Påsan Skrevet Juni 30, 2024 Share Skrevet Juni 30, 2024 Hallois, Jeg lovte en kamerat å sjekke om noen her inne kjente til denne unge damen, Julie20.Oslo på SD https://sugardaters.com/no/profile/ELoN_rJGZd 1 Siter Lenke til kommentar
Longhairlover85 Skrevet Juli 1, 2024 Share Skrevet Juli 1, 2024 Ikke kjenskap til henne, men radaren min forteller meg at det kan være verdt å ta kontakt ☺️ Få red flags imo 1 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juli 1, 2024 Share Skrevet Juli 1, 2024 Et lite tips... Med mindre det er ren fraud, og ikke dama like gjerne kunne holdt til på RE så er det ingen/få som deler info som SD. Lykke til. Siter Lenke til kommentar
Påsan Skrevet Juli 8, 2024 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2024 Tja hun forsvant visst når ting begynte å materialisere seg. Eller om hun har blokkert kompisen. Hva vet jeg? 1 Siter Lenke til kommentar
brucew Skrevet Juli 9, 2024 Share Skrevet Juli 9, 2024 Profilen er slettet/borte/deaktivert 1 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg