Gå til innhold

Kan du tenke deg å gifte deg med en eskorte ?

Featured Replies

Skrevet
8 timer siden, SolanGundersen skrev:

I tillegg til fin bil har du også et ganske rævva menneskesyn!

Lykke til med å holde på din "uoppnåelige" madonna.

Når en aktiv horebukk kritiserer menneskesynet ditt. PRICELESS! 😂

• Svar 201
  • Visninger 21.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• 😅 Jo, jeg leser dere. Og ikke bare dette emnet. Og har lest dere i mange år. Beklager hvis det føles uhøflig til dere, men jeg tror at det er helt normalt å kikke litt på man’s world på samme måte som

• Vil heller betale 1000 kr dagen enn å gifte meg på nytt

• Ja, det vet jeg alt om, hvis det er meg du sikter til av moderatorene. Vi snakker selvsagt her om svært så trivelige Sjefshøna Lina. Ei dame som var svært aktiv på et tidligere eskorteforum. Jeg pleid

Posted Images

Skrevet
24 minutter siden, Tid for Nytelse skrev:

@Oslomann77har kanskje «litt» dobbelmoral.., selv kan han knulle hundrevis, mens den han skal ha som sin fru skal være jomfruelig?

I tillegg er det verdt å nevne at du «bunkrer» i dating appene, er du trolig ikke den første som har bunkret..

jeg kjenner flere damer som er i disse appene, og flesteparten av dem møter, og knuller 2-3 ulike menn i uken i årevis før de kanskje treffer en og annen de blir seriøse med..

og alle de treffer får servert den samme løgnen om at de ikke har møtt noen på årevis.., at de kanskje har hatt sex med 4stk totalt hele livet 😏 og alle menn tror dem.

(Disse damene aner ikke hva jeg driver med.., for de er ikke verd mine betroelser.., slike damer er i mine øyne luddere…)

jeg får hvertfall betalt for å nyte deilig og variert sex 🤷‍♀️

på en måte får jo ludderne også betalt, i form av middag, drinker og konserter. Jeg investerer heller i nedbetaling på lån, venner, familie og fremtid. 

Så ja.., verden inklusive @Oslomann77, vil bedras 🤷‍♀️😘IMG_1909.thumb.jpeg.ca0dbdda49cfa84080aecdf0a1120ef1.jpeg

Du er en gammel, utslitt skinnfille som for lengst har mistet utseendet ditt (i den grad du noen gang har hatt det). Så ble du hore, faktisk, i et desperat forsøk på å få bekreftelse på at du er attraktiv. Å synke så lavt som det er mulig for en kvinne å synke er ikke attraktivt. Det er en grunn til at ordet hore er det verste skjellsordet man kan tildele en kvinne. 

Nå er det heller ikke kun datingapper jeg drar damer fra, men jeg kan jo ikke fremlegge bevis på min fremstilling av faktum i form av skjermbilder fra messenger der pene dame sjekker opp meg etc. Da ville vi min hemmelige identitet bli avslørt. Som superhelt kan vi ikke ha noe av det. Det er jo en grunn til at Batman bruker maske. 

Skrevet

568af50a27c31.jpeg

Skrevet

Ja, ikke no problemet. Mange eskorter der ut, som helt sikkert er bedre en mange andre jenter.

Skrevet
15 timer siden, Oslomann77 skrev:

Du er en gammel, utslitt skinnfille som for lengst har mistet utseendet ditt (i den grad du noen gang har hatt det). Så ble du hore, faktisk, i et desperat forsøk på å få bekreftelse på at du er attraktiv. Å synke så lavt som det er mulig for en kvinne å synke er ikke attraktivt. Det er en grunn til at ordet hore er det verste skjellsordet man kan tildele en kvinne. 

Nå er det heller ikke kun datingapper jeg drar damer fra, men jeg kan jo ikke fremlegge bevis på min fremstilling av faktum i form av skjermbilder fra messenger der pene dame sjekker opp meg etc. Da ville vi min hemmelige identitet bli avslørt. Som superhelt kan vi ikke ha noe av det. Det er jo en grunn til at Batman bruker maske. 

Det er ingen her som tror på det du skriver. Du fremstår som en patetisk incel med utdaterte verdier som forgjeves forsøker å hevde seg over andre. Håper ting går bedre for deg fremover.

Skrevet
25 minutter siden, Ness skrev:

Det er ingen her som tror på det du skriver. Du fremstår som en patetisk incel med utdaterte verdier som forgjeves forsøker å hevde seg over andre. Håper ting går bedre for deg fremover.

Nei, jeg fremstår som en fyr som ser ned på deg. Rett og slett fordi du med 99% sannsynlighet befinner deg langt under meg. 

Skrevet
24 minutter siden, Oslomann77 skrev:

Nei, jeg fremstår som en fyr som ser ned på deg. Rett og slett fordi du med 99% sannsynlighet befinner deg langt under meg. 

Det kan ikke være lett å være deg når du føler deg nødt til å nedverdige andre og lyve på Internett i et tappert forsøk på å øke din egen selvtillit. Du lurer ingen andre her, bare deg selv.

Skrevet
35 minutter siden, Oslomann77 skrev:

Du fremstår ikke som det nei, dessverre😅 Tror du er den eneste som mener det. Men at du fremstår som det utad? Nooot so much😵‍💫

Endret av Xcon

Skrevet
16 timer siden, Oslomann77 skrev:

For moro skyld kjørte jeg dette gjennom chatgpt for analyse av deg, og her er resultatet. Så får du vurdere selv om dette er noe som kan passe.

«Noen mulige hypoteser kan diskuteres:

1. Narsissistisk personlighetsforstyrrelse (NPD): Språket som brukes her, og det selvopphøyde perspektivet kan indikere narsissistiske trekk. Personen synes å ha et sterkt behov for å demonstrere egen status og attraksjon, kombinert med nedvurdering av andre, særlig kvinner. Dette kan reflektere en manglende empati og en oppblåst selvfølelse, som er kjennetegn på denne lidelsen.

2. Antisosial personlighetsforstyrrelse (ASPD): Enkelte trekk kan peke mot en mulig antisosial personlighetsstruktur, spesielt dersom personen viser liten respekt for sosiale normer og har en historie med manipulasjon eller aggressiv atferd.

3. Kompleks med dårlig selvbilde eller usikkerhet: Personen kan uttrykke slike holdninger som en kompensasjon for underliggende usikkerhet eller dårlig selvfølelse. Mange med en skadelig måte å håndtere egen usikkerhet på bruker projeksjon, hån og forakt for å bygge opp sitt eget ego.

4. Psykose eller grandiose vrangforestillinger: Henvisningen til en “hemmelig identitet” som en “superhelt” kan også antyde en mulig psykotisk tilstand, spesielt hvis dette ikke er en humoristisk overdrivelse, men en dyptfølt overbevisning.»

Skrevet
18 timer siden, jegern skrev:

For moro skyld kjørte jeg dette gjennom chatgpt for analyse av deg, og her er resultatet. Så får du vurdere selv om dette er noe som kan passe.

«Noen mulige hypoteser kan diskuteres:

1. Narsissistisk personlighetsforstyrrelse (NPD): Språket som brukes her, og det selvopphøyde perspektivet kan indikere narsissistiske trekk. Personen synes å ha et sterkt behov for å demonstrere egen status og attraksjon, kombinert med nedvurdering av andre, særlig kvinner. Dette kan reflektere en manglende empati og en oppblåst selvfølelse, som er kjennetegn på denne lidelsen.

2. Antisosial personlighetsforstyrrelse (ASPD): Enkelte trekk kan peke mot en mulig antisosial personlighetsstruktur, spesielt dersom personen viser liten respekt for sosiale normer og har en historie med manipulasjon eller aggressiv atferd.

3. Kompleks med dårlig selvbilde eller usikkerhet: Personen kan uttrykke slike holdninger som en kompensasjon for underliggende usikkerhet eller dårlig selvfølelse. Mange med en skadelig måte å håndtere egen usikkerhet på bruker projeksjon, hån og forakt for å bygge opp sitt eget ego.

4. Psykose eller grandiose vrangforestillinger: Henvisningen til en “hemmelig identitet” som en “superhelt” kan også antyde en mulig psykotisk tilstand, spesielt hvis dette ikke er en humoristisk overdrivelse, men en dyptfølt overbevisning.»

Dette er ikke en ordinær kvinne, men bokstavelig talt en hore. Man kan selvsagt ikke sammenligne dette med ordinære kvinner.

Uttalelsen om å holde identiteten skjult - som Batman - er åpenbart humor, noe AI ikke forstår stort av.

At jeg har svært høye tanker om meg selv, kan jeg bekrefte. Men det er fordi jeg har selvinnsikt. 

Å se ned på horer og horekunder er nok ganske utbredt, gitt! ;)

Skrevet
5 timer siden, Oslomann77 skrev:

At jeg har svært høye tanker om meg selv, kan jeg bekrefte. Men det er fordi jeg har selvinnsikt. 

🤣🤣🤣

Skrevet
5 timer siden, Oslomann77 skrev:

Å se ned på horer og horekunder er nok ganske utbredt, gitt! ;)

I dagens moderne samfunn er det nok bare rasshøl og drittsekker som ser ned på sexarbeidere. 

Faktisk er dine krav til kvinner nedsettende ovenfor kvinner. Du tilegner dem egenskaper som de mest sannsynlig ikke ønsker og de krever at de skal være lydige mens du selv kan gjøre det du vil uten konsekvenser. 
At du er en case for psykiatrien og at du er farlig for kvinner er innlysende. 

Men dette burde du jo egentlig vite, siden du har så høy selvinnsikt. 

Skrevet
23 timer siden, Idaws skrev:

I dagens moderne samfunn er det nok bare rasshøl og drittsekker som ser ned på sexarbeidere. 

Faktisk er dine krav til kvinner nedsettende ovenfor kvinner. Du tilegner dem egenskaper som de mest sannsynlig ikke ønsker og de krever at de skal være lydige mens du selv kan gjøre det du vil uten konsekvenser. 
At du er en case for psykiatrien og at du er farlig for kvinner er innlysende. 

Men dette burde du jo egentlig vite, siden du har så høy selvinnsikt. 

Her tillegger du meg mange merkelige meninger, gitt. 

Det er universelt og historisk utbredt å se ned på løse kvinner. Det er jo en grunn til at det har foregått i nær sagt alle kulturer og til alle tider. Friske damer sol ikke befinner seg i en desperat situasjon vil heller ikke prostituere seg. For de fleste kvinner er prostitusjon deres verste mareritt. 

Men menn har en annen forplantningstrategi, som følge av at vi ikke har den samme nedsiderisikoen ved sex som kvinner. Menn dør ikke i barsel. Derfor ser vi et mønster hos nær sagt alle pattedyr, der hunnen er kresen mens hannen vil parre seg med det meste. De få hannene som faktisk får ligge med mange hunner er alfahannene. 

Derfor gir et høyt antall sexpartnere stikk motsatt status hos menn enn hos kvinner. 

En sunn og frisk jente ser ikke på dette som et problem, for det er bare jenter som er skadet på et vis som ønsker å ligge med flere titalls menn.

Skrevet
3 timer siden, Oslomann77 skrev:En sunn og frisk jente ser ikke på dette som et problem, for det er bare jenter som er skadet på et vis som ønsker å ligge med flere titalls menn.

Så jenter har ikke lov til å være kåte? 

Verdiene dine er utdatert. For lenge siden. 

Kvinner er kåte og de kan ligge med akkurat hvem de vil og hvor mange de vil. 
Og noen av dem gjør det. De ligger med hundrevis av menn og de finner nytelse i det. Og de er overhodet ikke skadet på noen måte. 
For er ingenting galt med det. Men dessverre får ikke menn med ditt kvinnesyn delta, fordi kvinner synes du er motbydelig. Og derfor er du så sint på dem. 
Prøv å innse at vi ikke lever i 1934 og at kvinner er likeverdige med menn og at de er like kåte. 
Da skal du se at du slipper å betale for å få deg et ligg. 
Lykke til. 

Skrevet

Hvis jeg velger å se bort fra at jeg har absolutt null interesse av å skulle gifte meg med noen som helst... så ja, jeg hadde like gjerne, om ikke heller, villet gifte meg med en (ex-)eskorte enn en hvilken som helst annen kvinne. Hvis du ikke gir en god f i hvor mange personer dine sexpartnere har hatt før deg er det ditt problem. Ikke mitt.

Enig med Idaws.

Skrevet

Nu må jeg nesten omskrive et gammelt sannhetsord, alle damer er gledespiker, det er bare de smarte som tar seg betalt.

High two til tid for nytelse, du vant denne diskusjonen!

Skrevet

[Indhold fjernet]

Skrevet
På 4.11.2024 den 15.07, Aksel Hennie skrev:

Jeg har de siste ukene vært opptatt med dating av en eskorte. Hun har, eller påstår, å ha redusert volumet av kunder. Nå er det kun noen faste. Vi har noen hyggelige stunder sammen og sexen er bra. Jeg bistår henne i å søke jobber. Hun ønsker å slutte i bransjen og gå over til å bli 100% sivil.

Jeg har ikke vært ærlig til venner og at hun er en eskorte og heller fortalt at vi har møtt hverandre på nettet. Som ikke er så langt fra sannheten.

Hun knuller andre menn mens hun "dater" deg?

Søker jobber? Har hun tenkt til å bosette seg i Norge, da?

Høres ut som om du blir scammet grundig, gitt. 

Skrevet

Av en eller annen grunn, kommer jeg ikke videre til side nummer 7 her inne?IMG_1988.thumb.png.304e181ea3c462d3664e1cfb644e7393.png

Skrevet
På 27.6.2024 den 12.40, Aksel Hennie skrev:

Mange har blitt forelsket i kvinnene vi besøker. At denne kvinnen har blitt sprutet inni av 1000+ menn er helt akseptabelt for oss. Det er personen og ikke historien som står i fokus. Har du vært nær til å innlede noe seriøst eller fridd til en eskorte ?

Jeg kom nær en gang, men vi var for forskjellige når alt kom til alt.  

Jeg har vært sammen med flere som har vært eskorte når jeg har blitt sammen med dem, har både hatt gode og dårlige opplevelser men må si jeg foretrekker at dem forteller om det og jeg kan ta valget ikke at man får beskjed av en kompis eller at jeg finner dem på real eller eskortejenter og må konfrontere dem med dette...men masse gode opplever og mye dritt... men så elsker jeg jo å dele da...liker å dele dama med kompiser eller fremmede har vært med på mange doggetreff, GB oppigjennom. Ser @Oslomann77 er av en annen type men jeg sikker på at noen av dine 200 bærer har kommet hjem til deg med ny pult og ny sprutet fittet eller anal og du har vært kåt å tredd deg inni dem uten å tenke på det...

Så vi er nok alle bukbrødre her vi henter info og knuller på mange av di samme damene... noen betaler og noen ikke... jeg betaler for å gå med god samvittighet, fordelen med eskorte er at man slipper gaver og blomster og at dem forventer å få noe hjemme betalt og ferdig... pleier å ha med gave til eskortene jeg liker da... og dem setter pris på det

Jeg hadde lett kunne giftet meg en eskorte men da måtte hun nok ikke hatt ansiktsbilder i profilen og kanskje ha sluttet med det

God helg og kjør på

Skrevet

🍑

Skrevet

😍

• 1 year later...
Skrevet
På 19.8.2024 den 13.17, Gjest skrev:

En fra Colombia, bodde i Spania, jobbet fra Skillebekk ble også gift med en svært rik nordmann. Hun har det bra nå. Hun er hjemmeværende kone med ett barn! Vi er venner på insta. Jeg angrer litt på at jeg ikke slo til, men nåværende mann vasser i penger. 

Var dette Caren mon tro?

Skrevet

Jeg er glad for at denne tråden ble reaktivert, det er fascinerende lesning.

Jeg har sett jenter som jobber siden 1980-tallet, og jeg kan si med sikkerhet at jeg aldri har forelsket meg i en. Det har definitivt vært jenter jeg har brydd meg om.

Det har vært omvendt én gang. Jeg har skrevet her på NE før om den mye savnede thailandske Inter/Mali/Malee, og da det ble klart at hun ville ha mer enn et arbeidsforhold, trakk jeg meg unna å se henne. Hun var vakker og en hyggelig person (og flink til å knulle), men jeg var ikke på et sted der jeg ønsket å være i et forhold (og er det fortsatt ikke).

Hvis jeg ble forelsket i en jente som jobber, ville det ikke være uaktuelt å gifte seg med en. Det måtte selvfølgelig vurderes veldig nøye. Ville jeg ønske at hun skulle gi opp sexkarrieren (...nesten helt sikkert, siden jeg ikke kunne se meg selv med en partner som knuller andre menn, akkurat som jeg ikke ville knulle andre mennesker hvis jeg var i et fast forhold)? Ville hun gitt opp sexkarrieren? Mye å tenke på, men jeg ser ikke på noen som knuller for jobb som så annerledes at jeg umulig kunne vært sammen.

Skrevet

Jeg hadde ikke hatt noen problemer med å gifte meg med en eskorte.

Det koker alltid ned til kjemi, og kall meg gjerne gammeldags, men jeg putter ikke pikken min i noen jeg ikke kunne (hypotetisk) delt livet med.

Etterhvert måtte hun ha sluttet med sexsalg, da jeg ikke er noen tilhenger av hverken delingsøkonomi eller en cuck. 😅