Gå til innhold

Horekunde-parade 2025?

Gjest

Anbefalte innlegg

hamburg2024.thumb.jpg.4dccdd91228713c291b9dd655e1207c2.jpg

og da har selveste generalsekretæren signalisert sin støtte til sin egen favorittvariant!

i talen han holdt på Horekundekonferansen i Hamburg nevnte Stoltenberg, til applaus fra konferansedeltakerne, at NATO ønsker inntil videre å fortsette å holde liv i konflikten for å sikre spesielt gunstige økonomiske relasjonener mellom Norge og Ukraina

• Haha 3
4 timer siden, Tototre skrev:

Det vil være fint om vi får avsluttet flaggdebatten og valgt et flagg innen 8.mars 2025.  Da blir det tid til produksjon, og vi får det med under Horekundekonferansen, i god tid før Horekundeparaden i juni.

Nå begynner jeg å lure på om @Tototre faktisk mener alvor.

• Haha 3
4 minutter siden, Kneipp skrev:

Vi bør vel også lage en forening og kalle den f.eks. FRI 2.0 ?
Barnehager og skoler bør påvirkes i retning av å måtte flagge med det nye flagget og arrangere egne tog på linje med pride og 17. mai.

Det er ikke umulig at det vil oppstå debatt, men det tar vi på strak arm.

Netopp! Og pride startet vel med en dag - nå er det en fuckings måned! Vi vil også ha en måned! Hvilken kan jo debatteres(?)

1 time siden, Langbein skrev:

Nå begynner jeg å lure på om @Tototre faktisk mener alvor.

Selvsagt!  I alle fall den ene schizofrene delen av meg som er ekstrovert og kjøper seksuelle tjenester hver uke.

Og organisasjonskunnskapene er jo her fra før.  Driver med nettverksbygging gjennom møter med nøkkelpersoner som kommer til å ha nøkkelroller (husk at dette oxo er nøkler til rom med fine damer, så det fins en bonus her!) ved gjennomføring av den første, store Horekundekonferansen i Hamburg 2025 for norske horekunder.  Som sagt før blir det foredrag, GB, burlesk, rekordforsøk, erfaringsdeling og sightseeing i utvalgte bydeler.  Noen medbrakte horer fra Norge for å holde oss med selskapet på et forhåpentligvis chartrede flyet fra Torp (om vi blir mange nok).  Og glem ikke at vi skal ha obligatorisk workshop for Horekundepride!  Tror det holder med en dag i juni, men flertallet avgjør.

17 minutter siden, jegern skrev:

Jeg kan være med på alt, bortsett fra GB, og kanskje enkelte elementer i "workshopen". Er det lov å snike seg til en kjappis med en av eskortene på handikaptoalettet på flyplassen eller på flydassen?

Ja, jeg var kanskje for bastant når noe ble omtalt som obligatorisk.  Under GB kan du velge å stå i et hjørne under et laken, eller du kan ha på deg halvmaske og gå mellom oss som holder på.  Hva mener du med en kjappis?  Sex under 3 min. går fint:-)  Før flyturen trekker vi oxo rekkefølge på det som vil forsøke seg på Mile High Club.  Med chartered fly blir det tid til alle.  Men trekning ved offenlig.  Om mange påmeldte blir det minst med to eskorter tur/retur (outcall).

1 minutt siden, jegern skrev:

3 min var i korteste laget, men hvis jeg får velge minst en av damene så skal det gå.

Vi må oppgradere fra laken til telt, hvor det kun er en om gangen. Ikke lov å sniktitte.

Telt, ja.  Tror jeg må kontakte @Vixenida og høre om teltet kommer opp i sommer?  Ja, det blir en anbudsrunde blant eskortene på Ukas Sexy om hvem som skal få jobbe under konferansen.  Selvsagt blir det en arbeidsgruppe med minst 2 GMer som legger til rette for alt dette, prøvetester og velger ut.  Ellers merker jeg at vi snakker litt forbi hverandre nå.  Har du drukket alkohol igjen?

3 minutter siden, Tototre skrev:

Telt, ja.  Tror jeg må kontakte @Vixenida og høre om teltet kommer opp i sommer?  Ja, det blir en anbudsrunde blant eskortene på Ukas Sexy om hvem som skal få jobbe under konferansen.  Selvsagt blir det en arbeidsgruppe med minst 2 GMer som legger til rette for alt dette, prøvetester og velger ut.  Ellers merker jeg at vi snakker litt forbi hverandre nå.  Har du drukket alkohol igjen?

Det har jo vært to fotballkamper i kveld også, da veit du...

Så, @Tototre Hold skravla gående en halv time til så kommer tipsene til mandagens valg som perler på en snor. Vi rekker å sjekke dem ut i løpet av uken/helgen

Endret av SolanGundersen
  • Haha 1