Gå til innhold

Tips til high class eskorte

Sindres

Anbefalte innlegg

Hva gjør jeg når Christina V ikke svarer? Hadde virkelig lyst til å møte henne 😅

tips til andre som som er ca. 25-30år, og tilbyr litt høyere kvalitet? 
Liker også April men hun kunne ikke nå 😊

• Like 3
Lenke til kommentar

Hva betyr "litt høyere kvalitet"...?? Hvis du kan spesifisere så er det lettere å få folk til å svare. Hvis du bare vil at damene skal gå rundt i dyrere undertøy så...

Og hvem er Christina V?

Endret av Karsten
Lenke til kommentar
4 minutter siden, Tukleren skrev:

Hun er så high class at hun kan være i flere byer samtidig, boikott!

Regner med at de som sjekker profilen hennes registerer at ho har 49 positive tilbakemeldinger...og ikke en melding fra en mindre begavet forumbruker her 

Lenke til kommentar
5 minutter siden, Letsgo skrev:

ikke en melding fra en mindre begavet forumbruker her 

Hva har det med saken å gjøre? Faktum er at hun lyver om hvilken by hun er i for å tiltrekke seg flere kunder...

• Like 3
Lenke til kommentar
1 time siden, Tukleren skrev:

Hva har det med saken å gjøre? Faktum er at hun lyver om hvilken by hun er i for å tiltrekke seg flere kunder...

Og hvilke byer er det du mener hun lyver om egentlig?

• Like 3
Lenke til kommentar
2 timer siden, Michael1416 skrev:

Og hvilke byer er det du mener hun lyver om egentlig?

Alle hun ikke er i på den datoen, det sier vel seg selv? Hun er i Oslo nå, derfor er hun ikke i Lillestrøm, Sandvika eller Asker!

• Like 3
Lenke til kommentar
5 timer siden, Tukleren skrev:

Alle hun ikke er i på den datoen, det sier vel seg selv? Hun er i Oslo nå, derfor er hun ikke i Lillestrøm, Sandvika eller Asker!

Men hun mener kanskje at disse byene er innenfor rekkevidde med litt varsel? Det virker ikke helt urimelig for meg.

• Like 3
Lenke til kommentar
14 minutter siden, Plogen skrev:

Men hun mener kanskje at disse byene er innenfor rekkevidde med litt varsel?

Det er mulig det men 95% av jentene på RE klarer å gjøre det rett. Søker jeg på Lillestrøm er jeg jo ikke interessert i resultater som ikke er relevante (ja det er bare 10 min på toget men Asker er jo 30+ min og hvem vil sitte i bilkø?).

• Like 3
Lenke til kommentar
2 minutter siden, Tukleren skrev:

Det er mulig det men 95% av jentene på RE klarer å gjøre det rett. Søker jeg på Lillestrøm er jeg jo ikke interessert i resultater som ikke er relevante (ja det er bare 10 min på toget men Asker er jo 30+ min og hvem vil sitte i bilkø?).

La nå eskortene få lyve om vekt, alder og utseende.  Men hvor vi kan knulle dem, det må de jaggu meg fortelle med store bokstaver!

Problemet, @Tukleren er ikke større enn at du raskt får svar på hvor hun er om du er interessert nok.  Og kanskje det at noen skriver Moss/Fredrikstad/Sarpsborg kan få en mossing til å reise til Fr.stad?  Noen ganger er det området hvor de gjør outcall.  Kan jo være kjekt å nå ut til flere?

Lenke til kommentar
7 timer siden, Savitar skrev:

I annonsen står det dato på når hun besøker ulike byer. At hun har huket av fler byer er vel for å få mer trafikk.

6 timer siden, Tukleren skrev:

Så hvis dere klarer å bruke den ene hjernecellen dere deler og lese annonsen hennes, så står det veldig tydelig at hun bare gjør Outcall. Som da vil si at de byene hun har krysset av for er de hun er villig til å reise til. Virkelig ikke så vanskelig å forstå 

Edit: Antok dere snakket om Christina, men ser nå dere snakker om Dominica. Men samme greia, hun gjør incall Oslo og outcall de andre stedene

Endret av Michael1416
  • Like 4
  • Haha 1
Lenke til kommentar
12 timer siden, Tukleren skrev:

Denne støtter jeg prinsipielt 100%. Opplever tilsvarende tøys i mitt nærområde med annonsører som har angitt et større eller mindre utvalg av steder spredd rundt i fylket. Fra min side blir slike annonser stort sett forbigått i stillhet.

En liten digresjon: For en stakkar som meg fra provinsen er både Sandvika og Asker sidestilt med Oslo 🤷‍♂️Lillestrøm klarer jeg å skille fra Oslo 😁

• Like 6
Lenke til kommentar
7 timer siden, Michael1416 skrev:

Så hvis dere klarer å bruke den ene hjernecellen dere deler og lese annonsen hennes, så står det veldig tydelig at hun bare gjør Outcall. Som da vil si at de byene hun har krysset av for er de hun er villig til å reise til. Virkelig ikke så vanskelig å forstå 

Edit: Antok dere snakket om Christina, men ser nå dere snakker om Dominica. Men samme greia, hun gjør incall Oslo og outcall de andre stedene

Takk, @Michael1416!

Lenke til kommentar
7 minutter siden, Savitar skrev:

Ekte men mekanisk treff. Hun jobber også i Dubai. Kroppen er operert og bildene er kraftig polerte. Typisk bbl og fettsuging mage som bærer preg av ujevn fettsuging

Oi, det var overraskende… Regner med du har truffet så klart. Jeg har fulgt henne på insta en stund, og åpenbart mye operert men andre melder om at hun er veldig fin… Hva er Bbl forresten?

• Like 3
Lenke til kommentar
47 minutter siden, Karsten skrev:

Snakker vi 3000...?

3000 er innenfor «normal» range etter mitt syn, nei jeg tror hun tar vesentlig mer ja 😅 Hun har ikke priser akkurat nå ser jeg, men mener det stod 5000 som minimum på profilen hennes sist

• Like 2
  • Haha 1
Lenke til kommentar
6 minutter siden, Longhairlover85 skrev:

3000 er innenfor «normal» range etter mitt syn, nei jeg tror hun tar vesentlig mer ja 😅 Hun har ikke priser akkurat nå ser jeg, men mener det stod 5000 som minimum på profilen hennes sist

Det er mye for en starfish! 

Lenke til kommentar
23 minutter siden, Longhairlover85 skrev:

Da kan jeg knulle ei asiatisk ungpike 5 ganger i Tyskland eller enda flere ganger i Thaiiand.

• Like 3
Lenke til kommentar
31 minutter siden, Munster1 skrev:

Da kan jeg knulle ei asiatisk ungpike 5 ganger i Tyskland eller enda flere ganger i Thaiiand.

Off topic: Hva snakker vi om av pris i  Thiland?

Endret av Karsten
Lenke til kommentar

Det er bra vi er alle forskjellige. På privaten liker jeg å kjemme bort kvinnene i livet mitt med LV, biz til LA, Dubai, sexy middager etc.

Jeg syntes derimot eskorte sider som blottlegger rikdom er en turn off. De ser bare ut som en high maintenance drama queen der hun blir kjør rundt i en RR med veske til 125K, eller pool side på Santorinis dyreste beach club, eller dikker bobler på 1 klasse Emirates, eller på Hermes butikken med pose i hånda.

Ennå verre er det nå de photo shopper seg selv inn på steder de ikke har vært… wannabees.

Lenke til kommentar