Gå til innhold

fornebu


cradle0209

Anbefalte innlegg

Fornebu er i Bærum, altså Akershus. :)

Og derfor ligger det under Buskerud :lol:

Men Fornebu har flyttet til Gardermoen for lenge siden, og det blir vel nærmere Oppland? :mrgreen:

Ja dette var gøy :mrgreen:

Lenke til kommentar
Tror du strøk i geografitimen VilleVonka. Fornebu er et stedsnavn i Bærum kommune i Akershus Fylke. Flyplassen het: Oslo Lufthavn, Fornebu.

Det er da ustyrtelig morsomt med folk som ikke forstår en spøk! :roll::lol::mrgreen:

Forstår veldig godt en spøk jeg. Gjør du?

Lenke til kommentar
hehe :lol: jeg var(og er) usikker på hvilket fylke det tilhører :D men det ble en flott tråd :lol:

Vi har dessverre ingen tråd som heter Buskoslopphus. Jeg skulle kanskje ha flyttet den dit, men det ville vel ha ødelagt hele moroa. :)

Lenke til kommentar
Det er bra vi har en admin med godt humør og glimt I øye :)

PS savner "Fornebu" eg au, OSL ligger jo langt oppi huttaheita...... :(

Vår annerkjente skuespiller, nå avdøde Wenche Foss hadde en uttalelse når "Fornebu" ble nedlagt: "Det interesserer meg ikke at vi får ny flyplass på "Gardermoen" Jeg bruker "Fornebu" Basta - med et snev av humor i den uttalelsen.

Lenke til kommentar
hehe :lol: dette ble riktig så underholdende.men jeg lurer fortsatt på det jeg spurt om 8-)

Fornebu ligger på Snarøya i Bærum kommune som iogjen er i Akershus Fylke.(Samme fylke som Gardermoen eller Oslo Lufthavn) Var dette tilstrekkelig?

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...