Gå til innhold

Vanessa party

Gjest

Anbefalte innlegg

Hei flokken!

Denne Vanessa party som er her er jeg litt nysgjerrig på.

Har meldt litt med henne, men får en litt rar vibe. Hun virker litt ufokusert, men hun har tre gode anmeldelser og ser jo ut som ei gudinne.
Er det noen som har erfaring med henne?

En annen ting er at jeg har lest at party i navnet betyr noe med dop? Men har ikke helt skjønt hva. For de bruker vel ikke et hemmelig kodeord for å bekrefte at de er dopa? Det er det vel ingen som vil ha. Betyr det at de tillater bruk av dop?

Uansett. Dop er ikke for meg, men om noen kan bekrefte at det er henne man møter i døra så er jeg jaggu på vei, og klar for å svi av de lappene hun krever. Som er mange ... 🫠

Lenke til kommentar
38 minutter siden, SolanGundersen skrev:

Hei

Du er klar over at hun ikke tar incall?

Ber hun om forskudd også?

Ja, jeg vet, det var mer bare en formulering på at jeg var klar.

Hun ber ikke om forskudd nei, men maser veldig med at hun er dyr fordi hun er kvalitet. Gjør meg skeptisk ...

Lenke til kommentar
6 minutter siden, PeerGynt skrev:

Hun ber ikke om forskudd nei, men maser veldig med at hun er dyr fordi hun er kvalitet. Gjør meg skeptisk ...

Skjønner din skepsis:-)

…og kvalitet trenger vel heller ikke mase. Da hadde det vært kø der og hun kunne velge og vrake blant kundene:-)

• Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
52 minutter siden, PeerGynt skrev:

Fordi det er en rumener på 44 som skriver det? Og stotrende norsk?

Vil veldig gjerne lære meg å luke ut falske anmeldelser bedre. Noen er jo åpenbare, men denne kunne nok lurt en del tror jeg.

Her er jo forumet til god hjelp.

• Like 1
Lenke til kommentar

Innser nå at jeg vel egentlignikke har fått svar på det jeg aller mest lurte på.

Er det noen med erfaring som har møtt Vanessa party, og som kan si om det er henne man møter, og da eventuelt hvordan hun er?

Lenke til kommentar
27 minutter siden, PeerGynt skrev:

Innser nå at jeg vel egentlignikke har fått svar på det jeg aller mest lurte på.

Er det noen med erfaring som har møtt Vanessa party, og som kan si om det er henne man møter, og da eventuelt hvordan hun er?

Det er forskudd scam, hold deg unna. Du virker også ny, les @Tototre sine guide for nye horekunder.

Lenke til kommentar
4 minutter siden, Savitar skrev:

Det er forskudd scam, hold deg unna. Du virker også ny, les @Tototre sine guide for nye horekunder.

Som jeg skrev tidligere så har jeg vært i kontakt med henne, og det var ikke snakk om forskudd, mer bare en desperasjon når vi tekstet. Om hun har krevd forskudd av andre så får jo det være, men siden hun ikke gjorde det av meg, så kan jo det gjelde andre også, og da kan de jo ha møtt henne.

Lenke til kommentar
3 minutter siden, PeerGynt skrev:

Som jeg skrev tidligere så har jeg vært i kontakt med henne, og det var ikke snakk om forskudd, mer bare en desperasjon når vi tekstet. Om hun har krevd forskudd av andre så får jo det være, men siden hun ikke gjorde det av meg, så kan jo det gjelde andre også, og da kan de jo ha møtt henne.

Altså du må nok manne deg litt opp og prøve å booke time, om du har en dårlig magefølelse utfra chattingen så finn deg en annen. Det er slik det fungerer. Ingen her har et fasit svar. Til meg krevde hun taxi betaling på 1000kr og treffet skulle betales i person. For meg er det uaktuelt, siden mange scammer på den måten. 

Lenke til kommentar
1 minutt siden, Savitar skrev:

Altså du må nok manne deg litt opp og prøve å booke time, om du har en dårlig magefølelse utfra chattingen så finn deg en annen. Det er slik det fungerer. Ingen her har et fasit svar. Til meg krevde hun taxi betaling på 1000kr og treffet skulle betales i person. For meg er det uaktuelt, siden mange scammer på den måten. 

Takk! Det kunne du jo skrevet med en gang når du sa det med at hun krevde forskudd. Da hadde vi begge spart litt tid her. 😉

Lenke til kommentar

Det at hun krever forskuddsbetaling for taxi er ikke i seg selv ensbetydende med at hun scammer. Jeg har betalt for taxi på forhånd ved 3-4 anledinger og aldri blitt scammet på akkurat det (riktig dame møtte faktisk opp!) Men 1000kr var kanskje litt mye da og et vist faresignal. Tror aldri jeg har betalt mer enn 500 for taxi

Hun har jo verifisert bilder som er et pluss, men også kan fakes så klart… Hun skriver hun er Gresk, men jeg tør vedde mye på at hun her er Rumensk og/eller sigøyner. Er jo også en rumensk anmeldelse… Selv syns jeg rumenske jenter er noe av det vakreste som finnes da, så ikke en negativ for meg 🤣

Jeg bare spekulerer og prater vås, jeg har ikke møtt henne selv dessverre bare deler mine tanker 😇

• Like 1
Lenke til kommentar