Gå til innhold

Har så tannlegeangst trenger noen jenter

TomX

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, nelson2 skrev:

Tenkte jeg også på; her var ei yppig ei, var alt annet enn bedøvd når man fikk legge hodet bakover imellom puppan hennes.

Har ikke erfaring med kvinnelige tannleger, men tannpleiere!  Det er alltid Damer.  Og ofte Ungjenter!  Hadde en lengre behandling for noen år siden, og det gjorde vondt, ja.  Men så la hun puppene oppå meg når hun gjorde det hun skulle gjøre.  Og presset hardt ned (kjentes sånn for meg).  Der fikk jeg bendern.  Og noe hyggelig å tenke på.  Hun gjorde det samme på andre siden med den andre puppen.

PS

Jeg går til henne ennå av og til.  Og smiler hver gang.  Hun med puppene som reddet meg i min nød!

2 minutter siden, Langbein skrev:

Det skulle ikke forundre meg om det finnes en tannlege blant oss. @SolanGundersen, er du tannlege og kan hjelpe herremannen?

Mine tannlegekunnskaper er på nivå med Anders Sandvig (grunnlegger av Maihaugen på Lillehammer). Hans tannlegekontor med utstyr er en egen utstilling der. Det er fra den tiden bedøvelse bestod av valget mellom vodka og en real kilevink.

Kan absolutt ikke hjelpe i tannlegespørsmål.

Men vil nok anbefale alle som skal til tannlegen å se på @Tototre sitt tips om tannpleier. Så neste gang du skal finne deg en tannlege bør du be om bildeverifisering av tannpleieren hans/hennes :-)

• Like 2
  • Haha 2
12 minutter siden, SolanGundersen skrev:

Mine tannlegekunnskaper er på nivå med Anders Sandvig (grunnlegger av Maihaugen på Lillehammer). Hans tannlegekontor med utstyr er en egen utstilling der. Det er fra den tiden bedøvelse bestod av valget mellom vodka og en real kilevink.

Kan absolutt ikke hjelpe i tannlegespørsmål.

Men vil nok anbefale alle som skal til tannlegen å se på @Tototre sitt tips om tannpleier. Så neste gang du skal finne deg en tannlege bør du be om bildeverifisering av tannpleieren hans/hennes :-)

Bare jeg ikke blir anmeldt for trakassering av offentlig helsetjeneste så 🤔

• Haha 2
3 minutter siden, TomX skrev:

Bare jeg ikke blir anmeldt for trakassering av offentlig helsetjeneste så 🤔

Hvis du ser hva @Tototre skriver om sin opplevelse så var det tannpleieren som la seg over :-)

Ved riktig valg av tannlegekontor skal du se at rotfyllinger blir noe du ser frem til :-)

50 minutter siden, Langbein skrev:

Det skulle ikke forundre meg om det finnes en tannlege blant oss. @SolanGundersen, er du tannlege og kan hjelpe herremannen?

Forresten, vi hadde jo et nick her på noresk, @tannlegen, var han det i virkeligheten?

Endret av nelson2
  • Like 2