Gå til innhold

Natalia S

Zippi

Anbefalte innlegg

Natalia er en usedvanlig imøtekommende og serviceinnstilt tsjekkisk dame, bildene ble tatt i dag og er ikke redigert. Det nevnes ikke nærmere hva som skjedde under møtet, men jeg er svært tilfreds med Natalia sin innsats. Puppene hennes er kanskje ikke de peneste, men bakparten er 10/10 og musa er rett og slett et kunstverk. Natalia befinner seg i Bygdøy allé, ikke langt fra Solli plass. Jeg har nettopp besøkt både Dominica og Julia model som gir en enestående god service, og jeg er minst like godt fornøyd med Natalia sin service.
Minner meg litt om Jessyka Swan som var i området for noen år siden. 

image.thumb.png.59d39b91973499ba5936732b28af1e78.pngimage.thumb.png.b4639d5296c1e68cd93538b0a7f81e33.pngimage.png.f5a136e336cc530e8bdcd0556216e8e2.pngimage.png.2f7b5e977eb362982b31e3c63e9e1dbc.png

• Like 1
  • Thanks 4
Lenke til kommentar
9 minutter siden, Zippi skrev:

Veldig samarbeidsvillig 

... også slikking? Det e rjo ofte en sånn no no no ...

Og sugejobben? Vet du ikke ville skrive så mye, men klarer hun f.eks. DT? Det gjør jo at viljen til å betale øker betraktelig, sammen med at hun faktisk liker å få det i munnen, eller facial. En ting er tjenestene, en annen ting er hvordan det utføres, tross alt.

Lenke til kommentar
2 timer siden, PeerGynt skrev:

... også slikking? Det e rjo ofte en sånn no no no ...

Og sugejobben? Vet du ikke ville skrive så mye, men klarer hun f.eks. DT? Det gjør jo at viljen til å betale øker betraktelig, sammen med at hun faktisk liker å få det i munnen, eller facial. En ting er tjenestene, en annen ting er hvordan det utføres, tross alt.

Mye slikking og fingring i flere posisjoner, absolutt ingen sutring å registrere. Bj1 var av en sånn karakter, at det hvite flagget viftet i vinden ganske så raskt, her var det ingen vits å prøve å spille helt, det sørget denne frøkna for. Dog spurte hun høflig underveis om hun skulle slutte med fløytespillinga og heller fortsette med andre aktiviteter, jeg avslo tilbudet gråtende og ba henne sette inn nådestøtet. DT var nok et stykke unna tenker jeg, kanskje hun innehar kompetanse som ikke ble synliggjort?
Sugejobben ble uansett mesterlig utført.

• Like 3
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
42 minutter siden, Zippi skrev:

Mye slikking og fingring i flere posisjoner, absolutt ingen sutring å registrere. Bj1 var av en sånn karakter, at det hvite flagget viftet i vinden ganske så raskt, her var det ingen vits å prøve å spille helt, det sørget denne frøkna for. Dog spurte hun høflig underveis om hun skulle slutte med fløytespillinga og heller fortsette med andre aktiviteter, jeg avslo tilbudet gråtende og ba henne sette inn nådestøtet. DT var nok et stykke unna tenker jeg, kanskje hun innehar kompetanse som ikke ble synliggjort?
Sugejobben ble uansett mesterlig utført.

Takk!

... fristende. 😎

Lenke til kommentar

Ganske hyggelig og søt dame.

Jeg synes ånden hennes var litt turn off, sånn satt seg lukt spor der hun kysset på kroppen på en ikke positiv måte, kanskje hun røyker ?

Denne dama med silikon bryster 🔥

Hun har en herlig personlighet og utstråling, men for en puppe mann blir det med ene besøket.

• Like 1
  • Thanks 2
Lenke til kommentar

Beklager å si det, men en ny bruker som lovpriser en her ganske ukjent dame? Før noen av ringrevene her kommer på banen med samme oppfatning (fordi de faktisk har besøkt damen, og ikke tatt en @Savitar!) setter jeg dette på "scam" kontoen inntil videre.

Lenke til kommentar
6 minutter siden, Karsten skrev:

Beklager å si det, men en ny bruker som lovpriser en her ganske ukjent dame? Før noen av ringrevene her kommer på banen med samme oppfatning (fordi de faktisk har besøkt damen, og ikke tatt en @Savitar!) setter jeg dette på "scam" kontoen inntil videre.

Deg om det. Setter pris på anmeldelsen jeg. Håper flere kan komme med anmeldelser. Tror ringerevene ofte har litt andre ønske en oss som bare er innom av og til

Endret av Okay
  • Like 2
Lenke til kommentar
1 time siden, Karsten skrev:

Du er vel en spesiell type idiot, ikke bare jeg som mener det. Om du ikke stoler på anmeldelsene til andre får du manne deg opp og møte dem selv. Ingen her skylder deg noe bevis. Alle, inkludert meg kan legge igjen troverdige bevis. Men når man møter flere damer i måneden tar man forhåndsregler og gir ikke ut alle detaljene. Du er vel sikkert en av de idiotene som skal chatte med damer i flere timer og kaste bort tiden deres. Du er nå blokkert, slipper å lese mer av sytingen din og null bidrag. Du fisker etter info på pm og spør om alt mulig fra flere, men du besøker aldri dem. Merkelig raring, gå å runk i sofaen din.

Endret av Savitar
Lenke til kommentar
1 time siden, Karsten skrev:

👍Å være litt kritisk er ikke bare sunt, det er også en nødvendig ferdighet for å kunne navigere i en stadig mer kompleks verden. Ved å være åpen for ulike synspunkter, samtidig som man bevarer en sunn skepsis og vurderer informasjon nøye, kan man ta bedre informerte beslutninger og bidra til personlig og samfunnsmessig utvikling.😎

• Like 2
Lenke til kommentar
3 timer siden, Okay skrev:

Deg om det. Setter pris på anmeldelsen jeg. Håper flere kan komme med anmeldelser. Tror ringerevene ofte har litt andre ønske en oss som bare er innom av og til

Det er ikke bare snakk om smak og behag, men at damen faktisk ser ut som på bildene og oppfører seg som hun beskriver... Det er der jeg er kritisk til denne anmeldelsen. Så får tiden vise... 😉

Lenke til kommentar
8 timer siden, Karsten skrev:

Hva bidrar du med egentlig her inne ? Virker som bare piss alt jeg leser fra deg.

Har selv lagt inn minst 100 pluss omtaler inne på dette forumet med div brukernavn. De som vet de vet.

• Like 2
Lenke til kommentar
31 minutter siden, PeerGynt skrev:

... grunnen til at jeg er litt skeptisk er fordi det er litt Iriss-vibber (egen tråd) over annonsen.

Men har ikke lukket døra helt ... 😏

Ikke i det hele tatt.

Dama her er tsjekkisk tvers gjennom og er nok mer i samme bås som Mellisa.

• Like 2
Lenke til kommentar
54 minutter siden, Bikkuriv3 skrev:

Ikke i det hele tatt.

Dama her er tsjekkisk tvers gjennom og er nok mer i samme bås som Mellisa.

Notert!

Som nevnt tidligere. Det er noe fristende der, så man får se.

Nå skal uansett penga spares til en helsikkes tantra-måned.

Lenke til kommentar

Hvis man driter i puppene og tør be dama ta litt munnskyll så ville jeg lett gitt henne 8/10 kun på personlighet og service attitude alene.

Håper virkelig hun får mange hyggelig kunder som vet å oppføre seg.

• Like 3
Lenke til kommentar

En personlighet og samarbeidsvilje som man må lete lenge etter. Slank og smidig kropp, noe slappe pupper men resten veide opp for det. Fra Tsjekkia, har bodd litt i Sverige. 

• Like 3
Lenke til kommentar
10 timer siden, Jodkek skrev:

En personlighet og samarbeidsvilje som man må lete lenge etter. Slank og smidig kropp, noe slappe pupper men resten veide opp for det. Fra Tsjekkia, har bodd litt i Sverige. 

@Jodkek og @Bikkuriv3 : Hvordan var leppene hennes å kysse og sånn generelt. De ser ganske sprengte ut med fillers.

Lenke til kommentar
13 timer siden, PeerGynt skrev:

@Jodkek og @Bikkuriv3 : Hvordan var leppene hennes å kysse og sånn generelt. De ser ganske sprengte ut med fillers.

Uvisst da kyssing ikke er noe jeg har behov for å gjøre med alle jeg møter, mulig de er godt fylte ja. For min del er kyssing mer noe man gjør om man får et spesielt godt forhold til noen

• Like 2
Lenke til kommentar

Rapport etter treff med Natalia S.

Hun var enkel og søt og tekste med, og sendte gode vibes helt fra starten av.
Etter litt om og men ble vi enige om en veldig tidlig treff, kl. 8.45, for det passet meg best.
Jeg avtalte 2 timer med ekstraene dusje sammen og CIM og COF. En ting er ekstra for hvor spurten lander, skjønner det, men liker det ikke (🫠), men ekstra for å dusje sammen ... hmm. Men jeg lot det gå da jeg på bildene av henne synes hun så veldig pen ut. 

Jeg ankom 8.40 og spurte om hvordan jeg skulle komme meg inn. Da sendte hun melding og lurte på om det var politi utenfor fordi hun hørte roping fra gangen og nabodøra. Jeg så ingenting utenfor, men ble jo litt stresset av det her. Jeg spurte om hun kunne komme ned, men det turte hun ikke. Dette tok ca. 15 minutter, og viste seg altså å være vaskedama som ropte på naboleiligheten. Hva tenker jeg om dette? Jeg forstår nervøsiteten og jeg ble også litt stresset, men hun turte absolutt ikke å titte ut døra, noe jeg synes var rart. Jeg vurderte å trekke meg der jeg stod utenfor, men tenkte vel hele tiden at dette kom til å ordne seg.

Hun kom ned til inngangen og da jeg så henne ble jeg kanskje litt skuffet. 
Hun er absolutt pen, men hun er bitteliten og for meg blir hun alt for liten, nett og søt. Med andre ord, litt for ungpike, og det synes jeg er litt turn off rett og slett. Det bøe bare forsterket med at hun var veldig tander og forsiktig i væremåten, og selv om hun løsnet opp og likte veldig godt at jeg slikket henne til hun kom, så holdt hun f.eks. aldri lenge øyekontakt. Jeg synes ikke hun var så vakker og sexy som på bildene. For meg var det litt å møte en tenåring, og det ønsker jeg ikke.

Men! Hun sugde godt, og var god med spytt. Jeg ble hard, og kom over ansiktet hennes. Det var nok ikke en høydare, for hun var veldig redd for håret, og gjorde den der usexy knipe øynene og sånn åpen munn-gaping uten noe forventning. Etter å ha kommer gadd jeg ikke å ha sex med henne, mest fordi jeg synes hun var alt for liten og tander.

Interessant nok endte vi opp med å ligge prate, og da kom 29-åringen i henne mer frem. Hun har et bunnsolid hode på skuldrene, og da vi snakket om lure måter å investere pengene våre på, og at vi begge er Steinbukker, så kom det veldig mye mer øyekontakt og energi. Da var hun plutselig litt mer voksen, og interessant. Hun har gjort noen gode økonomiske valg, og vi lo godt av alle som låner seg til langt oppetter nakken. 

Og så var tiden ute.

Så terningkastet her er 3 av 6.

Jeg hadde forventet noen annet, fikk en god BJ og kom, og en interessant prat. Men dette holder nok ikke til flere treff for meg.
Det betyr ikke at hun ikke er verdt å treffe hvis man liker henne. Hun gir nemlig av seg selv og er absolutt til stede. Fysisk og teknisk vil nok mange nyte denne pakka. Og det fortjener hun, for hun var tross alt en smarting.

Endret av PeerGynt
Lenke til kommentar