Gå til innhold

Kan du tenke deg å gifte deg med en eskorte ?

Featured Replies

Skrevet

Har vel ikke noe lyst til å gifte meg med verken eskorter eller ikke-eskorter. Been there, done that - for å si det sånn, og ikke med noe særlig vellykket resultat heller.

Det å ha en liten situationship relasjon med en eskorte kunne vært helt ok, bare det ikke utviklet seg til noe mer - det er det slutt på - ingen handleturer på Ikea mer- , og isåfall ville jeg vel gitt blaffen i hva hun gjorde ellers.

Var faktisk en thai dame som spurte, om jeg kunne tenkte meg å gifte meg med en 37-åring - svarte straks NEI, gikk litt fort i svingene, før jeg oppfattet at hun kanskje mente seg selv - men jeg hadde gått til henne fordi hun åpenbart var over 50 ! Om hun ikke hadde løyet på alderen der og da kunne hun kanskje hatt en sjanse.

• Svar 201
  • Visninger 21.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• 😅 Jo, jeg leser dere. Og ikke bare dette emnet. Og har lest dere i mange år. Beklager hvis det føles uhøflig til dere, men jeg tror at det er helt normalt å kikke litt på man’s world på samme måte som

• Vil heller betale 1000 kr dagen enn å gifte meg på nytt

• Ja, det vet jeg alt om, hvis det er meg du sikter til av moderatorene. Vi snakker selvsagt her om svært så trivelige Sjefshøna Lina. Ei dame som var svært aktiv på et tidligere eskorteforum. Jeg pleid

Posted Images

Skrevet
17 minutter siden, LongJohn skrev:

Var faktisk en thai dame som spurte,

Det var ei thaidame (eskorte- og massasjedame) som spurte meg for mange år siden, men da var det å gifte meg med dattera som var i Thailand med formål å få opphold her, altså en slags pro forma. Jeg tok heller ikke betenkningstid, men svarte pent nei.

Skrevet
Akkurat nå, Nelson skrev:

men da var det å gifte meg med dattera som var i Thailand

Fikk du se bilde først?

Skrevet
4 minutter siden, Tukleren skrev:

Fikk du se bilde først?

Jeg spurte ikke om det engang. Selv om jeg avslo, så har jeg tenkt på det i ettertid noen ganger.

Skrevet
Akkurat nå, Nelson skrev:

Selv om jeg avslo, så har jeg tenkt på det i ettertid noen ganger.

Når du først hadde bestemt deg for nei så er det kanskje best å ikke vite. Og hele opplegget er litt kleint. "Hvordan møtte du kona? Jeg knulla morra på en salong i byen".

Endret av Tukleren

Skrevet
3 minutter siden, Tukleren skrev:

"Hvordan møtte du kona? Jeg knulla morra på en salong i byen".

Ja, det som var sannheten. Det kunne blitt innfløkte familieforhold.

Det har vel blitt litt andre forhold der også, men man forstår at de seg etter veier ut av fattigdom, vi har ikke evne til å sette oss inn i hvordan det er å mangle helt elementære ting som tannkrem, tamponger mm.

Skrevet

Jeg har møtt mange fantastiske damer som er eskorter. At disse er eskorter gjør ikke at jeg vurderer dem som dårligere mennesker enn damer som ikke er eskorter. NB! Jeg er jo en horebukk så da stiller jeg jo uansett på samme nivå som en eskorte😁. Det betyr også at hvis jeg treffer en eskorte som jeg blir fullstendig betatt av, og hun er like betatt av meg så utelukker jeg ikke at vi kan bli et par. Hun kunne fortsatt å ha jobbet som eskorte for en kortere tid, men jeg hadde absolutt foretrukket at hun skiftet yrke relativt snart.

Skrevet
13 timer siden, Nelson skrev:

Det var ei thaidame (eskorte- og massasjedame) som spurte meg for mange år siden, men da var det å gifte meg med dattera som var i Thailand med formål å få opphold her, altså en slags pro forma. Jeg tok heller ikke betenkningstid, men svarte pent nei.

Det kunne det faktisk vært i mitt tilfelle også - tanken slo meg ikke engang, sånn er det når man er (blitt) litt treig..... Og hun sa ikke noe mer, men jeg ga henne vel ikke sjansen engang - nei'et mitt kom litt fort.

Kunne jo blitt litt interessant, jeg som er mest glad i de litt modne, hatt 37-åringen gående hjemme for å vaske og lage mat, mens jeg knuller mora på soverommet. Kunne muligens blitt litt dårlig stemning av akkurat det.

Skrevet

Og en liten sidetanke: Dersom man gifter seg med en eskorte, og hun fortsetter å jobbe som det - hva skjer når hun kjøper med litt take-away mat hjem til oss begge (eller alle tre), blir jeg da en hallik ? Eller om hun spanderer en tur til Thailand for oss all, da er jeg vel kjørt ?

Isåfall er det absolutt nei.

Og, om man risikerer det, hvordan ser man forskjell på penger tjent på knulling og penger tjent på andre måter - det kan vel fort blitt vrient, og da sitter man vel i spjellet før man vet ordet av det.

Skrevet
4 minutter siden, LongJohn skrev:

jeg som er mest glad i de litt modne

Jeg er helt enig med deg, de thaiene som er godt voksne er de jeg har best erfaring med, Man finner noen som gir litt av seg selv blant dem, mens flere av de unge fotogene rusher for å bli ferdige, liksom de har det travelt med å komme seg ut for å kjøpe ny designerveske.

Skrevet
1 time siden, LongJohn skrev:

Og en liten sidetanke: Dersom man gifter seg med en eskorte, og hun fortsetter å jobbe som det - hva skjer når hun kjøper med litt take-away mat hjem til oss begge (eller alle tre), blir jeg da en hallik ? Eller om hun spanderer en tur til Thailand for oss all, da er jeg vel kjørt ?

Isåfall er det absolutt nei.

Og, om man risikerer det, hvordan ser man forskjell på penger tjent på knulling og penger tjent på andre måter - det kan vel fort blitt vrient, og da sitter man vel i spjellet før man vet ordet av det.

Du kan jo stille deg uvitende til hva kona de holder på med hvis politiet spør - si at du tror hun jobber som kundeassistent på et hotell eller noe sånt.

Og hva mener du med "eller alle tre" - tenker du at du har fått et barn også med eskorten?

Skrevet

Jeg falt nok for GreenTea her i fjor høst. At denne Filipinske PostOp dama skulle være så sykt herlig ble mye for meg.

Hadde jeg vært singel så hadde jeg invitert henne på date. Men isteden så ble det å kjøpe herlig sex fra henne mye oftere enn jeg pleier. Brukte alt for mye penger på ei dame.

Det høres så patetisk ut å skrive dette.

Skrevet
1 time siden, Testdriver skrev:

Jeg falt nok for GreenTea her i fjor høst. At denne Filipinske PostOp dama skulle være så sykt herlig ble mye for meg.

Hadde jeg vært singel så hadde jeg invitert henne på date. Men isteden så ble det å kjøpe herlig sex fra henne mye oftere enn jeg pleier. Brukte alt for mye penger på ei dame.

Jeg kan bekrefte at dette er veldig patetisk. Du har helt rett.

Skrevet
1 time siden, Testdriver skrev:

Absolutt ikke dumt å bruke mer penger på de eskortene du synes mest om. Det er jo snakk om å kjøpe gode opplevelser. Men selvsagt må man være litt forsiktig hvis det begynner å utvikle seg mer romantiske følelser. Da blir det fort litt vanskelig oppe i det store hodet 😉

Skrevet
5 timer siden, Kalen-71 skrev:

Og hva mener du med "eller alle tre" - tenker du at du har fått et barn også med eskorten?

Refererte til det jeg skrev litt ovenfor, at hun spurte meg om jeg ville gifte meg med en 37-åring - dattera hennes kanskje, men siden jeg liker de eldre bedre, så måtte jo mora som spurte flytte inn også, og da er man jo tre. En kone som fikser oppvask, klesvask og mat, og mora som jeg knuller i senga, og som går på "jobb" etterpå.

Skrevet
1 minutt siden, LongJohn skrev:

Refererte til det jeg skrev litt ovenfor, at hun spurte meg om jeg ville gifte meg med en 37-åring - dattera hennes kanskje, men siden jeg liker de eldre bedre, så måtte jo mora som spurte flytte inn også, og da er man jo tre. En kone som fikser oppvask, klesvask og mat, og mora som jeg knuller i senga, og som går på "jobb" etterpå.

Seriøst opplegg det der.

Skrevet
2 minutter siden, Kalen-71 skrev:

Seriøst opplegg det der.

Ja ikke sant ? Det kan fort ende der, så min umiddelbare reaksjon var jo å svare NEI. Tror faktisk det var det riktige svaret også. 😸

Skrevet
På 6.11.2024 den 4.17, Xcon skrev:

Ble jævlig dyrt å bytte låsekasse hver gang jeg bytta kjerring. 

Dette må være den beste grunnen til å ikke gifte seg som jeg har lest her, den har en dypere mening også.

Det er et slit å bytte låskasse.

Skrevet

Mange her som har aktivt kontakt med jenter dere har truffet utover det å avtale møter etc? Typisk daglig kontakt med flørt og dagligs oppdatering om livet. Også når de er hjemme igjen?

Skrevet
På 23.5.2026 den 12.22, Firefiretre skrev:

Mange her som har aktivt kontakt med jenter dere har truffet utover det å avtale møter etc? Typisk daglig kontakt med flørt og dagligs oppdatering om livet. Også når de er hjemme igjen?

Ikke på Re for min del, men flere på Sd😗

Skrevet

Nå er jeg gift- tenker det holder, men i et tenkt tilfelle kunne jeg absolutt ha hooket opp permanent med en hooker.

Mvh

Evig romantiker❤️

Skrevet
1 time siden, Revenger skrev:

Nå er jeg gift- tenker det holder, men i et tenkt tilfelle kunne jeg absolutt ha hooket opp permanent med en hooker.

Mvh

Evig romantiker❤️

Å min GreenTea. Hvor er du?

Du er den eneste som har gitt meg Golden Shower. Det føltes som dråper med kjærlighet som falt på mitt ansikt og i min munn.

Også sier du at du skal komme tilbake igjen i slutten av Mars, men nå tror jeg du har forlatt meg for en annen som nå nyter dine kjærlige dråper på sitt ansikt og i sin munn.

Jeg vrir meg i smerte og desperasjon. Hva kan en middelaldrende mann gjøre bedre?

Skrevet
  • Moderatorer
41 minutter siden, Testdriver skrev:

Jeg vrir meg i smerte og desperasjon. Hva kan en middelaldrende mann gjøre bedre?

Åå, jeg føler med deg @Testdriver . Du spør hva en middelaldrende mann kan gjøre bedre. Been there. Har du prøvd med sjokolade eller blomster? Det pleier de fleste damer å falle for.

Skrevet
24 minutter siden, Langbein skrev:

Åå, jeg føler med deg @Testdriver . Du spør hva en middelaldrende mann kan gjøre bedre. Been there. Har du prøvd med sjokolade eller blomster? Det pleier de fleste damer å falle for.

Hadde med sjokolade på siste besøket hos Taptim da hun holdt til på Kambo. Hun sa da at hun skulle til Drammen uka etter.

Men så forsvant hun til Arendal i mange uker istedet.

Så det tør jeg ikke å gjøre igjen.

Skrevet
  • Moderatorer
9 minutter siden, Testdriver skrev:

Men så forsvant hun til Arendal i mange uker istedet.

Så det tør jeg ikke å gjøre igjen.

Det skjønner jeg godt. Føler med deg.