Gå til innhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Noresk.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Har så tannlegeangst trenger noen jenter

Featured Replies

Skrevet

Jeg trenger noen 👩🏽👩🏻‍🦰👩🏼 og holde i hånda når jeg er hos tannlegen. Noen som melder seg. Jeg kommer meg ikke til tannlegen uten  pga angsten

99BF94B8-ADFC-47BF-8ADD-3CBAFBB5904B.jpeg

Skrevet
44 minutter siden, TomX skrev:

eg trenger noen 👩🏽👩🏻‍🦰👩🏼 og holde i hånda når jeg er hos tannlegen

Jeg skal ikke ta motet ifra deg, men tror du søker på feil plass.

Skrevet
  • Forfatter

Tro meg jeg har prøvd alt håper på napp her kanskje har prøvd på Reddit men ikke noe napp der liksom 

Skrevet

Betaler du full outcall-takst så ordner det seg nok...

Endret av Karsten

Skrevet

Har du angst for tannlegen eller regningen som kommer etterpå? Tannbehandling er smertefritt og enkelt, noen tilbyr også narkose om du er så engstelig. Mann deg opp, om du tør å møte fremmede damer for sex, kan du vel dra til en profesjonell behandler og få fiksa tenna dine? 

Skrevet
  • Forfatter

Jo men jeg trenger kun en jente hånd og holde i 

Skrevet
  • Moderatorer
3 minutter siden, TomX skrev:

Jo men jeg trenger kun en jente hånd og holde i 

Kan du ikke gå til en kvinnelig tannlege og be henne om å holde deg i handa mens hun borrer ?

Skrevet
4 minutter siden, Langbein skrev:

Kan du ikke gå til en kvinnelig tannlege og be henne om å holde deg i handa mens hun borrer ?

Tenkte jeg også på; her var ei yppig ei, var alt annet enn bedøvd når man fikk legge hodet bakover imellom puppan hennes.

Skrevet
14 minutter siden, nelson2 skrev:

Tenkte jeg også på; her var ei yppig ei, var alt annet enn bedøvd når man fikk legge hodet bakover imellom puppan hennes.

Har ikke erfaring med kvinnelige tannleger, men tannpleiere!  Det er alltid Damer.  Og ofte Ungjenter!  Hadde en lengre behandling for noen år siden, og det gjorde vondt, ja.  Men så la hun puppene oppå meg når hun gjorde det hun skulle gjøre.  Og presset hardt ned (kjentes sånn for meg).  Der fikk jeg bendern.  Og noe hyggelig å tenke på.  Hun gjorde det samme på andre siden med den andre puppen.

PS

Jeg går til henne ennå av og til.  Og smiler hver gang.  Hun med puppene som reddet meg i min nød!

Skrevet
  • Forfatter
34 minutter siden, Langbein skrev:

Jo men har ingen 👩🏻‍🦰 tannleger i Gol 

Skrevet

I en annen tråd har du spurt om massasje hos en mann, @Idaws, en kjent gammel horebukk.

@TomX, du mener vel ikke å søke etter en tannlege også på Noresk?

Skrevet
  • Moderatorer
34 minutter siden, nelson2 skrev:

Det skulle ikke forundre meg om det finnes en tannlege blant oss. @SolanGundersen, er du tannlege og kan hjelpe herremannen?

Endret av Langbein

Skrevet
  • Moderatorer
2 minutter siden, Langbein skrev:

Det skulle ikke forundre meg om det finnes en tannlege blant oss. @SolanGundersen, er du tannlege og kan hjelpe herremannen?

Mine tannlegekunnskaper er på nivå med Anders Sandvig (grunnlegger av Maihaugen på Lillehammer). Hans tannlegekontor med utstyr er en egen utstilling der. Det er fra den tiden bedøvelse bestod av valget mellom vodka og en real kilevink.

Kan absolutt ikke hjelpe i tannlegespørsmål.

Men vil nok anbefale alle som skal til tannlegen å se på @Tototre sitt tips om tannpleier. Så neste gang du skal finne deg en tannlege bør du be om bildeverifisering av tannpleieren hans/hennes :-)

Skrevet
  • Forfatter
15 minutter siden, Langbein skrev:

Nå tenke jeg først på jenter ikke manne tannlege

Skrevet
  • Forfatter
50 minutter siden, nelson2 skrev:

I en annen tråd har du spurt om massasje hos en mann, @Idaws, en kjent gammel horebukk.

Nei men det var en bom av meg.  trodde navnet Ida var en jente ser du 

Skrevet
  • Forfatter
12 minutter siden, SolanGundersen skrev:

Mine tannlegekunnskaper er på nivå med Anders Sandvig (grunnlegger av Maihaugen på Lillehammer). Hans tannlegekontor med utstyr er en egen utstilling der. Det er fra den tiden bedøvelse bestod av valget mellom vodka og en real kilevink.

Kan absolutt ikke hjelpe i tannlegespørsmål.

Men vil nok anbefale alle som skal til tannlegen å se på @Tototre sitt tips om tannpleier. Så neste gang du skal finne deg en tannlege bør du be om bildeverifisering av tannpleieren hans/hennes :-)

Bare jeg ikke blir anmeldt for trakassering av offentlig helsetjeneste så 🤔

Skrevet
2 minutter siden, TomX skrev:

Obs, dette er privat!  Der kjøper vi oss ut av uheldige situasjoner.

Skrevet
  • Moderatorer
3 minutter siden, TomX skrev:

Hvis du ser hva @Tototre skriver om sin opplevelse så var det tannpleieren som la seg over :-)

Ved riktig valg av tannlegekontor skal du se at rotfyllinger blir noe du ser frem til :-)

Skrevet
  • Forfatter
1 minutt siden, Tototre skrev:

Obs, dette er privat!  Der kjøper vi oss ut av uheldige situasjoner.

Jo men kan ikke presse helsefolk for penger heller da 🤔

Skrevet
  • Forfatter
7 minutter siden, SolanGundersen skrev:

Hvis du ser hva @Tototre skriver om sin opplevelse så var det tannpleieren som la seg over :-)

Ved riktig valg av tannlegekontor skal du se at rotfyllinger blir noe du ser frem til :-)

Tror ikke fylkestannleger👩‍⚕️ er sånn 

Skrevet
50 minutter siden, Langbein skrev:

Forresten, vi hadde jo et nick her på noresk, @tannlegen, var han det i virkeligheten?

Endret av nelson2