Gjest Skrevet Juli 8, 2024 Share Skrevet Juli 8, 2024 (endret) Siden forumet sitter på kompetanse lik høyere utdanning så prøver jeg meg med en til her. ELECTRA er det flere som sikler på leser jeg, men igjen, her er det ikke validerte bilder, og «bare» 4 anmeldelser. Er hun her ekte, eller er det her også noe trafficking driiiiiit. Hun har bekreftet at hun er russisk, hvis det hjelper noe. Er de kjent for det ene eller det andre ... Jeg har tekstet en del med henne, men til slutt så ble hun så Frøken Detektiv at jeg gikk lei. Hun skulle ha ful kontroll på hvem som kom tydeligvis. Når jeg går for mer enn bare massasje eller tantra så vil jeg alltid ha 2 timer. Det skal hun ha 5500 for. Som jo er ok-isj-litt-over-kanskje ... Men anmeldelsene virker jo genuine nok, og hun har jo vært her lenge nå. Kommunikasjonen er fin, og hun virker seriøs, men litt i overkant påpasselig med å finne ut om det er «black guy», eller noe annet. Så! Er det noen med erfaring her, og hvis ikke: Med ikke-validert bildeannonse, fremstår hun som ekte? Endret Juli 8, 2024 av PeerGynt Ekstra info Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juli 8, 2024 Share Skrevet Juli 8, 2024 Kort svar: Bildene er ikke av henne. Dame du møter er slank og lik kropp. Hun er ikke verdt prisen. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juli 8, 2024 Share Skrevet Juli 8, 2024 16 minutter siden, Savitar skrev: Kort svar: Bildene er ikke av henne. Dame du møter er slank og lik kropp. Hun er ikke verdt prisen. Så - nok en gang må jeg spørre (for flere her): Har du møtt henne? Ja, eller nei?? Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juli 8, 2024 Share Skrevet Juli 8, 2024 17 minutter siden, Savitar skrev: Kort svar: Bildene er ikke av henne. Dame du møter er slank og lik kropp. Hun er ikke verdt prisen. Og hun du da eventuelt møter i døra, er hun fortsatt attraktiv siden du sier slank og lik kropp? Eller er hun fæl og gammel med bra kropp? Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juli 8, 2024 Share Skrevet Juli 8, 2024 10 minutter siden, PeerGynt skrev: Og hun du da eventuelt møter i døra, er hun fortsatt attraktiv siden du sier slank og lik kropp? Eller er hun fæl og gammel med bra kropp? Det er vel ganske subjektivt men hun er ikke pen nok til å ta den prisen, etter min smak og mening. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juli 8, 2024 Share Skrevet Juli 8, 2024 12 minutter siden, Savitar skrev: Det er vel ganske subjektivt men hun er ikke pen nok til å ta den prisen, etter min smak og mening. Jepp, subjektivt, men her kan man vel være enige om at anmeldelsene som sier hun er modellpen nok da er overdrevet. Og det er jo det man forventer når folk sier det ... Men kan du utdype litt om treffet? Uinteressert, klagete? Gjorde hun det som ble avtalt med lyst og energi, hehe? Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juli 8, 2024 Share Skrevet Juli 8, 2024 2 timer siden, PeerGynt skrev: Jepp, subjektivt, men her kan man vel være enige om at anmeldelsene som sier hun er modellpen nok da er overdrevet. Og det er jo det man forventer når folk sier det ... Men kan du utdype litt om treffet? Uinteressert, klagete? Gjorde hun det som ble avtalt med lyst og energi, hehe? Tenkte å skrive en review om henne men jaja. Hun møtte meg på hotel, siden det var nærme der hun holdt til kostet det ikke ekstra. Antrekket var diskre og hun hadde på svart undertøy. Det var ingenting galt med dama men til den prisen forventer jeg mer. Sugingen var ikke noe å skryte av, litt mye tenner for min del og hun sugde ganske løst når jeg ba henne roe ned bitingen. Jeg savna sloppy blowjob som latinaer ofte gir. Gjerne en del sugekraft og mye spytt+ dybde ned i halsen. Her var det nesten som om det var første gangen kjerringa har sugd kukk. Hygien hennes var ikke helt på topp heller, litt bitter smak nedentil. Muligens naturen som går sin gang og hun har dårlig ph verdi. Sjekket med i ettertid og alt var negativt. Hun klarte ikke å ri, var nesten som en gris som spratt opp og ned, og det var ingen rytme. Hun lå der som en dø stjerne i misjonær og stønna fake, mens hun klorte ryggen min og lata som om jeg var hennes livs kjærlighet. Kyssingen hennes var helt ok men ikke noe lidenskap som latinaer og andre faste damer gir meg. Doggy liker jeg å gønne på med men her måtte man ta det rolig siden hun ikke klarte det røft. Spanking var ikke lov, selv ikke litt klask her og der. Altså det her var bortkasta penger, det finnes SÅ mange andre damer som gir bedre service. Jeg leste også RE anmeldelsene og trodde at dette skulle bli bra, men det her var dårlige saker. Det kan hende du får en bra opplevelse ,men dama var en dårlig match og det vi avtalte på telefon ble ikke levert. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juli 8, 2024 Share Skrevet Juli 8, 2024 5 minutter siden, Savitar skrev: Tenkte å skrive en review om henne men jaja. Hun møtte meg på hotel, siden det var nærme der hun holdt til kostet det ikke ekstra. Antrekket var diskre og hun hadde på svart undertøy. Det var ingenting galt med dama men til den prisen forventer jeg mer. Sugingen var ikke noe å skryte av, litt mye tenner for min del og hun sugde ganske løst når jeg ba henne roe ned bitingen. Jeg savna sloppy blowjob som latinaer ofte gir. Gjerne en del sugekraft og mye spytt+ dybde ned i halsen. Her var det nesten som om det var første gangen kjerringa har sugd kukk. Hygien hennes var ikke helt på topp heller, litt bitter smak nedentil. Muligens naturen som går sin gang og hun har dårlig ph verdi. Sjekket med i ettertid og alt var negativt. Hun klarte ikke å ri, var nesten som en gris som spratt opp og ned, og det var ingen rytme. Hun lå der som en dø stjerne i misjonær og stønna fake, mens hun klorte ryggen min og lata som om jeg var hennes livs kjærlighet. Kyssingen hennes var helt ok men ikke noe lidenskap som latinaer og andre faste damer gir meg. Doggy liker jeg å gønne på med men her måtte man ta det rolig siden hun ikke klarte det røft. Spanking var ikke lov, selv ikke litt klask her og der. Altså det her var bortkasta penger, det finnes SÅ mange andre damer som gir bedre service. Jeg leste også RE anmeldelsene og trodde at dette skulle bli bra, men det her var dårlige saker. Det kan hende du får en bra opplevelse ,men dama var en dårlig match og det vi avtalte på telefon ble ikke levert. Da ble hun fjernet fra ønskelista. Takker, så meget! 🫡 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg