Gå til innhold

Hver sin smak sa vinkjenneren...

Gjest

Anbefalte innlegg

Som kjent så er vi alle tiltrukket av mye forskjellig. Ikke bare jjøper vi forskjellig kaffe, forskjellige biler, klær ryc., men vi liker også forskjellige damer og tjenester.

Jeg kan for eksempel ikke fordra thaier i denne hobbyen. Jeg har gjort et par forsøk utaskjærs, men hver gang ender jeg opp med den umiskjennelige aksenten, og lukten av mat. Hvis jeg kommer inn og det står en dame med en bolle med mat og drar på vokalene, da gjør jeg som hos sexy Marianne: drar opp smekken og løper.

Jeg elsker derimot generelt damer fra Sovjetunionen og Latin-/Sør Amerika. På hver sin måte selvsagt. Jeg har definitivt mest erfaring fra østblokken. Ungarn, Polen, Romania. De fleste har dårlig erfaring med Rumenere, men ikke jeg. Jeg har funnet gull fra Ungarn og Romania.

Sør for San Diego har jeg også testet en del av. Mye bra. Ofte litt feilproporsjonerte etter min smak, men det finnes def gull: Andrea Milan, Nayrobi. Når Andrea kaster seg opp til meg på første møte, råkliner, knuller som kaniner i 30 minutter og ligger og prater i en pause og hun lurer på hvorfor jeg ikke har besøkt henne før? Fordi alle de andre gutta knuller dårlig kommer tidlig og ikke kan oppføre seg...

Om jeg skulle måtte velge så ville jeg sagt at tsjekkiske jenter er mine favoritter. Sikkert fordi jeg er glad i erotisk massasje. Men takket være fora her så har jeg god erfaring med de fleste av mine besøk! Dog har jeg også besøkt noen uten anbefalinger.

Det skjer at jeg ramler innom Thai salonger. Lukter det mat så er bare å snu. Jeg bestiller aldri.  Damene er nesten alltid vesentlig eldre og mindre attraktive. Dog er kanskje det viktigste hvordan en blir møtt når en kommer inn.  

Vinen min skal være moden og godt lagret. Passe til å nytes sakte, en avveksling med litt sprudlende en gang i mellom.  

• Like 1
  • Thanks 1

Kjente tanker der. Vi har alle forskjellige preferanser og som et sunnhetstegn endres de med alder og relasjoner. 

Unormalen er vel å bli tiltrukket av aldersforskjell, samme kjønn, ulik rase og vekt. Det er biologi. 

Men det er selvfølgelig ikke noe galt å søke annet. 

Som horekunde kan jeg få eksperimentere litt. Men jeg faller tilbake på det som for meg er biologisk riktig. 

Så har vi møkkakjerringer. De finnes i alle former. Derav dette forumet. For å treffe ei som faktisk er interessert i å gi deg den beste opplevelsen. 

Happy hunting 
JB

Endret av B James
  • Like 3

Akkurat som i vinkjelleren min har jeg noen foretrukne typer/nasjonaliteter.  Og blant disse attpåtil noen faste innslag som jeg tyr til igjen og igjen.

Så er det en stor reol, med plass til 96 flasker.  Dette er daglig drikke, blandet med eksperimenter, slike som ser interessante ut.  Noen av disse slår feil ut, men ikke alle.  

De siste fem årene har jeg blitt mer utforskende.  Mange sexarbeidere kompenserer for utseendet på andre måter.  Og det kan jeg godt like 😁

Jeg tror mange går til Thai-salongene fordi de en gang for et stykke tid siden hadde en flott opplevelse hos disse. Før Covid-19 så var også kvaliteten mye høyere, og muligheten for at junior fikk møte et par slanke ungpike-hender eller mer var ikke utenfor rekkevidde.

Man går i et vintermørkt land mot nord, og håper å finne igjen dette. Borte er den pirrende opplevelsen når du ligger på benken naken, og venter på den slanke piken som kommer om noen minutter og lukter som Thailand og smaker som Thailand.

Nå er det godt voksne damer som nærmest hjerte ikke lenger har penger, men fiskesaus og nudler med hender som en erfaren snekker.

• Like 1
  • Haha 2