Gå til innhold

Aysha kiss - men kyssene uteble

SolanGundersen

Anbefalte innlegg

Navn: Aysha kiss

Pris: 1200,- for 45 minutter

Tjenester: Blowjob med kondom og sex med kondom.

Sted: Oslo, Grønland

Bilder: Tja, tviler på ekte bilder. Tatoveringen av en rose på venstre skulderparti mangler på bildene.

Anbefales: Greit nok, men jeg tar ikke en tur til. Ble litt kjedelig.

Språk: Snakker nok engelsk til at kommunikasjonen går greit.

168465_aysha_kiss_6f11639a_308fa158.thumb.jpg.b9c2a69204b9174a7fd3558d567016e4.jpg168465_aysha_kiss_24a8c552_7ee1df8d.thumb.jpg.8984384fcd097b479e25ff2e0383db54.jpg

Aysha har ligget på ventelisten min en liten tid nå. Har ikke nådd helt opp i prioriteringen, men har ligget som en reserve.

Jeg prøvde tidlig på dagen å avtale med en av de jeg har møtt tidligere. Startet tidlig på formiddagen med å sende meldinger, men dette er vel ulempen med å ønske et tidlig møte. Det blir litt ventetid før man får noe respons. Så når det nærmer seg at jeg må ta en avgjørelse velger jeg å sende Aysha en melding. Får da svar minuttet etterpå. Men når jeg ber om adresse er det stille. Jeg dusjer og gjør meg klar. Sender så ny melding litt og spør om vi fortsatt har en avtale og at jeg trenger adressen for å planlegge reisen min. Setter meg så i bilen for å reise innover. Får jeg ikke svar fra henne vil jeg velge noe annet når jeg kommer frem til Oslo. Mens jeg kjører innover kommer adressen. Sender så at jeg gir melding 10 minutter før jeg er fremme. Adressen er på Grønland. Lett å finne frem.

Finner greit en parkeringsplass i Platous gate. Vanlig gateparkering. Det er også parkeringshus rett ved. Sitter i bilen og venter, sender melding om at jeg er 10 minutter unna. Får OK til svar. Går bortover mot adressen noen minutter før. Ytterporten inn mot området åpner seg da det er ei som akkurat har gått ut. Jeg smetter inn og går mot riktig oppgang. Jeg sender melding når jeg er ved døren. Hun ringer meg og spør om jeg er ved porten eller ved døren. Hun åpner døra og veileder meg til høyre igjennom glassdøra. Så inn hvit dør til venstre for heisen. Innerst til høyre i den korridoren er leiligheten. Hun åpner og jeg smetter inn. Hun tar meg med inn på første rom i forlengelsen av yttergangen. Jeg ser at i stuen er det satt opp skillevegg. I kjøkkendelen sitter det en annen jente som jeg ser såvidt bakfra. Med håret i hestehale ligner hun på Nelly19/Alice owo, men sikker er jeg ikke. Det var det første jeg tenkte når jeg så henne.

Så inn på rommet «hennes». Vi avtaler 45 minutter, 2 cumshots. Det står ikke spesifisert i annonsen hvor mange cumshots det er men hun svarer ok. Jeg kler av meg mens hun holder på med øyevippene sine. Jeg tror hun har fått noe på øyet slik hun holder på. Jeg legger meg ned på sengen og venter på at hun skal bli ferdig med øyna sine.

Jeg tror ikke det er bilder av henne i annonsen. De kan ligne, og de kan være tatt for en god stund siden, men jeg tror ikke det er henne. Hun har en stor rose tatovert på venstre skulderfront, mellom puppen og skulderbladet. En rose med en dato og et årstall på. Dato på en siden av rosa og årstall på andre siden av rosa. Hvis dette indikerer hennes fødselsdag er hun nå 30 år. Det kan nok stemme med hvordan hun ser du også. Hun er under 160 cm mens i annonsen står det 169. Hun har fiklet litt med telefonen sin også mens jeg lå på senga, ikke bare vippene. Hun har litt hengemage. Det ser ut som hun har født et barn også. Når hun så er ferdig med vippene og har fiklet ferdig med telefonen vender hun fokus mot meg.

Hun finner frem et kondom og tar tak i penis. Setter tidlig på et kondom og tar den i munnen. Må jobbe litt for å få den stiv. Hun spør om vi skal begynne men jeg tror den ikke er stiv nok. Men jeg gjør meg klar. Hun legger seg til for misjonær. Mens hun gjør det fikser jeg penis slik at den blir knallhard selv. Hun spiller ikke av noe musikk sånn som er vanlig. Tenkte ikke på det der og da, men nå som jeg skriver dette her tenker jeg over det.

Trenger inn i henne og jeg bestemmer meg for å komme så tidlig jeg kan. Skal prøve en runde to. Jobber både dypt og ved åpningen. Kjenner det gir respons, og selv om det er et av de røde, tjukke kondomene merker jeg at jeg skal klare å komme. Men det tar litt tid. Klarer å fokusere på henne og hvordan hun ser ut og hvordan det kjennes ut. Trenger ikke mane frem noen fantasibilder for at det skal komme lettere. Hun spiller med og gir fra seg litt lyd inni mellom. Men litt passiv vil jeg si at hun er. Jeg ønsker ikke bytte stilling, og hun ber heller ikke om det. Jeg fortsetter og etter hvert kjenner jeg at jeg er på vei. Jeg lar det stå til å kommer dypt inne i henne. Jeg velger å støte langt inn og bunner helt mens jeg kommer. Prøver å småjukke litt ekstra men hun er rask med å ville ha meg ut. Hun tar henda ned og jeg skjønner tegningen. Jeg trekker meg ut. Kondomet er fullt og hun finner frem våtservietter. Jeg vasker penis godt og tørker meg med våtserviettene. Sjekker klokka, og vi har holdt på i ca 15 minutter. Jeg legger meg så ned på senga for å slappe av. Hun finner frem telefonen sin. Jeg ser på skjermen hennes, og hun viser meg skjermbildet som er av et lite barn. Maks to år gammelt. Jeg spør om det er hennes og det bekrefter hun. Jeg spør om barnet er i hjemlandet og det bekrefter hun. Vi ligger på senga begge to. Jeg slapper av og hun holder på med telefonen sin. Jeg hører at det er noe aktivitet ute i leiligheten. Som om noen gjør seg klar til noe.

Jeg er litt i tvil om jeg skal be om runde 2, men har lyst til å prøve å se om jeg får det til. Jeg sier derfor til henne at jeg prøver å bli hard igjen. Hun tar dette mer direkte enn meg, og finner frem et kondom med en gang. Tørker litt av penis og setter på kondomet. Begynner å suge igjen. Den reiser ganske raskt. Hun legger seg til for misjonær igjen, men jeg vet det ikke er sjans i havet til å komme i misjonær igjen. Hun klager også litt på magen sin. Jeg spør derfor om det er bedre med bakfra. Hun reiser seg fort på alle fire. Jeg trenger derfor inn i henne og begynner. Kjenner at det skal vanskelig gjøres å komme en gang til, men jeg tenker at jeg skal ta henne bak fra noen minutter og se hva som skjer. Veksler mellom langt inne og i åpningen. Kan kanskje komme, men tror det vil ta for lang tid. Begynner å krampe opp i lårene også. Vurderer om jeg skal be henne stelle seg slik at jeg kan stå på gulvet. Men slår det fra meg. Velger å avslutte og sier til henne at jeg ikke kommer til å komme en gang til. Tar av kondomet og tørker meg. Hun setter også på seg klærne igjen.

Mens jeg kler på meg hører vi at det er noen på vei inn i leiligheten. Hun andre snakker i telefonen. Aysha snakker med henne i etterkant, og det virker på meg som det går i ukrainsk eller russisk. Bruker blant annet DA flere ganger. Så når jeg er ferdig påkledd venter vi litt på rommet. Hun andre tar i mot en og tar ham med inn på stue/kjøkken. Jeg smetter ut døra, men mens jeg tar på meg skoene i gangen ser jeg at «Nelly19» tar med seg inn en mørkhudet mann inn på det samme rommet som jeg nettopp har vært på. Her har de ikke rukket å skifte på sengetøyet i mellomtiden. Jeg tror ikke at han merker at jeg er i gangen.

Kommer jeg til å besøke henne igjen? Neppe. Det ble litt kjedelig. Mulig at det er fordi den siste jeg besøkte var Jenifer Fox. Den rake motsetningen når det gjelder innlevelse og tenningsnivå. Aysha sa at hun blir værende i Oslo et par måneder til før hun reiser videre.

Lenke til kommentar