Gå til innhold

Endelig blitt Européer!

Gjest

Anbefalte innlegg

Ja, da ga jeg faen og gjorde européer av meg som selveste @Tototre. Det var jo bare et tidsspørsmål før min favorittliste på RE i gamlelandet ble så kort at jeg måtte pakke sammen kølla og oppsøke nye jaktmarker i det frilynte Europa. Her har vi samme temperatur, men horene er frittgående, og lettkledde. Og så kakler de ikke så mye som de norske horene. Ellers? Tja, vetta faen. Noe er bedre, noe er dårligere,  men alkoholen får oss til å smile fra topp til tå.

5 timer siden, nelson2 skrev:

Vi er forskjellige, og jeg kan enda ikke nedlegge historia om han som tok fly fra osl for å treffe drømmedama si i Stavanger.

Det gjorde jeg selv mange ganger for 15-20 år siden. Tok fly fra Tromsø til Oslo for å treffe drømmedama mi på den tiden, Sjefshøna, hvis noen her på forumet husker henne. Ei herlig høne.

Endret av Langbein
  • Like 3
2 minutter siden, nelson2 skrev:

Sjefshøna aka Lina. Ikke du som har gifta deg med henne?

Sjefshøna Lina ja. Nei dessverre, jeg visste ikke at hun har giftet seg. Tok alltid med ei flaske rødvin som vi delte når jeg besøkte henne i Oslo. Sex i lett alkoholrus er den beste sexen. Minnes den tida med stor glede. Ble rent nostalgisk her.

• Like 1
  • Haha 1