Gå til innhold

Starten på din karriere som bukk

Gjest

Starten på din karriere som bukk  

32 stemmer

1. 1. Hvor lenge siden startet karrieren som bukk?

• 3 mnd
      0
    • 3 - 6 mnd
      1
    • 6 - 9 mnd
      2
    • 9 - 12 mnd
      1
    • 12 - 18 mnd
      1
    • 18 - 24 mnd
      1
    • 24 - 48 mnd
      2
    • 48 - 60 mnd
      3
    • > 60 mnd
      21
  2. 2. Hvor startet karrieren?

• Norge
      18
    • Sverige
      0
    • Danmark
      4
    • Norden forøvrig
      0
    • Tyskland
      2
    • Vest Europa
      7
    • Øst Europa
      0
    • Asia
      1
  3. 3. Hvor var din første hore fra?

• Norge
      8
    • Sverige
      0
    • Danmark
      1
    • Polen
      1
    • Ungarn
      0
    • Øst Europa forøvrig
      10
    • Vest Europa forøvrig
      5
    • Asia
      7

Anbefalte innlegg

Her i kollegiet har vi forskjellig historikk med hensyn til når vi startet vår karriere som bukk. Av og til tror vi nok at vi vet mer om de andre her enn vi faktisk gjør. Derfor er jo undersøkelser også blitt veldig populært ift å få ut info om de andre. Nå er jeg ikke så intr i demografi som historikken til den enkelte her.

Endret av Karsten

Liker jo å dele godene med dere andre forumbrukere.  Takk forresten til deg @Karsten som lager interessante spørreundersøkelser.  Resultatene av slike kan faktisk bli nye, nyttige og interessante tråder!

Her er historien om min første hore (med foto)

https://www.noresk.com/forum/emne/54-min-første-hore/?do=findComment&comment=46536

2 timer siden, Tototre skrev:

Liker jo å dele godene med dere andre forumbrukere.  Takk forresten til deg @Karsten som lager interessante spørreundersøkelser.  Resultatene av slike kan faktisk bli nye, nyttige og interessante tråder!

Her er historien om min første hore (med foto)

https://www.noresk.com/forum/emne/54-min-første-hore/?do=findComment&comment=46536

Interessant. Og tråden var jo over 10 år gammel. Fantastisk! 

Min første var for ca 2,5 år siden. Min X-fru hadde akkurat sagt takk for seg og jeg fant utat "ja vel, da skal jeg faen meg nyte livet". Sikkert ikke den reaksjonen mange hadde gitt, men det var meg. Dro på jakt til utlandet og fant en nydelig italiensk skjønnhet på Amager. Hadde på eroguide.dk funnet ut at hun var italiensk og så smashing ut. Uten sex på en lang stund så stilte jeg med en flaske Prosecco og de tilmålte midlene for 1 time. Litt nervøs ringte jeg på døren og inne stod et fyrverkeri av en dame: Morsom, sexy, vakker, og i sexy undertøy. Hun var tydeligvis imponert over proseccoen. De fleste horebukker i både Oslo og Køben er gjerrige og tenker at en pris er en pris. Ikke jeg. En prosecco koster et par hunder kroner og damer liker oppmerksomhet.

Uansett - opp med flasken, et lite glass, dusj, ned på sengen og etter litt owo gjennomførte hun en herlig ridetur. Jeg had vel aldri kommet så kjapt verken før eller senere. Spenningen ga en ekstra fart på orgasmen.

Har ikke møtt henne senere. Dessverre. Hun jobber visst i Stockholm og der skal en passe seg...

Dessverre er utvalget som forteller noe om damens opprinnelse for snevert til at min stemme får lov til å bli med......

Uansett så var mitt første sprell resultatet av en fuktig kveld på byen sammen med en overkåt kompis. Etter stengetid var det liksom ikke annet å finne på enn å vingle røykende bortover gata for å komme seg hjemover til hver vårt. Vi skulle til å begynne med i samme retning, og et par veikryss bortover gata dukka selvfølgelig gatehorene fra Afrika opp og tilbød sine tjenester. Kan ikke si at jeg var spesielt interessert sånn umiddelbart, men kompis kåt måtte jo sjekke ut innhold og muligheter. Vi endte selvfølgelig opp med hver vår mørke "skjønnhet" til en vannvittig pris (som jeg velger å holde for meg selv 😏).

Lite visste jeg da at dette lille stuntet, som ikke kunne falt meg inn å gjennomføre på egen hånd, var starten på en tilværelse med utallige møter av både fantastisk og elendig kvalitet. Men snakker om å bli ledet ut i fristelse....🤪

• Like 6
  • Thanks 1
27 minutter siden, Ox1 skrev:

Dessverre er utvalget som forteller noe om damens opprinnelse for snevert til at min stemme får lov til å bli med......

Uansett så var mitt første sprell resultatet av en fuktig kveld på byen sammen med en overkåt kompis. Etter stengetid var det liksom ikke annet å finne på enn å vingle røykende bortover gata for å komme seg hjemover til hver vårt. Vi skulle til å begynne med i samme retning, og et par veikryss bortover gata dukka selvfølgelig gatehorene fra Afrika opp og tilbød sine tjenester. Kan ikke si at jeg var spesielt interessert sånn umiddelbart, men kompis kåt måtte jo sjekke ut innhold og muligheter. Vi endte selvfølgelig opp med hver vår mørke "skjønnhet" til en vannvittig pris (som jeg velger å holde for meg selv 😏).

Lite visste jeg da at dette lille stuntet, som ikke kunne falt meg inn å gjennomføre på egen hånd, var starten på en tilværelse med utallige møter av både fantastisk og elendig kvalitet. Men snakker om å bli ledet ut i fristelse....🤪

Beklager... Må tenke mer om valg i målinger.

Hmm, interessant tråd. Vil tro det er litt ulike utgangspunkt som kan sette i gang en vandring på dette skråplanet.

For min del var første gangen, en litt klisjeeaktig og stakkarslig affære midt på 90-tallet i Amsterdam. Vindusdame som ble valgt ut etter sikkert to timers nervøs vandring med en real hard-on i RLD. Inn, fikk beskjed om å vaske pikken, oss fant frem de obligatoriske 50 Gylden, og så var det i gang med en klassisk suck 'n fuck. Det holdt på å bare bli en suck da den oppbygd spenningen bidro til en svært laber utholdenhet. Jeg forsøkte å skyve henne varsomt unna for å unngå å komme. Hun ble lynforbanna og holdt på å gi meg en rett venstre. Jeg måtte stå skolerett men fikk tilslutt lov til å knulle henne i misjonær. Det ble med 30 sekunders klein jukking, før ladningen gikk av. Så var det å få på seg fillene og snike seg ut på gata som ei våt katte. Litt merkelig at det ikke ble med den ene ydmykende gangen - men det ble det altså ikke😉

• Like 3
  • Haha 5

Mange år siden, veldig mange år siden. Den første var ei på gata i Oslo som var Norsk. Det var på den tiden hvor 90% var Norske på gata i Oslo, og uten heroinknekk i holdningen.

Langbent, flott dame med langt krøllete rødt hår. Var en utmerket bj i bilen

• Like 2
  • Thanks 1

Jeg hadde aldri gjort noe sånt før. Ante lite. Booket time for massasje i Sannergata og ble møtt av en slank dame med synlige nipples i minikjolen, med en magnetisk aura. En time senere hadde jeg opplevd forførerisk teasing, avkledd B2B og pussyglide for første gang i mitt liv. Uken etter hva jeg tilbake, da med hodet mellom lårene hennes innen halvtimen var gått.