Gå til innhold

Anette kinky

Featured Replies

Skrevet

Oppgir alder 41, men alle bildene er heavy retusjert. Annonsen vekker min interesse, men tviler på at det jeg forventer møter meg i døra. 

Hold oss oppdatert hvis du tar sjansen. 

Skrevet

Lillestrøm er i alle fall mye bedre enn Oslo når det gjelder ekte annonser.  Så selv om hun kanskje er noe polert, for å bruket et uttrykk jeg har lært av @Savitar, så kan du nok få kinky sex hos henne.  Det er ikke uten grunn at @nelson2 har fått med seg at Lillestrøm kan komme til å bli Horevennskapsby med Hamburg!  

Skrevet

Tja - was kann man sagen?? Dama ser ikke særlig kinky ut, hun har en anmeldelseog tilbyr IKKE doggy.... Tror vi er inne i vaniljeområdet.... 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

Viktig informasjon

Vi bruker informasjonskapsler for å huske innstillingene dine og forbedre opplevelsen din på siden. Klikk på «Godta» for å samtykke. Du kan når som helst trekke tilbake samtykket eller endre innstillingene for informasjonskapsler her. Vi har plassert informasjonskapsler på enheten din for å gjøre denne nettsiden bedre. Du kan justere innstillingene, ellers antar vi at du godtar dette.

Account

Navigation

Søk

Søk

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.