SolanGundersen Skrevet Juli 10, 2024 Share Skrevet Juli 10, 2024 Navn: Victoriana (het Monak i duo med Lexa) Pris: 1500,- for 60 minutter Tjenester: Blowjob med kondom og sex med kondom. Sted: Oslo, i nærheten av Møllergata skole Bilder: Ja, ekte bilder. Anbefales: JA Språk: Kontakt via WhatsApp. Snakker spansk, bitte litt engelsk. Bruker translate på telefonen. Jeg vet at det er mye tekst i mine anmeldelser, men jeg ønsker å belyse også de sidene med oppbygningen mot et besøk. Dette er slik jeg vil lese selv, derfor byr jeg på dette i mine anmeldelser. For de unge og utålmodige holder det vel nok å se i headingen her og på bildene. For de andre; mer tekst under bildet:-) Jeg har sett frem til å møte Victoriana (het da Monak) helt fra jeg så henne på bildene med Lulu/Lexa i duo-annonsen. Det var litt av en jobb å finne ut hvem hun var. Det var noen tips på forumet om hvem det kunne være. Etter hvert klarte jeg å spore opp hvem hun var via den ene, knapt synlige tatoveringen hun hadde på overarmen. Etter hvert kom det også et bilde i annonsen hennes som fjernet enhver tvil. Hadde litt betenkeligheter med å ta kontakt med henne siden hun bruker samme leilighet som Lulu/Lexa/ men det er for fristende å besøke henne. Siden det er bare 3 dager siden jeg besøkte Lexa på samme adresse tenkte jeg skitt au. Med stor sikkerhet vil de være diskret når de tar i mot noen og bare være en nede i leiligheten. Så det vil være mindre risiko for å møte Lexa når jeg kommer inn der. Jeg bestemmer med for å ta kontakt med henne tidlig på dagen. Jeg regner med at det tar tid før jeg får svar. Lexa har heller aldri svart tidlig på dagen. Det har kommet melding sent på ettermiddagen. Jeg sender melding på WhatsApp ved 10-tiden og forventer ingen umiddelbare svar. Sender forespørsel om vi kan møtes klokken 13.00. Ber om 60 minutter til 1500. Det er 1200 for 30 minutter og jeg synes de ekstra 300 er lite for en halv time ekstra. Tror nok ikke jeg klarer to runder, men det å ha ro og lite stress på tid er verdt det. Jeg har tro på at dette møtet vil være noe mer enn bare et tøm og dra møte. Helt siden jeg så de første bildene av henne har det vært litt ekstra attraksjon fra min side. Det kommer ingen svar og klokken drar seg mot 13.00. Jeg begynner å tenke på alternativer. Så jeg sender Victoriana en ny melding. Spør om vi kan møtes senere i dag, uten å spesifisere noen konkret klokkeslett. Det kan jo være at hun tenker at klokken har blitt 13.00 uten at hun har svart så derfor er det uaktuelt. Så jeg sender ny melding til Victoriana klokken 13.00. Mens jeg venter forhåpningsfull på svar er jeg litt frem og tilbake på hvem jeg skal velge som alternativ. Vurderte å avtale med ei annen fast jente, men har lyst på å besøke ei ny i dag. De tre siste besøkene nå har vært med noen jeg har møtt tidligere. Så valget faller på ei som har stått på reservelisten en liten stund. Jeg vet hun holder til på Grønland, har sett henne i leiligheten hvor jeg har besøkt ei annen. Hun har i hvert fall to annonser aktive, samt at i et innlegg her på forumet er det mistanke om at hun er på en tredje annonse med andre bilder. Jeg vil i så fall få sjekket ut om det er henne med den annonsen men med falske bilder. Ja, bildene fra den usikre annonsen er for fristende til å la være å sjekke. Velger å sende til det telefonnummeret hun bruker i den «usikre» annonsen så kan jeg samtidig sjekke ut om den kommentaren på forumet er sann. At det er samme jente på alle tre annonsene. Jeg får ikke noe svar fra alternativet heller. Klokken har passert 14.00 og jeg har fortsatt ikke fått svar fra noen av de to. Ser litt senere på dagen at alternativet har prioritert annonse på RE. Da kan det jo hende at hun har mange nok henvendelser så jeg ikke får napp. Vel, begynner da å se etter et tredje alternativ. Hvem skal jeg velge? Sitter og vurderer frem og tilbake. Finner så et alternativ på listen min. Vurderer også å spare meg til i morgen og forsøke Victoriana igjen da. Verdt å vente på, tenker jeg. Men suget er også stort så jeg bestemmer meg for å sende melding til alternativ tre. Men før jeg rekker å fullføre meldingen ferdig kommer det svar fra Victoriana. Fire og en halv time etter første melding fra meg kommer det svar at vi kan møtes. Svaret er priser og hva tilbudet hennes er. Jeg ber om 1 time og et angitt klokkeslett. Får til svar «Yes bby» og et bilde av døra til portgangen. Rett etterpå kommer det en videosnutt som viser ansiktet hennes noen sekunder. Når jeg åpner så bekrefter det at det er henne og den blir utilgjengelig rett etterpå. Det går greit å finne parkering i området. Har alltid funnet en plass i rimelig nærhet. Går ned til adressen og sender melding om at jeg er der. Hun åpner døra til portgangen og beskriver hvordan jeg kommer frem til leiligheten. Ja, jeg vet veien allerede, men det skriver jeg ikke til henne. Ringer på til riktig leilighet og hun slipper meg inn. Hun er lettkledd og skikkelig pen. De struttepuppene er bare helt nydelige. De står enda mer rett ut enn det kan synes på bildene hun har brukt. Det bildet hvor hun sitter i trappa og tar seg på musa er det som ligner mest. De virker bare litt større på bildet enn det de er i virkeligheten. Vi snakker litt sammen, men det er begrenset siden jeg ikke kan spansk. Overleverer gaven og vi kler av oss. Jeg legger med ned i sengen. Hun klargjør at det ikke er kyssing fra halsen og opp, men fra puppene og ned, samt slikke musa er helt greit. OK for meg. Jeg spør for å være helt sikker på at det er OK å slikke henne. Hun tar en våtserviett og river et lite hull midt på den. Setter den så over penis. Mulig det er for å unngå hår i munnen når hun skal suge på den. Hun setter på en kondom og tar den i munnen. Noen ganger underveis så spytter hun ut i en våtserviett. Kondomsmak er kanskje ikke det beste hun vet. Hun holder på en liten stund men jeg får ikke knallhard penis med en gang. Så smeller den til og blir hard. Hun legger seg ned på ryggen og jeg begynner å kysse og suge på puppene hennes. Akkurat slike pupper jeg har hatt ønske om en stund. De strutter opp selv om hun ligger på ryggen. Ikke noe falske pupper her. Bare helt nydelige. De strutter litt mer og virker litt mindre enn på det bildet hvor hun er i trappa. Gir puppene oppmerksomhet en god stund. Så føles det naturlig å søke nedover på kroppen hennes. Kysser meg forsiktig nedover mot musa. Kysser i små fløtt nedover maven. Så ned til musa. Begynner forsiktig på klitoris. Forhaster meg ikke. Er så vidt innom med tunga. Roterer litt rundt på den for så å gå litt opp igjen. Hun er med på notene og gir fra seg lyder. Bruker godt til og øker press og intensitet forsiktig. Tenker at de andre gangen hvor jeg har gitt oral har det gått litt for fort. Ha tålmodighet, prenter jeg inn i hodet mitt nå. Jeg vurderer å prøve med finger også, men er usikker på hvordan hun eventuelt reagerer på dette. Har ikke avtalt noe om det på forhånd. Vil derfor ikke ødelegge noe og fortsetter med tunga. Hun er med på notene og gir mer og mer lyd fra seg. Begynner også med små rykninger og det virker som hun er på vei til å komme. Om det er skuespill er det bra spilt, og det fungerer bra for meg. Men reaksjonene hennes likner på de som ex-kona har brukt å ha hjemme. Jeg lar henne få ha «orgasmen» sin, og lar henne få tid til å roe ned etter den. Hun drar meg litt i håret og sier «good boy». Vel, det virker. Det gir en god følelse. Igjen, er det skuespill så er det helt greit, for det virker. Fint om andre jeg besøker også kan lære seg dette:-) Jeg legger meg over henne og trenger inn i henne. Helt nydelig mus. Trangere enn jeg har vært vant til, og det gir god stimulering i hele musa. Aller mest når jeg er innerst i henne. Kjenner at her kan det komme ganske raskt om jeg ikke tar kontroll og bestemmer meg for å holde ut en stund. Hun brukte heller ikke glidemiddel når jeg trengte inn i henne nå. Hun var naturlig våt etter munnsexen. Holder på og veksler mellom langt inne og i åpningen. Hele tiden ser på henne og på puppene hennes. Så begynner hun å klemme litt med musa. Trekker til når jeg er langt inne. Prøver å holde igjen så lenge som mulig men til slutt klarer jeg ikke lengre. Jeg lar det stå til og kommer inne i henne. Presser meg helt inn i henne og lar det gå. Småjukker etter at det har begynt å komme og jeg kjenner det kommer litt ekstra. Lar den være så langt inne jeg kan men merker at hun vil at jeg skal trekke meg ut. I motsetning til Lexa som lot meg være inne så lenge jeg ville. Jeg trekker meg ut og kondomet er godt fylt opp. Det var en kraftig orgasme jeg fikk her. Mulig fordi jeg prøvde å holde igjen og ikke komme. Hvor det til slutt bare måtte komme. Jeg har kondomet på mens hun finner frem våtservietter. Sammen tar vi av kondomet og tørker penis. Jeg setter meg ned på sengen igjen mens hun går ned og kaster våtservietter med mer. Jeg sjekker klokka, og det har gått over en halv time allerede. Jeg forventer nesten at hun skal begynne å rushe meg ut. Dette selv om det står 30 minutter - en cumshot, 60 minutter - to cumshots. Jeg er egentlig forberedt på å prate og kose resten av tiden. Tenker egentlig ikke på en runde to. Men når hun kommer opp igjen legger hun seg på senga. Finner frem et kondom til og sier at jeg skal si fra når jeg er klar. Klar, du liksom. Jeg trenger en pause i beste fall, hjertemassasje om dette fortsetter. Hun finner frem telefonen og en oversetter. Hun snakker stort sett bare spansk så det er litt tuklete å snakke. Blir litt enkle setninger. Hun spør hvor jeg bor og hvor jeg er fra. Hun synes det er litt søtt at jeg har reist helt fra «Gardermoen-området» for å treffe henne. Jeg tar tak i penis og runker den litt. Da kommer det en reisning nok til at hun setter på en kondom og gjør seg klar. Hun foreslår bakfra. Jeg er enig og reiser meg opp. Hun steller seg på alle fire. Smører seg med glidemiddel. Den er stiv nok til at jeg kan trenge inn i henne. Vi holder på noen minutter. Jeg merker at jeg ikke klarer å komme en gang til bare med å være inne i henne. Den begynner å bli slappere igjen også. Jeg spør henne om jeg kan komme på ryggen hennes. Det står cum on body i sms’en jeg fikk fra henne. Men hun sier at jeg bare kan komme inni kondomet. Jeg hadde nok klart å runke frem en orgasme på ryggen hennes men ser ikke poenget å gjøre det i kondomet. Når jeg trekker meg ut av henne ser det faktisk ut som det er kommet en gang til i kondomet. Det har samlet seg noe sæd i kondomet. Hun spør om jeg kom, men jeg benekter det. Jeg skal faen ikke fake noen orgasme her. Jeg spør om jeg kan slikke henne mer og det er ok sier hun. Jeg legger meg ned. Fortsatt med kondomet på. Begynner å slikke henne, men det glidemiddelet smaker helt for jævlig. Holder på bare ett minutt så vil jeg ikke mer. Kommer ikke til å bli hard igjen med den smaken i munnen. Jeg forklarer at jeg ikke kommer til å komme igjen så vi er ferdige. Jeg tar av kondomet og tørker meg med våtservietter. Bruker et par på munn og ansikt også. Spytter i våtservietter omtrent slik hun gjorde tidligere. Jeg begynner så smått å kle på meg igjen, hun tar på seg det tøyet hun hadde når jeg kom. Jeg spør hvor lenge hun blir i Oslo, og hun svarer at hun skal være her en måneds tid. Jeg prøver å spørre om 22. juli som Lexa har nevnt som avreisedag, men hun er ikke mer spesifikk enn en måneds tid. Jeg takker for meg og sier vi kommer til å ses igjen før hun reiser. 2 4 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Juli 10, 2024 Share Skrevet Juli 10, 2024 Jeg melder meg frivillig for å undersøke skuespillet litt nærmere. Ikke dårlig pris heller for den kvaliteten du nevner, litt minus for ikke kyssing, men stort pluss for å ikke rushe og at hun er positiv til to ganger. Noen er ikke glade i hår nedentil, ser ut som hun her er ekstra var på det. Men er ikke deilig etter "manscaping", fytterakkern, neste gang prøver jeg med saks Takk for fyldig anmeldelse! 2 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juli 11, 2024 Share Skrevet Juli 11, 2024 13 timer siden, SolanGundersen skrev: Navn: Victoriana (het Monak i duo med Lexa) Pris: 1500,- for 60 minutter Tjenester: Blowjob med kondom og sex med kondom. Sted: Oslo, i nærheten av Møllergata skole Bilder: Ja, ekte bilder. Anbefales: JA Språk: Kontakt via WhatsApp. Snakker spansk, bitte litt engelsk. Bruker translate på telefonen. Jeg vet at det er mye tekst i mine anmeldelser, men jeg ønsker å belyse også de sidene med oppbygningen mot et besøk. Dette er slik jeg vil lese selv, derfor byr jeg på dette i mine anmeldelser. For de unge og utålmodige holder det vel nok å se i headingen her og på bildene. For de andre; mer tekst under bildet:-) Jeg har sett frem til å møte Victoriana (het da Monak) helt fra jeg så henne på bildene med Lulu/Lexa i duo-annonsen. Det var litt av en jobb å finne ut hvem hun var. Det var noen tips på forumet om hvem det kunne være. Etter hvert klarte jeg å spore opp hvem hun var via den ene, knapt synlige tatoveringen hun hadde på overarmen. Etter hvert kom det også et bilde i annonsen hennes som fjernet enhver tvil. Hadde litt betenkeligheter med å ta kontakt med henne siden hun bruker samme leilighet som Lulu/Lexa/ men det er for fristende å besøke henne. Siden det er bare 3 dager siden jeg besøkte Lexa på samme adresse tenkte jeg skitt au. Med stor sikkerhet vil de være diskret når de tar i mot noen og bare være en nede i leiligheten. Så det vil være mindre risiko for å møte Lexa når jeg kommer inn der. Jeg bestemmer med for å ta kontakt med henne tidlig på dagen. Jeg regner med at det tar tid før jeg får svar. Lexa har heller aldri svart tidlig på dagen. Det har kommet melding sent på ettermiddagen. Jeg sender melding på WhatsApp ved 10-tiden og forventer ingen umiddelbare svar. Sender forespørsel om vi kan møtes klokken 13.00. Ber om 60 minutter til 1500. Det er 1200 for 30 minutter og jeg synes de ekstra 300 er lite for en halv time ekstra. Tror nok ikke jeg klarer to runder, men det å ha ro og lite stress på tid er verdt det. Jeg har tro på at dette møtet vil være noe mer enn bare et tøm og dra møte. Helt siden jeg så de første bildene av henne har det vært litt ekstra attraksjon fra min side. Det kommer ingen svar og klokken drar seg mot 13.00. Jeg begynner å tenke på alternativer. Så jeg sender Victoriana en ny melding. Spør om vi kan møtes senere i dag, uten å spesifisere noen konkret klokkeslett. Det kan jo være at hun tenker at klokken har blitt 13.00 uten at hun har svart så derfor er det uaktuelt. Så jeg sender ny melding til Victoriana klokken 13.00. Mens jeg venter forhåpningsfull på svar er jeg litt frem og tilbake på hvem jeg skal velge som alternativ. Vurderte å avtale med ei annen fast jente, men har lyst på å besøke ei ny i dag. De tre siste besøkene nå har vært med noen jeg har møtt tidligere. Så valget faller på ei som har stått på reservelisten en liten stund. Jeg vet hun holder til på Grønland, har sett henne i leiligheten hvor jeg har besøkt ei annen. Hun har i hvert fall to annonser aktive, samt at i et innlegg her på forumet er det mistanke om at hun er på en tredje annonse med andre bilder. Jeg vil i så fall få sjekket ut om det er henne med den annonsen men med falske bilder. Ja, bildene fra den usikre annonsen er for fristende til å la være å sjekke. Velger å sende til det telefonnummeret hun bruker i den «usikre» annonsen så kan jeg samtidig sjekke ut om den kommentaren på forumet er sann. At det er samme jente på alle tre annonsene. Jeg får ikke noe svar fra alternativet heller. Klokken har passert 14.00 og jeg har fortsatt ikke fått svar fra noen av de to. Ser litt senere på dagen at alternativet har prioritert annonse på RE. Da kan det jo hende at hun har mange nok henvendelser så jeg ikke får napp. Vel, begynner da å se etter et tredje alternativ. Hvem skal jeg velge? Sitter og vurderer frem og tilbake. Finner så et alternativ på listen min. Vurderer også å spare meg til i morgen og forsøke Victoriana igjen da. Verdt å vente på, tenker jeg. Men suget er også stort så jeg bestemmer meg for å sende melding til alternativ tre. Men før jeg rekker å fullføre meldingen ferdig kommer det svar fra Victoriana. Fire og en halv time etter første melding fra meg kommer det svar at vi kan møtes. Svaret er priser og hva tilbudet hennes er. Jeg ber om 1 time og et angitt klokkeslett. Får til svar «Yes bby» og et bilde av døra til portgangen. Rett etterpå kommer det en videosnutt som viser ansiktet hennes noen sekunder. Når jeg åpner så bekrefter det at det er henne og den blir utilgjengelig rett etterpå. Det går greit å finne parkering i området. Har alltid funnet en plass i rimelig nærhet. Går ned til adressen og sender melding om at jeg er der. Hun åpner døra til portgangen og beskriver hvordan jeg kommer frem til leiligheten. Ja, jeg vet veien allerede, men det skriver jeg ikke til henne. Ringer på til riktig leilighet og hun slipper meg inn. Hun er lettkledd og skikkelig pen. De struttepuppene er bare helt nydelige. De står enda mer rett ut enn det kan synes på bildene hun har brukt. Det bildet hvor hun sitter i trappa og tar seg på musa er det som ligner mest. De virker bare litt større på bildet enn det de er i virkeligheten. Vi snakker litt sammen, men det er begrenset siden jeg ikke kan spansk. Overleverer gaven og vi kler av oss. Jeg legger med ned i sengen. Hun klargjør at det ikke er kyssing fra halsen og opp, men fra puppene og ned, samt slikke musa er helt greit. OK for meg. Jeg spør for å være helt sikker på at det er OK å slikke henne. Hun tar en våtserviett og river et lite hull midt på den. Setter den så over penis. Mulig det er for å unngå hår i munnen når hun skal suge på den. Hun setter på en kondom og tar den i munnen. Noen ganger underveis så spytter hun ut i en våtserviett. Kondomsmak er kanskje ikke det beste hun vet. Hun holder på en liten stund men jeg får ikke knallhard penis med en gang. Så smeller den til og blir hard. Hun legger seg ned på ryggen og jeg begynner å kysse og suge på puppene hennes. Akkurat slike pupper jeg har hatt ønske om en stund. De strutter opp selv om hun ligger på ryggen. Ikke noe falske pupper her. Bare helt nydelige. De strutter litt mer og virker litt mindre enn på det bildet hvor hun er i trappa. Gir puppene oppmerksomhet en god stund. Så føles det naturlig å søke nedover på kroppen hennes. Kysser meg forsiktig nedover mot musa. Kysser i små fløtt nedover maven. Så ned til musa. Begynner forsiktig på klitoris. Forhaster meg ikke. Er så vidt innom med tunga. Roterer litt rundt på den for så å gå litt opp igjen. Hun er med på notene og gir fra seg lyder. Bruker godt til og øker press og intensitet forsiktig. Tenker at de andre gangen hvor jeg har gitt oral har det gått litt for fort. Ha tålmodighet, prenter jeg inn i hodet mitt nå. Jeg vurderer å prøve med finger også, men er usikker på hvordan hun eventuelt reagerer på dette. Har ikke avtalt noe om det på forhånd. Vil derfor ikke ødelegge noe og fortsetter med tunga. Hun er med på notene og gir mer og mer lyd fra seg. Begynner også med små rykninger og det virker som hun er på vei til å komme. Om det er skuespill er det bra spilt, og det fungerer bra for meg. Men reaksjonene hennes likner på de som ex-kona har brukt å ha hjemme. Jeg lar henne få ha «orgasmen» sin, og lar henne få tid til å roe ned etter den. Hun drar meg litt i håret og sier «good boy». Vel, det virker. Det gir en god følelse. Igjen, er det skuespill så er det helt greit, for det virker. Fint om andre jeg besøker også kan lære seg dette:-) Jeg legger meg over henne og trenger inn i henne. Helt nydelig mus. Trangere enn jeg har vært vant til, og det gir god stimulering i hele musa. Aller mest når jeg er innerst i henne. Kjenner at her kan det komme ganske raskt om jeg ikke tar kontroll og bestemmer meg for å holde ut en stund. Hun brukte heller ikke glidemiddel når jeg trengte inn i henne nå. Hun var naturlig våt etter munnsexen. Holder på og veksler mellom langt inne og i åpningen. Hele tiden ser på henne og på puppene hennes. Så begynner hun å klemme litt med musa. Trekker til når jeg er langt inne. Prøver å holde igjen så lenge som mulig men til slutt klarer jeg ikke lengre. Jeg lar det stå til og kommer inne i henne. Presser meg helt inn i henne og lar det gå. Småjukker etter at det har begynt å komme og jeg kjenner det kommer litt ekstra. Lar den være så langt inne jeg kan men merker at hun vil at jeg skal trekke meg ut. I motsetning til Lexa som lot meg være inne så lenge jeg ville. Jeg trekker meg ut og kondomet er godt fylt opp. Det var en kraftig orgasme jeg fikk her. Mulig fordi jeg prøvde å holde igjen og ikke komme. Hvor det til slutt bare måtte komme. Jeg har kondomet på mens hun finner frem våtservietter. Sammen tar vi av kondomet og tørker penis. Jeg setter meg ned på sengen igjen mens hun går ned og kaster våtservietter med mer. Jeg sjekker klokka, og det har gått over en halv time allerede. Jeg forventer nesten at hun skal begynne å rushe meg ut. Dette selv om det står 30 minutter - en cumshot, 60 minutter - to cumshots. Jeg er egentlig forberedt på å prate og kose resten av tiden. Tenker egentlig ikke på en runde to. Men når hun kommer opp igjen legger hun seg på senga. Finner frem et kondom til og sier at jeg skal si fra når jeg er klar. Klar, du liksom. Jeg trenger en pause i beste fall, hjertemassasje om dette fortsetter. Hun finner frem telefonen og en oversetter. Hun snakker stort sett bare spansk så det er litt tuklete å snakke. Blir litt enkle setninger. Hun spør hvor jeg bor og hvor jeg er fra. Hun synes det er litt søtt at jeg har reist helt fra «Gardermoen-området» for å treffe henne. Jeg tar tak i penis og runker den litt. Da kommer det en reisning nok til at hun setter på en kondom og gjør seg klar. Hun foreslår bakfra. Jeg er enig og reiser meg opp. Hun steller seg på alle fire. Smører seg med glidemiddel. Den er stiv nok til at jeg kan trenge inn i henne. Vi holder på noen minutter. Jeg merker at jeg ikke klarer å komme en gang til bare med å være inne i henne. Den begynner å bli slappere igjen også. Jeg spør henne om jeg kan komme på ryggen hennes. Det står cum on body i sms’en jeg fikk fra henne. Men hun sier at jeg bare kan komme inni kondomet. Jeg hadde nok klart å runke frem en orgasme på ryggen hennes men ser ikke poenget å gjøre det i kondomet. Når jeg trekker meg ut av henne ser det faktisk ut som det er kommet en gang til i kondomet. Det har samlet seg noe sæd i kondomet. Hun spør om jeg kom, men jeg benekter det. Jeg skal faen ikke fake noen orgasme her. Jeg spør om jeg kan slikke henne mer og det er ok sier hun. Jeg legger meg ned. Fortsatt med kondomet på. Begynner å slikke henne, men det glidemiddelet smaker helt for jævlig. Holder på bare ett minutt så vil jeg ikke mer. Kommer ikke til å bli hard igjen med den smaken i munnen. Jeg forklarer at jeg ikke kommer til å komme igjen så vi er ferdige. Jeg tar av kondomet og tørker meg med våtservietter. Bruker et par på munn og ansikt også. Spytter i våtservietter omtrent slik hun gjorde tidligere. Jeg begynner så smått å kle på meg igjen, hun tar på seg det tøyet hun hadde når jeg kom. Jeg spør hvor lenge hun blir i Oslo, og hun svarer at hun skal være her en måneds tid. Jeg prøver å spørre om 22. juli som Lexa har nevnt som avreisedag, men hun er ikke mer spesifikk enn en måneds tid. Jeg takker for meg og sier vi kommer til å ses igjen før hun reiser. Nydelig fortelling, @SolanGundersen! Her var der mye fint og mange detaljer. Tenker at selv de verste motstanderne av Columbianere her vurderer Vic 💦💦 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg