Gå til innhold

fornebu

Featured Replies

Skrevet

hei.

finnes det noen jenter i fornebuområdet?

Skrevet

Dette spørsmålet ville jeg lagt under Oslo hvis jeg var deg..... 8-)

Skrevet
Dette spørsmålet ville jeg lagt under Oslo hvis jeg var deg..... 8-)

Fornebu er i Bærum, altså Akershus. :)

Og derfor ligger det under Buskerud :lol:

Skrevet

Fornebu er i Bærum, altså Akershus. :)

Og derfor ligger det under Buskerud :lol:

Men Fornebu har flyttet til Gardermoen for lenge siden, og det blir vel nærmere Oppland? :mrgreen:

Ja dette var gøy :mrgreen:

Skrevet

Tror du strøk i geografitimen VilleVonka. Fornebu er et stedsnavn i Bærum kommune i Akershus Fylke. Flyplassen het: Oslo Lufthavn, Fornebu.

Skrevet
Tror du strøk i geografitimen VilleVonka. Fornebu er et stedsnavn i Bærum kommune i Akershus Fylke. Flyplassen het: Oslo Lufthavn, Fornebu.

Det er da ustyrtelig morsomt med folk som ikke forstår en spøk! :roll::lol::mrgreen:

Forstår veldig godt en spøk jeg. Gjør du?

Skrevet
  • Forfatter

hehe :lol: jeg var(og er) usikker på hvilket fylke det tilhører :D men det ble en flott tråd :lol:

Skrevet
hehe :lol: jeg var(og er) usikker på hvilket fylke det tilhører :D men det ble en flott tråd :lol:

Vi har dessverre ingen tråd som heter Buskoslopphus. Jeg skulle kanskje ha flyttet den dit, men det ville vel ha ødelagt hele moroa. :)

Skrevet

Det er bra vi har en admin med godt humør og glimt I øye :)

PS savner "Fornebu" eg au, OSL ligger jo langt oppi huttaheita...... :(

Skrevet
Det er bra vi har en admin med godt humør og glimt I øye :)

PS savner "Fornebu" eg au, OSL ligger jo langt oppi huttaheita...... :(

Vår annerkjente skuespiller, nå avdøde Wenche Foss hadde en uttalelse når "Fornebu" ble nedlagt: "Det interesserer meg ikke at vi får ny flyplass på "Gardermoen" Jeg bruker "Fornebu" Basta - med et snev av humor i den uttalelsen.

Skrevet
  • Forfatter

hehe :lol: dette ble riktig så underholdende.men jeg lurer fortsatt på det jeg spurt om 8-)

Skrevet
hehe :lol: dette ble riktig så underholdende.men jeg lurer fortsatt på det jeg spurt om 8-)

Fornebu ligger på Snarøya i Bærum kommune som iogjen er i Akershus Fylke.(Samme fylke som Gardermoen eller Oslo Lufthavn) Var dette tilstrekkelig?

Skrevet
  • Forfatter

tusen takk,toffe6 :D jeg har nok litt tungt for å skjønne ting :lol: hehe

Skrevet
tusen takk,toffe6 :D jeg har nok litt tungt for å skjønne ting :lol: hehe

Gøy var det alikevel. Må ha litt humor. :lol:

Skrevet

Og omssider ble vi enige om at det i akopposl var det heller dårlig med skrepper eller? :D:D:D