til random? Begge deler. Noen har skjønt snapnavnet mitt og tilbyr treff mot litt penger. Andre tar jeg kontakt med, men der er det langt mellom godbitene. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juli 29, 2024 Share Skrevet Juli 29, 2024 (endret) Hmm hva gjør man om de ber om kjøp av bilder og VIP o.l før de vil diskutere treff. I teorien kan man jo bruke noen hundrelapper på det om det leder til andre ting, men finnes det anonyme betalingsmåte? Vil ikke bruke vipps med tlf nr. og fullt navn... Endret Juli 29, 2024 av blotkak Siter Lenke til kommentar
Rafael Skrevet Juli 31, 2024 Share Skrevet Juli 31, 2024 På 20.7.2024 den 7.43, Joshua skrev: Prøv Snapchat. Jeg har en egen profil der med et navn som antyder ønske om utveksling av tjenester. Jeg får utrolig mye respons på dette, mye rart selvfølgelig; noen som åpenbart prøver å lure meg, men det oppdager man fort etter litt chatting. Jeg får også respons fra tilsynelatende normale, oppegående, norske og seriøse jenter i alle aldre som er villig til mye. Har en avtale i dag med ei, vil avlegge situasjonsrapport etter treffet, og har flere på «vent». Og dette er en helt gratis måte å finne jenter på i motsetning til f.eks. SD som jeg har dårlig erfaring med. På 21.7.2024 den 0.30, dreadnaugth skrev: Jeg har god erfaring med snapchat, men det er mye jobb. Nå bruker jeg quick add, men det tar en god stund å bygge opp en god "quick add search bubble". Jeg startet med å finne jenter på tiktok, søke etter by og legge til de som ser ut som noen jeg vil pule. Mange har snap navnet rett i profilen på tiktok, mange andre har det ikke men bruker samme navn på snap som på tiktok. Det er en del som prøver å lure deg der, og for guds skyld ikke legg til mobilnummeret ditt. Vær også veldig obs på alder, har hatt noen under 16 jeg har snakket med som har utgitt seg for å være over 18 eller over 16. Vær ekstra forsiktig om en jente ser ung ut. Pleier å gi mellom 1000-1500 per møte, har nå 4 sugarbabes derfra jeg rullerer på. Det har tatt meg lang tid men de er min type jenter. Søte, unge (over 16), hvite, petite og jeg puler to av dem regelmessig uten kondom. Disse to har kjærester og (sier) de bare puler meg og kjæresten. Hvis de ser unge ut spør jeg faktisk om ID før vi møtes Nå har jeg lagd en ny snap med veldig tydelig navn. Hvordan finner jeg disse jentene? Prøvd tiktok men der er det bare usa jenter, er det noe spes dere søker på tiktok så det kommer opp mange norske kontoer? pleier dere å sende bildet av dere selv ved kontakt eller om de spør etterhvert? Hvordan presentere dere? Navn alder by etc eller går dere direkte på sak og spør etter treff mot betaling? Mye jeg lurer på ehehe iverstefall om dere vil dele en snapkonto på pm som dere har hatt treff med?🙂↔️ 1 Siter Lenke til kommentar
Joshua Skrevet September 11, 2024 Share Skrevet September 11, 2024 På 29.7.2024 den 12.15, Joshua skrev: Begge deler. Noen har skjønt snapnavnet mitt og tilbyr treff mot litt penger. Andre tar jeg kontakt med, men der er det langt mellom godbitene. Jeg har nå truffet 3 forskjellige damer i Oslo-området etter kontakt via Snapchat. Snittpris på treff er 1500kr for en times tid med sug/slikk/knull uten gummi. Snittalder 38 år, passer meg utmerket. To av damene med sprutorgasmer og alle med sprut i ansikt eller mus. Alle tre vil møtes igjen. Herlige damer! 1 Siter Lenke til kommentar
draugen Skrevet September 11, 2024 Share Skrevet September 11, 2024 På 20.7.2024 den 0.29, Savitar skrev: Nei, «vanlige folk». Studenter og folk som bare er nysgjerrig. Møtt mange flotte BI studenter som er blakke. Som er blakke og som bytter seksuelle tjenester mot penger. Hm, hva kaller man folk, oftest kvinner som gjør en sånn jobb ? Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg