Gå til innhold

Kjønnssykdommer ved handjob/petting

Legend

Anbefalte innlegg

På 10.7.2024 den 22.45, Tid for Nytelse skrev:

men jeg vil tro at de fleste som har oralsex ubeskyttet også har ubeskyttet sex der nede. K.

tenker jeg blir å fortsette å suge slik jeg har gjort. Med kondom når hodet skal inn i munnen

Akkurat der tror jeg du tar feil, fra Artemis til Tallinn og Oslo alltid Owo aldri BB👌 Tror de mest profesjonelle kalkulerer med risiko kontra profitt, sikker derfor de som ikke gjør Owo er low range.

• Confused 1
2 timer siden, gdawg1234567 skrev:

Akkurat der tror jeg du tar feil, fra Artemis til Tallinn og Oslo alltid Owo aldri BB👌 Tror de mest profesjonelle kalkulerer med risiko kontra profitt, sikker derfor de som ikke gjør Owo er low range.

Hehe, low range faktisk 😂😂 jaja, der fikk jeg den 😅

• Sad 1
1 time siden, jegern skrev:

Jeg ville sagt motsatt, de som bryr seg om helsa til begge er high-range, som @Tid for Nytelse

hvis jeg har lest riktig i første siden av dette trådet så holder hun seg unna penishoden men leker med resten? blir jo da en spesiel type "half assed" owo :-D.

@Tid for Nytelse jeg støtter at du kan velge hva du vil utføre, de fleste utenlandske jentene i RE må konkurrere og hadde ikke utført owo 3-8 ganger om dagen hvis de kunne, noe jeg synes er jævlig for dem.

Endret av shawty lo
  • Like 2
2 timer siden, Karsten skrev:

Cirka ihvettfall. Nytelsen overgår risikoen 😉

Smitten sitter på hodet og i sæden, så jeg føler meg så trygg jeg kan bli. 
Testet meg forrige uke og er fortsatt frisk 🫦

Klart det er fristende med full owo! Å vite at mannen kjenner alt 100% og kunne ta imot de deilige proteinene fra utløsningen 💦💦

Men det går an å kombinere sunn fornuft med denne deilige hobbyen 😉

• Thanks 2