Gå til innhold

Russisk dame.


Idaws

Anbefalte innlegg

Noen uker med chatting på FaceTime og WhatsApp.

Hun lurer på om kan komme på besøk.

T/R Moskva 1700kr.

Litt bensinpenger. Jeg bor en time fra Gardermoen.

Fredag til mandag.

Hun tar iniativ til sex første kvelden.

Resten av helgen blir det puling.

Og hun er et uvær i senga.

Sexy og pen dame. 35 år gammel. Ingen barn.

Reiser i morgen.

Forsåvidt et greit og billig opplegg hvis man er et kynisk rasshøl.

Men jeg liker faktisk damen.

Så jeg håper hun kommer igjen.

Lenke til kommentar
  • 5 weeks later...
Jeg håper egentlig at noen der ute tenner på russisk dame-rollespill.

Flere av dem jeg kjenner har hentet hjem russiske damer. En av de første var Arvid som hentet Svetlana. Må være noen dager atter Sovjet raknet, de er fremdeles lykkelig gift. Og siden kom her flere " rollespillersker " som du sier. Jeg kan ikke se at skilsmisseprosenten blant Norsk Russisk er det spøtt høyere enn Norsk Norsk på andregangs gifte. For det er det vi snakker om, andre "borsetning" om ikke tredje.

Lenke til kommentar

Alle har noe de vil ha ut av et forhold. Kjærlighet og stabilitet osv er jo grunnleggende. Og så vil menn gjerne ha hotte damer og mer sex, og kvinner en solid økonomi og en bedre framtid.

Digg med bra puling, da :)

Lenke til kommentar
Jeg håper egentlig at noen der ute tenner på russisk dame-rollespill.

Flere av dem jeg kjenner har hentet hjem russiske damer. En av de første var Arvid som hentet Svetlana. Må være noen dager atter Sovjet raknet, de er fremdeles lykkelig gift. Og siden kom her flere " rollespillersker " som du sier. Jeg kan ikke se at skilsmisseprosenten blant Norsk Russisk er det spøtt høyere enn Norsk Norsk på andregangs gifte. For det er det vi snakker om, andre "borsetning" om ikke tredje.

Hvem du kjenner er anekdoter.

Tallene forteller oss noe annet.

"Ekteskap med russiske kvinner er ikke like levedyktige. Hele 3,2 prosent blir oppløst i løpet av de første tre årene. For ekteskap mellom to norskfødte er skilsmisseraten 1,5."

http://www.thailandstidende.com/component/k2/item/956-myter-om-thai-norske-skilsmisser

Lenke til kommentar

Du må også ta i betraktning at dette er andregangs gifting på de fleste norske og andre gangs gifte ryker oftere enn førstegangs som vel er oppe i 50/50 nå. Hun russiske har sikkert vært gift både en og tre ganger.

En bekjent av meg hadde ei på "prøve". Hun hadde 3 ekteskap bak seg og det samme har en annen bekjent. Hun er nå gift for fjerde gang og han har det andre ekteskapet. Det går ikke så bra, hun sliter psykisk og med alkohol. Så kan en da spørre hvorfor det?

Så spørs det hvor mye vett han norske hadde. Aldersforskjell bør ikke overstige 10 år og når vi henter inn utenlandske kvinner så er vel 10 år omtrent gjennomsnitt, tenker jeg. De fleste jeg har kjent av norsk norsk opp i gjennom livet der aldersforskjell har oversteget 15 år, der ender det med skilsmisse så sant dette ikke var av mine foreldres generasjon. de som var født før 1930. Så er det mange i fra øst, også thai, som kynisk kalkulerer med at de får stille fitta si til disposisjon i 2 år og 1 dag før de tar ut seperasjon, så separert 1 år og 1 dag før de forlanger skilsmisse. Da har de arbeids og oppholdstillatelse. Men av de russiske jeg kjenner til så er det bare ei som skilte seg på den måten selv om en hører om at slik er det. Min erfaring er at på andre gangs gifte blant oss som er født og oppvokst her på berget så ryker det ekteskapet fortere enn for oss som har "holdt ut" med hun norske trollkjærringa.

Personlig har jeg kun en ting å klage på. Mangel på sex de siste 10 år. Men nå er jeg kommet så langt i livet at det spiller mindre og mindre rolle. Litt rart det der.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...