Gå til innhold

Omvendt Real Eskorte

Lurer1

Anbefalte innlegg

Hadde det ikke vært kult om det fantes en side hvor kunden la inn ønskene sine, så var det opp til eskortene å vurdere om ønsket er akseptabelt. Når de finner det akseptabelt så legger de in et bud på hva de er villig til å gjøre jobben for. 

Så kan vi kunder velge eskorte utfra egne preferanser og pris vi er villig til å gi. 

Gjør de ikke jobben blir de utestengt fra siden en viss periode..

• Like 2
Lenke til kommentar

Det er visst ulovlig å spørre etter seksuelle tjenester mot betaling.

Støtter ellers ideen.  Ville vært fint som et undergrunnsnettsted som du måtte være.medlem av forumet her for å få tilgang til.  En ekstratjeneste.

Kan jo si at anbud uten spesifisering oxo funker på damene: Har jeg 10k å bruke, så spør jeg 3-4 jenter om hva de kan tilby.  Det er alltid forskjellig, og spennende.

Lenke til kommentar

Ja trenger ikke med at det er lovlig nei @Tototre

@jegernRE trenger jo ikke bli borte da..

@sixaxSpennende, hadde jo vært helt supert med en slik funksjon. 

Vi ville jo fått en slutt på overpriset tjeneste. Aberet er at de kan bli tvunget til å gå så langt ned i pris at mange selvstendige ville bli tvunget ut..

Hmm... kanskje ikke god ide likevel..

• Like 2
Lenke til kommentar

Får mange tilbud på snapchat om man velger brukernavn med omhu. Et stort MEN er at det er jævlig mange svindlere som kommer etter deg. Mistenker det samme hvis det var en sentral webside.

Endret av lurky32
  • Like 1
Lenke til kommentar
49 minutter siden, lurky32 skrev:

Får mange tilbud på snapchat om man velger brukernavn med omhu. Et stort MEN er at det er jævlig mange svindlere som kommer etter deg. Mistenker det samme hvis det var en sentral webside.

Bruker ikke snapchat mye, men jeg har en eskorte der, og det som bekymrer meg er at jeg får veldig mange forslag på navn som bollefitta, stinebitch osv osv. Hvorfor bekymrer det meg? Jo hva hvis mine venner også får de samme forslagene rett etter at de følger meg, da vil de mistenke at jeg er horekunde? Jeg kjenner ikke snapchat så godt, men er litt paranoid i bruken av det...

• Like 1
Lenke til kommentar

Fikk lyst til å teste ut følgende:

Finne 3-5 interessante jenter som har det jeg ønsker på menyen. Send de en melding som starter med at denne meldingen går til 4 andre jenter. Beskriv ønsket og om de gjør som beskrevet samt pris.. 

Vil nok ikke velge ut de jeg har på topp i fare for at dette går rett til helvete og de blir fornærmet. 

Gærnskap å prøve ut? Noen som HAR gjort det på denne måten før og har erfaring å dele?

• Like 1
Lenke til kommentar
13 minutter siden, Lurer1 skrev:

Fikk lyst til å teste ut følgende:

Finne 3-5 interessante jenter som har det jeg ønsker på menyen. Send de en melding som starter med at denne meldingen går til 4 andre jenter. Beskriv ønsket og om de gjør som beskrevet samt pris.. 

Vil nok ikke velge ut de jeg har på topp i fare for at dette går rett til helvete og de blir fornærmet. 

Gærnskap å prøve ut? Noen som HAR gjort det på denne måten før og har erfaring å dele?

Det vil helt garantert gjøre at de misliker deg. Bedre å bare sende meldingen til alle jentene og velge den som svarer best. 

Lenke til kommentar
6 timer siden, Gaggball skrev:

Har vært borti ei eller annen nettside som har den funksjonen. Ikke i Norge altså.

Hmm... Kan det ha vært Adultwork i UK, mon tro?

Ja, adultwork har den funksjonen. 

Lenke til kommentar