Gå til innhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Noresk.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Har så tannlegeangst trenger noen jenter

Featured Replies

Skrevet

Jeg trenger noen 👩🏽👩🏻‍🦰👩🏼 og holde i hånda når jeg er hos tannlegen. Noen som melder seg. Jeg kommer meg ikke til tannlegen uten  pga angsten

99BF94B8-ADFC-47BF-8ADD-3CBAFBB5904B.jpeg

Skrevet
44 minutter siden, TomX skrev:

eg trenger noen 👩🏽👩🏻‍🦰👩🏼 og holde i hånda når jeg er hos tannlegen

Jeg skal ikke ta motet ifra deg, men tror du søker på feil plass.

Skrevet
  • Forfatter

Tro meg jeg har prøvd alt håper på napp her kanskje har prøvd på Reddit men ikke noe napp der liksom 

Skrevet

Betaler du full outcall-takst så ordner det seg nok...

Endret av Karsten

Skrevet

Har du angst for tannlegen eller regningen som kommer etterpå? Tannbehandling er smertefritt og enkelt, noen tilbyr også narkose om du er så engstelig. Mann deg opp, om du tør å møte fremmede damer for sex, kan du vel dra til en profesjonell behandler og få fiksa tenna dine? 

Skrevet
  • Forfatter

Jo men jeg trenger kun en jente hånd og holde i 

Skrevet
  • Moderatorer
3 minutter siden, TomX skrev:

Jo men jeg trenger kun en jente hånd og holde i 

Kan du ikke gå til en kvinnelig tannlege og be henne om å holde deg i handa mens hun borrer ?

Skrevet
4 minutter siden, Langbein skrev:

Kan du ikke gå til en kvinnelig tannlege og be henne om å holde deg i handa mens hun borrer ?

Tenkte jeg også på; her var ei yppig ei, var alt annet enn bedøvd når man fikk legge hodet bakover imellom puppan hennes.

Skrevet
14 minutter siden, nelson2 skrev: