Gå til innhold

Tips til high class eskorte

Sindres

Anbefalte innlegg

1 time siden, Savitar skrev:

Ekte men mekanisk treff. Hun jobber også i Dubai. Kroppen er operert og bildene er kraftig polerte. Typisk bbl og fettsuging mage som bærer preg av ujevn fettsuging

Så du la 5 på bordet og møtte henne?

Lenke til kommentar
1 minutt siden, Karsten skrev:

Jepp - dårlig formulert - rettet nå.

Du kan få det du vil uten kondom og creampie for NOK 600.- 18-60år ( 2000 B)  Dette er going rate.

Skal du ha elite damer eller iBar Queens er dette NOK 900, uten kondom og creampie.

Det som kan komme i tillegg er drikke, barfine, leie av rom, eventuelt ett tillegg på hotellet du bor på.

Lenke til kommentar
19 minutter siden, Karsten skrev:

Off topic: Hva snakker vi om av pris i  Thiland?

Har hørt historier om at man kan ta med bardamer på hotellrommet for 500-700 norske kroner natta.

• Like 3
Lenke til kommentar
5 minutter siden, Munster1 skrev:

Har hørt historier om at man kan ta med bardamer på hotellrommet for 500-700 norske kroner natta.

Ja det stemmer! Om det er en bar damer må du legge på "barfine" som er fra NOK 300 - 1000 på toppen. 

"Barfine" er billigst etter midnatt 

Du må også legge på 1 eller 2 ladydrinks + NOK 150/200

Velger du en freelancer så slipper du barefine / ladydrinks.

Sjekke ut : https://www.thaifriendly.com/browse.php?

Lenke til kommentar
43 minutter siden, Aksel Hennie skrev:

Det er bra vi er alle forskjellige. På privaten liker jeg å kjemme bort kvinnene i livet mitt med LV, biz til LA, Dubai, sexy middager etc.

Jeg syntes derimot eskorte sider som blottlegger rikdom er en turn off. De ser bare ut som en high maintenance drama queen der hun blir kjør rundt i en RR med veske til 125K, eller pool side på Santorinis dyreste beach club, eller dikker bobler på 1 klasse Emirates, eller på Hermes butikken med pose i hånda.

Ennå verre er det nå de photo shopper seg selv inn på steder de ikke har vært… wannabees.

Det er en del av disse reisende sexarbeiderne som jobber i utlandet som blir overrasket over hvor nøkterne og prisbevisste norske horekunder er.  

Lenke til kommentar
1 minutt siden, Tototre skrev:

Det er en del av disse reisende sexarbeiderne som jobber i utlandet som blir overrasket over hvor nøkterne og prisbevisste norske horekunder er.  

Ja det er mitt inntrykk også! 

Lenke til kommentar
6 timer siden, Longhairlover85 skrev:

Oi, det var overraskende… Regner med du har truffet så klart. Jeg har fulgt henne på insta en stund, og åpenbart mye operert men andre melder om at hun er veldig fin… Hva er Bbl forresten?

Smak og behag tenker jeg. Husk at dem bruker sånn utjevne filter på tiktok/instagram så dem ser bedre ut. BBL er Brazilian butt lift, operasjon hvor de former kropper med pasientens eget fett. Om du liker det du ser så go for it, men personlig synes jeg det ikke var verdt prisen og at du får mye mer valuta for pengene andre steder.

Lenke til kommentar
5 timer siden, Diindiin skrev:

hvor mye koster det å møte henne?

Ca NOK 1500 om du ønsker uten kondom og creampie! Samme pris om du ønsker uten kondom og munnsprut. Du kan kjøre på 2-3 runder om du vil. 

Lenke til kommentar
7 timer siden, Aksel Hennie skrev:

Ca NOK 1500 om du ønsker uten kondom og creampie! Samme pris om du ønsker uten kondom og munnsprut. Du kan kjøre på 2-3 runder om du vil. 

Hvordan kommer du i kontakt med henne/dem? Jeg skriver via instagram, men for ikke svar? Hvem anbefaler du når det kommer til BJ? 

• Like 2
Lenke til kommentar
4 timer siden, Diindiin skrev:

Hvordan kommer du i kontakt med henne/dem? Jeg skriver via instagram, men for ikke svar? Hvem anbefaler du når det kommer til BJ? 

Hvor mange meldinger tror du de får pr dag?😁 Håpløst å få kontakt med slike uten at du er i samme by med lomma full av cash. Da har du en sjanse for respons.

• Like 2
Lenke til kommentar
23 timer siden, Aksel Hennie skrev:

Mistenker henne for å være lesbisk? Det var en artig vri, Aksel. Hva får deg til å si det?

Den Am milliardæren med det nordkklingende navnet "Nesland" burde jo greie å holde damen i gang økonomisk... Selv om det vel som oftest er fruen selv som må gjøre jobben i senga.

Lenke til kommentar
48 minutter siden, Karsten skrev:

Mistenker henne for å være lesbisk? Det var en artig vri, Aksel. Hva får deg til å si det?

Den Am milliardæren med det nordkklingende navnet "Nesland" burde jo greie å holde damen i gang økonomisk... Selv om det vel som oftest er fruen selv som må gjøre jobben i senga.

Hun ble levert til meg av en Tomboy i en pimpet Mazda og hentet med musa full av samme Tomboy. 

Hun var på ferie i Singapore med en annen Tomboy og dro senerer på reise i Nord Thailand med en ytterligere Tomboy. 

Hun er i allefall bi. 

Lenke til kommentar
17 timer siden, Diindiin skrev:

Hva skriver du ? Jeg kan anbefale henne for BJ om du liker å komme i munnen til eskortene du møter. Hun leker litt med seden før hun svelger. 

Jeg fikk svar på min insta melding nå i dag så hun er online. 

Lenke til kommentar
8 timer siden, Aksel Hennie skrev:

Hun ble levert til meg av en Tomboy i en pimpet Mazda og hentet med musa full av samme Tomboy. 

Hun var på ferie i Singapore med en annen Tomboy og dro senerer på reise i Nord Thailand med en ytterligere Tomboy. 

Hun er i allefall bi. 

Bevisene står i kø. Takk for info.

Hun ihvertfall ikke traktorlesbe... 😂

Endret av Karsten
Lenke til kommentar