Gå til innhold

Forhåndskontakt med sexarbeideren

Gjest

Avtale om sextreff  

17 stemmer

1. 1. Hvor lang tid bruker du på å bestemme deg fra første kontakten til bookingen er gjort?

• Mindre enn 10 min
      4
    • Fra 10-30 min
      2
    • Fra 30-60 min
      1
    • En halv dag
      4
    • En dag
      1
    • Flere dager
      5
  2. 2. Hvor ofte er du i kontakt eskorter som svarer og du vurderer positivt, og så bli det ikke booking likevel?

• Aldri
      4
    • Noen få ganger
      7
    • Ganske vanlig
      5
    • Veldig ofte
      1
  3. 3. Hvorfor tror du at noen bruker lang tid på en avgjørelse?

• Viktig at det blir et bra treff
      12
    • Egen sikkerhet. Kontroll
      7
    • For mange å velge blant
      2
    • Mostridende tilbakemeldinger fra andre
      5
    • Manglende tilbakemeldinger
      2
    • Annet
      2

Anbefalte innlegg

Det er imponerende hvor mye tid og energi enkelte horekunder legger ned i forberedelsen til et møte med en for dem ny eskorte.

Det er ikke alltid at jeg sjekker her på noresk engang om det står noe om henne hvis jeg jar lyst.  Men så har jeg alltid en plan B om jeg velger å snu i døra.

Sender vanligvis en kort forespørsel om pris.  Høres den grei ut booker jeg tid uten å spørre om noe annet.  Når jeg deretter får adressen er jeg fornøyd.  Det tror jeg de fleste eskortene oxo er 😁

Endret av Tototre

Best først kontakt med eskorter.

Hei,jeg er norsk,47,er du ledig for treff kl 15:00?.Kl 14:30 jeg sebd sms for fa adressen.

Sa enkel.Det er typen av kunde vi ta seriøs 👍🏻

Trenger ikke mer.Bare bli kort og direkt.Og trenger ikke spor om pris for “bekreft” hva som står i annonsen.

Vi eskorte har ikke tid og litt og null interesser i sex chat.Nå noen begynt med det,jeg kitt ut og gi pris av tlf sex,90 % av tid det er runkerer som gjør det.Trenger ikke skrev alke dine fantasier på sms,flere vil sier ja fordi vi vett av hvem skriv mye er ferdig etter 20 min ..😂

• Like 1
  • Thanks 2

Jeg er ganske spesifikk om hva jeg ønsker, og mange tilbyr det uten at det annonseres, eller det annonseres uten at de oppgir om det er extra med pristillegg.  Derfor sender jeg først en ønskeliste og ber om bekreftet pris.  Oppgir aldri egen alder ved henvendelsen.  Dette funker greit både i inn- og utland.

PS

@ZezeeRealBack jeg er aldri ferdig etter 20 min 😂

Endret av Tototre
20 min