Gjest Skrevet Juli 7, 2024 Share Skrevet Juli 7, 2024 Heisann, folkens! Hva tror vi om Iriss? Hun har første dag i dag, men har ikke validerte bilder. Nummeret er finsk og hun sier hun har jobbet der en ukes tid, før hun nå er her. Hun er "my kind of sexy", så jeg holder på å eksplodere her, men huff. Ikke validerte bilder. Sier hun er independent, og er å treffe på Sørenga (som jo ikke er et gratis sted å henge). Ja ... her trenger jeg gode råd! Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juli 7, 2024 Share Skrevet Juli 7, 2024 Hun er et offer for menneskehandel, om du ikke ser det ved annonsen utfra teksten, bildene, nr, incall plassering, tjenesteliste, bør du ta en tur til specsavers. Det her hadde jeg holdt meg unna. Siter Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet Juli 7, 2024 Share Skrevet Juli 7, 2024 (endret) 1 time siden, PeerGynt skrev: Ja ... her trenger jeg gode råd! Eller du bør benytte sjansen til å være en av de første Og gi oss gjerne en rapport etterpå Eller bruk rådet til @Savitar og @Bikkuriv3 Endret Juli 7, 2024 av SolanGundersen var for kjapp med museknappen 1 Siter Lenke til kommentar
Bikkuriv3 Skrevet Juli 7, 2024 Share Skrevet Juli 7, 2024 Vært her før og jeg advarte da at dama er styrt av bakmenn. Skal finne navn og annonse hun brukte da og legge til omtalen jeg skrev her inne under annet Nick. Hun så super fresh ut første uka her og når jeg traff henne på slutten av oppholdet så hun ikke ut, jeg avsluttet treffet midt i og ba henne beholde pengene. Greit nok med damer som ruser seg litt, men når man åpenbart treffer på folk som er mer eller mindre leid ut så er det instant turn off. Var en eldre romensk mann som alltid stod i nærheten, så han ved siste besøk gå inn der da skjønte jeg tegninga og advarte her på forumet. 1 2 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juli 7, 2024 Share Skrevet Juli 7, 2024 (endret) Norges beste forum! 👊🏾 Ser også at hun gjør uten kondom, og sprut inni. Det er vel heller ikke særlig tillitsvekkende med alt det andre. Huff! Endret Juli 7, 2024 av PeerGynt Mer tekst Siter Lenke til kommentar
Bikkuriv3 Skrevet Juli 7, 2024 Share Skrevet Juli 7, 2024 (endret) 44 minutter siden, PeerGynt skrev: Norges beste forum! 👊🏾 Følger man tips her inne så kan man fint unngå mye kjipe ting. Mange rutinerte horebukker her selv om mange har kastet inn håndkle etter all spam som har vært. De ( bakmennene ) hadde en annen dame her for ikke så lenge siden skal se om jeg finner bilder, litt annen type annonse, men jeg var nysgjerrig så gjorde litt undersøkelser samt sjekket adressen jeg fikk på WhatsApp. Syklet ned og tok noen runder. Så først han eldre karen sammen en ung mann stå utenfor røyke. Tok en runde til med sykkelen når jeg kom tilbake stod politiet der sammen dem. Husker at hun som omtales her byttet adresse minst 4ganger. Og når du ser henne bruke telefonen så er det på rumensk språk ikke tsjekkisk. «Fun» fact samme gamle karen har jeg sett stå krangle med Sophie ved Bislett når de holdt til der. Endret Juli 7, 2024 av Bikkuriv3 2 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juli 8, 2024 Share Skrevet Juli 8, 2024 Enda lettere å bli lurt nå. Bildene har nemlig blitt verifisert over natta. Tenker at all den sminken også er der for å skjule et værbitt ansikt, og triste øyne, siden hun er trafficking offer. Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg