GÃ¥ til innhold

Gravide eskorter i Oslo

Gravidelsker

Anbefalte innlegg

Hei, fant nettop dette spennende forumet 😇.

Har pult noen hyggelige horer i min tid, men jeg har en slik en gravid fetish - og ikke fått prøvd meg på noen gravide enda.

noen som vet om noen gravide eskorter i Oslo? Jo lenger ut i graviditeten jo bedre, ekstra bonus om hun har brystmelk ;)

• Like 2
Lenke til kommentar

Hei, spennende fetisj.

Det er ikke ofte, om noen gang, at jeg har sett gravide annonsere.  Fikk likevel erfaring med det for noen år siden med en fast eskorte som inngikk samboerskap med en fyr.  Fikk fortsette å treffe henne, helt til hun var i 8. måned!  Nå har hun sluttet som eskorte og tatt en vanlig jobb.

Selv om det ikke annonseres, så er det mulig oxo i Norge. Kanskje noen andre forumbrukere har gode tips?

Alltid deilig sex med gravide.  De har en naturlig fuktighet, større pupper, og ofte en extrem sexlyst!

Lenke til kommentar

Irriterende vanskelig å finne ja, men gud så hot.

Har prøvd meg på snapchat også, ikke hatt noe hell med gravide der. Klart å oppdrive noen søte unge tynne sugarbabes som det er fantastisk deilig å sprute i men jeg savner den gravidmagen.

Fikk et par på snap som sa jeg kunne gjøre dem gravide og nyte kroppen under svangerskapet, men foretrekker at noen andre har gjort henne gravid først 😇

• Like 2
Lenke til kommentar