Gå til innhold

I en perfekt verden ...


PeerGynt

Anbefalte innlegg

Heisann!

Her er et tankeeksperiment for å sjekke hvor våre egne økonomiske grenser går:

Hvis alle annonsene på RE eller eskortejenter som åpenbart er falske, faktisk var ekte, og man visste med 100% at det som ble presentert på bildene var det man møtte, hvor mye hadde du vært villig til å betale for å treffe henne? Det innebærer også at hun gjør alt som dere avtaler, og du vet det blir gjort (men kan ikke garanterer hvor god hun er på alt, bare at hun gjør det).

Du kan velge selv om makssummen gjelder for 1 time, 2 timer, eller f.eks. også overnatting eller hel helg. Ingen grenser der.

Så la meg starte her:

1.
Hvis Sofia new var ekte, og også la til svelging på menyen, ja da tror jeg faktisk jeg hadde vært villig til å betale opp i mot 30-40 000 for 24 timer med henne. Hun er altså så forbanna sexy, og helt min type.

2.
Beatrise sine øyne gjør at jeg hadde vært villig til å gi 5000-6000 for 1 times treff hvis det innebar deilig dyp DT, og svelging, med masse slikking. Hun virker litt for modell og high maintenance til å henge 24 timer med, men i ren «fuckable beauty», heeeeelt oppe der på andre plass etter Sofia new.

... synd ikke verden er perfekt og de er falske, men man må jo drømme litt her i livet også! 😎

  • Like 4
Lenke til kommentar

Du liker tynne/slanke og modell typer. Ta deg en tur til tyskland. Massevis av sånne damer der, eller reis til Polen, Tsjekkia

  • Like 3
Lenke til kommentar

Skal til Berlin før jul en gang og vurderer sterkt å gi meg selv en luksusrunde i julegave fra Hetaera.
En bekjent prøvde og sa at servicen mer enn gjorde opp for prisen.

Står mellom disse tre, Esmeralda leder enn så lenge fordi hun er mer enn 30, men fortsatt modellvakker. Kommer litt an på hva de tilbyr.

Salomé

Esmeralda

Leah

  • Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
2 timer siden, PeerGynt skrev:

Skal til Berlin før jul en gang og vurderer sterkt å gi meg selv en luksusrunde i julegave fra Hetaera.
En bekjent prøvde og sa at servicen mer enn gjorde opp for prisen.

Står mellom disse tre, Esmeralda leder enn så lenge fordi hun er mer enn 30, men fortsatt modellvakker. Kommer litt an på hva de tilbyr.

Salomé

Esmeralda

Leah

Hvordan i alle dager fant du disse damene? Fy faen det her er akkuratt det jeg ser etter. Nå frister det med et besøk selv😳

  • Haha 3
Lenke til kommentar
9 timer siden, Savitar skrev:

Hvordan i alle dager fant du disse damene? Fy faen det her er akkuratt det jeg ser etter. Nå frister det med et besøk selv😳

Hetaera har jeg fulgt lenge. Hun Salomé er en kjent tysk prostituert som er offentlig ute og forteller om dette livet på ulike måter. Det er hun som startet denne banden for mange år siden. Men prisen er jo voldsom, og de krever mer enn bare sengeaktivitet.

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
5 timer siden, LoveOWO skrev:

Det er helt klart at smaken er forskjellig. Ingen av de 3 fristet meg. 

Heldigvis! Så slipper vi å sloss om de samme hele tiden. 😉

  • Like 2
  • Haha 2
Lenke til kommentar

Lovely, @PeerGynt! Her må du betale gull for gullforgylte hull 😉 Men vi har ganske lik smak og 6 av 6 av ditt dameutvalg i denne tråden. Dog, damene du linker til i Tyskland er litt for dyre for meg.

Hører gjerne om eventuell bursdagsgave til deg selv 👍😀

  • Thanks 1
  • Haha 2
Lenke til kommentar
14 timer siden, LoveOWO skrev:

Det er helt klart at smaken er forskjellig. Ingen av de 3 fristet meg. 

Merkelig det med smak, @LoveOWO. Vil du fortelle litt om hva som gjør at de ikke frister? For i mitt hode er de grisefine og at det bare er økonomi som står mellom dem og meg.

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Karsten skrev:

Lovely, @PeerGynt! Her må du betale gull for gullforgylte hull 😉 Men vi har ganske lik smak og 6 av 6 av ditt dameutvalg i denne tråden. Dog, damene du linker til i Tyskland er litt for dyre for meg.

Hører gjerne om eventuell bursdagsgave til deg selv 👍😀

Ja, nå høres det ut som om jeg har penger å svi av her, haha! 😜
Det er virkelig ikke sannheten. Hvis jeg gjør det her så blir det ikke noe aktivitet på minst et halvt år, antageligvis mye lenger. Som det står kreves det et finere hotell, dining og aktiviteter. Så det her blir jo mange ti-tusener. 

Må nok også gjøre et grundig forhåndsarbeid. F.eks.: Det er veldig fristende å spørre om man kan lage en deal hvor man kan bekrefte at man har testet seg, og kan frembringe bevis på det (enten her i landet, eller om det finnes noe kjappe tester i Tyskland), at man da får treffe de uten kondom. Tenk å få spre beina på de her og slippe å kjenne gummien gnikke mot pikken, og kunne fylle de opp.

Da hadde jeg dødd lykkelig.

Skal holde flokken oppdatert. Ikke sitt klare, haha! Det er et voldsomt steg og ta, og som de som har sett mine innlegg her inne den siste tiden så blir det et helvettes kjør på sensommeren. Tre fantastiske tantramassører som alle skal få bruke minimum 2 timer, eller lenger, på å gjøre meg stor og hard. Det blir nærmere fem-sifrede summer bare der.

Men: Livet er hvert fall deilig! 😉

  • Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
2 timer siden, Karsten skrev:

Merkelig det med smak, @LoveOWO. Vil du fortelle litt om hva som gjør at de ikke frister? For i mitt hode er de grisefine og at det bare er økonomi som står mellom dem og meg.

Jeg er helt enig med @LoveOWO, men hva er det å forklare, liksom? Jeg synes bare ikke at de er pene. Ikke at de er stygge, for all del. Men jeg hadde aldri i verden lagt merke til dem noe som helst sted – bare sett en vanlig, helt gjennomsnittlig dame som ikke vekker noe interesse eller begjær fra min side. 

En ting er vel at de alle er godt over 30 år, som er en del eldre enn jeg er interessert i når det kommer til eskorte. 

  • Like 4
Lenke til kommentar
3 timer siden, Karsten skrev:

Merkelig det med smak, @LoveOWO. Vil du fortelle litt om hva som gjør at de ikke frister? For i mitt hode er de grisefine og at det bare er økonomi som står mellom dem og meg.

De er alle flatbrøsta. Jeg vil gjerne ha noen skikkelige mjælkespann. 

  • Like 3
  • Haha 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...